Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

آخرین اخبار
» تعیین چالشها و موانع و راهکارهای پیاده‌سازی دولت الکترونیک (مطالعه مور ...
» تأثیر برندینگ و تبلیغات بر وفاداری مشتریان ...
» گردشگري اسپانيا و درآمد نفتي ايران
» بازاریابی اینترنتی و چالشهای آن در ایران ...
» بررسی مؤلفه‌های تأثیرگذار بر روند تجهیز منابع مؤسسات مالی و بانك‌ها (ن ...
» بررسی مفهوم سرمایه اجتماعی و انگیزش افراد با رفتار تسهیم دانش و قصد تس ...
» بررسی مفهوم عناصر تصویری بسته بندي با تصوير ذهني برند ...
» بررسی تأثیر شیوه آموزش مجازی بر توسعه مهارت‌های مدیریتی مدیران بازاریا ...
» بررسی تأثیر شیوه آموزش مجازی بر توسعه مهارت‌های مدیریتی مدیران بازاریا ...
» مبانی نظری رفتار شهروندی سازمانی و بررسی عوامل مؤثر بر آن با توجه به ن ...
 
جستجو
 
پیوند ها

» آموزشگاه بازاریابی
» سایت رادیو صدای بازاریابی
» پرتال رسمی TMBA
» سايت انتشارات بازاريابی
» سايت روزنوشته های پرویز درگی
» سایت مارکتینگ نیوز
» سایت بانك مقالات بازاريابی
» سایت دوماهنامه توسعه مهندسی بازار
» سایت بازاريابي حسي - ميداني
» سایت استعداد شناسی منابع انسانی شایسته
» سايت مشاوره بازاريابی
» سايت تحقيقات بازاريابی
» آموزشگاه بازارسازان
» دپارتمان نورومارکتینگ
» ماهنامه بازاریاب بازارساز

 
گردشگري اسپانيا و درآمد نفتي ايران

نویسنده:
اميرمسعود پارچه‌باف
رئيس بازاريابي و فروش شركت موتورسازان تراكتورسازي ايران
amir.parchebaf@gmail.com

TMBA چکیده:
اسپانيا با داشتن ۵۰۵۹۹۲ کيلومتر مربع وسعت پنجاه و دومين کشور بزرگ جهان است. اسپانيا تقريباً ۴۷۰۰۰ کيلومتر مربع کوچکتر از فرانسه و ۸۱۰۰۰ کيلومتر مربع بزرگتر از ايالت کاليفرنيا آمريکا است. اسپانيا در غرب با پرتغال، در جنوب با مراکش و جبل‌الطارق در شمالغرب در راستاي کوه‌هاي پيرنه با فرانسه و شاهزاده‌نشين آن دو را هم‌مرز مي‌باشد.

 

ادامه مطلب