Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

آخرین اخبار
» تأثیر برندینگ و تبلیغات بر وفاداری مشتریان ...
» گردشگري اسپانيا و درآمد نفتي ايران
» بازاریابی اینترنتی و چالشهای آن در ایران ...
» بررسی مؤلفه‌های تأثیرگذار بر روند تجهیز منابع مؤسسات مالی و بانك‌ها (ن ...
» بررسی مفهوم سرمایه اجتماعی و انگیزش افراد با رفتار تسهیم دانش و قصد تس ...
» بررسی مفهوم عناصر تصویری بسته بندي با تصوير ذهني برند ...
» بررسی تأثیر شیوه آموزش مجازی بر توسعه مهارت‌های مدیریتی مدیران بازاریا ...
» بررسی تأثیر شیوه آموزش مجازی بر توسعه مهارت‌های مدیریتی مدیران بازاریا ...
» مبانی نظری رفتار شهروندی سازمانی و بررسی عوامل مؤثر بر آن با توجه به ن ...
» بررسی چگونگی وضعیت وب سایت شوراهای کلانشهرهای ایران به منظور ابزار ارت ...
 
جستجو
 
پیوند ها

» آموزشگاه بازاریابی
» سایت رادیو صدای بازاریابی
» پرتال رسمی TMBA
» سايت انتشارات بازاريابی
» سايت روزنوشته های پرویز درگی
» سایت مارکتینگ نیوز
» سایت بانك مقالات بازاريابی
» سایت دوماهنامه توسعه مهندسی بازار
» سایت بازاريابي حسي - ميداني
» سایت استعداد شناسی منابع انسانی شایسته
» سايت مشاوره بازاريابی
» سايت تحقيقات بازاريابی
» آموزشگاه بازارسازان
» دپارتمان نورومارکتینگ
» ماهنامه بازاریاب بازارساز

 
بررسی تأثیر شیوه آموزش مجازی بر توسعه مهارت‌های مدیریتی مدیران بازاریابی

نویسنده:
محمد خسروی
دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان
zghasemi1362@yahoo.com

TMBA چکیده:
شیوه‌ی مناسب در هر دوره آموزشی موجبات اثر بخشی آنرا فراهم می‌نماید .با توجه به برخی ناکامیهای در دستیابی به اهداف در دوره‌های بازاریابی تلاش اصلی محقق در این تحقیق بررسی میزان تأثیرگذاری این دوره ها بر مهارتهای مدیریتی شرکت کنندگان آنها می‌باشد. در واقع سوالی که مطرح م‌ شود این است:
1ـ آیا شیوه های دوره های مجازی بازاریابی تأثیری بر توسعه مهارتهای مدیریتی مشارکت کنندگان دارد؟
برای تجزیه و تحلیل اطلاعات، با استفاده از پرسشنامه به جمع آوری داده های مورد نظر پرداخته شده است. سپس آزمون روایی پرسشنامه با استفاده از آزمون آلفای کرونباخ انجام شده است. و در نهایت از طریق آزمون میانگین یک جامعه به آزمون فرضیه‌ها و تحلیل نتایج پرداخته شده است. در نهایت نتایج نشان داد که شیوه مورد کاوی موجب توسعه مهارتهای مدیریتی افراد شرکت کننده در دوره های آموزشی بازاریابی می گردد. اما شیوه سخنرانی موجب توسعه مهارتهای مدیریتی افراد شرکت کننده در دوره های آموزشی بازاریابی نمی گردد.
واژگان کلیدی: دوره های مجازی، مهارتهای مدیریتی، شیوه موردکاوی، شیوه سخنرانی.
 
ادامه مطلب