Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

آخرین اخبار
» تأثیر آموزش ضمن خدمت بر رضایت شغلی و هوش هیجانی کارکنان ...
» ارائه مدلی جهت سنجش ارزش افزوده فکری در شرکتهای بیمه ایرانی ...
» بررسی عوامل مؤثر بر ترجیح برند از دیدگاه مصرف کننده ...
» معیارهای مالی در صنعت بیمه
» پایداری زیستی همراه با بازاریابی سبز
» بازاریابی سبز و رویکرد مصرف كننده سبز
» مدیریت بر مبنای زهد اسلامی
» اثرات مدیریت سرمایه در گردش در وجوه نقد عملیاتی ...
» نگاه اقتصادی و راهبردی نقش گمرک جمهوری اسلامی ایران در توسعه صادرات غی ...
» اظهار نظر حسابرس بر خرید سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار ...
 
جستجو
 
پیوند ها

» آموزشگاه بازاریابی
» سایت رادیو صدای بازاریابی
» پرتال رسمی TMBA
» سايت انتشارات بازاريابی
» سايت روزنوشته های پرویز درگی
» سایت مارکتینگ نیوز
» سایت بانك مقالات بازاريابی
» سایت دوماهنامه توسعه مهندسی بازار
» سایت بازاريابي حسي - ميداني
» سایت استعداد شناسی منابع انسانی شایسته
» سايت مشاوره بازاريابی
» سايت تحقيقات بازاريابی
» آموزشگاه بازارسازان
» دپارتمان نورومارکتینگ
» ماهنامه بازاریاب بازارساز

 
بررسی ارتباط بین مؤلفه های آمیخته بازاریابی مرتبط با شکل گیری تصویر ذهنی مشتریان فروشگاه تارا مارکت بندرعباس

نویسنده:
علیرضا سالارحسینی
REZA.SALARHOSAINI@GMAIL.COM

چکیده TMBA:
با گسترش فناوري در حوزه هاي توليد و توزيع كالا و نيز تنوع سلايق مشتريان و اهميت یافتن بازاريابي محصولات و گسترش رقابت براي فروش، شيوه هاي توليد و توزيع دگرگون شده اند. در راستاي همين پويايي سيستم توزيع بوده است كه ايجاد و گسترش فروشگاههاي زنجيره اي در جهان گسترش يافته است. هدف از این تحقیق بررسی ارتباط بین  مؤلفه های آمیخته بازاریابی مرتبط با شکل گیری تصویر  ذهنی مشتریان  فروشگاه  تارا مارکت بندرعباس می باشد. جامعه آماري مورد بررسي اين پژوهش، مشتريان، مصرف کنندگان محصولات فروشگاه  تارامارکت  شهر  بندرعباس در طی سال 93 می باشند. از آنجا که تعداد افراد جامعه در این  پژوهش نامحدود بود جهت  تعیین حجم  نمونه از جدول نمونه گیری مورگان استفاده گردیده است که طبق جدول موصوف تعداد  نمونه 384  نفر در نظر گرفته  شده  است. بمنظور توصيف  ویژگیهای  جمعیت شناختی افراد  نمونه در  این تحقیق از جداول و نمودارهای پراکندگی، بمنظور توصيف متغیرهای تحقیق از میانگین؛ انحراف معیار؛ میانه، مد و جهت تحلیل استنباطی داده ها از آزمون همبستگی اسپیرمن و رگرسیون چندگانه؛ آزمون فریدمن و جهت بررسی نرمال یا غیر نرمال بودن داده ها از آزمون  اسمیرنوف و کلمروف استفاده  شد.  پس از  تجزیه  و  تحلیل  داده ها  با  استفاده  از  نرم افزار SPSS نتایج  حاکی  از  تأیید  تمام  فرضیات  بوده است.

واژگان کلیدی: بسته بندی؛ کیفیت؛ تناسب قیمت با کیفیت؛ ترفیع؛ مکان یابی؛ تارامارکت

 

ادامه مطلب