Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

آخرین اخبار
» تأثیر آموزش ضمن خدمت بر رضایت شغلی و هوش هیجانی کارکنان ...
» ارائه مدلی جهت سنجش ارزش افزوده فکری در شرکتهای بیمه ایرانی ...
» بررسی عوامل مؤثر بر ترجیح برند از دیدگاه مصرف کننده ...
» معیارهای مالی در صنعت بیمه
» پایداری زیستی همراه با بازاریابی سبز
» بازاریابی سبز و رویکرد مصرف كننده سبز
» مدیریت بر مبنای زهد اسلامی
» اثرات مدیریت سرمایه در گردش در وجوه نقد عملیاتی ...
» نگاه اقتصادی و راهبردی نقش گمرک جمهوری اسلامی ایران در توسعه صادرات غی ...
» اظهار نظر حسابرس بر خرید سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار ...
 
جستجو
 
پیوند ها

» آموزشگاه بازاریابی
» سایت رادیو صدای بازاریابی
» پرتال رسمی TMBA
» سايت انتشارات بازاريابی
» سايت روزنوشته های پرویز درگی
» سایت مارکتینگ نیوز
» سایت بانك مقالات بازاريابی
» سایت دوماهنامه توسعه مهندسی بازار
» سایت بازاريابي حسي - ميداني
» سایت استعداد شناسی منابع انسانی شایسته
» سايت مشاوره بازاريابی
» سايت تحقيقات بازاريابی
» آموزشگاه بازارسازان
» دپارتمان نورومارکتینگ
» ماهنامه بازاریاب بازارساز

 
مدیریت الگوهای خرده فروشی

نویسندگان:
سید میکاییل جعفری
دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی دانشگاه آزاد واحد بندرعباس
jafari.michael@yahoo.com
محمود عامری سیاهویی
استادیار دانشگاه ازاد واحد بندرعباس


چکیده TMBA:
 از آنجا که خرده فروشی تاثیر زیادی بر سبک زندگی ما دارد و به منزله آخرین گام در در زنحیره ارزش می باشد باید به دنبال راهکارهایی برای مدیریت و اداره بهتر خرده فروشیها به منظور رفع نیاز مشتریان باشیم. بنابراین هر شرکتی که محصولی را می فروشد یا خدمتی را ارائه می کند شکلی از عملکرد خرده فروشی را به خود گرفته است و بدون توجه به اینکه شرکت چگونه محصول را می فروشد یا خدمتی را ارائه می کند، بدون توجه به روش فروش با خرده فروشی درگیر است.

واژگان کلیدی: خرده فروشی، زنجیره عرضه، مدیریت خرده فروشی، کانالهای توزیع

 

ادامه مطلب