Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

آخرین اخبار
» تأثیرات مزایای برند بر روی وفاداری برند: مکانیسمهای واسط ...
» مطالعه تجربی پیشایندها و پیامدهای التزام برند ...
» زنجيره ارزش برند در عمل؛ رابطه بين شاخصهای ذهنی مشتریان و عملكرد باز ...
» بررسی بازاریابی حسی
» بازاریابی ویروسی
» بررسی تأثیر آمیخته ی بازاریابی خدمات بانکی بر ابعاد ارزش ویژه ی برند ب ...
» انتخاب و تدوین استراتژیهای بهینه در شرکتهای تولیدی بر اساس تحلیل ماتری ...
» نقش ابعاد فناوری اطلاعات در بهبود عملکرد سازمان ...
» ارزش تجاری برند، رضایتمندی، و راه‌گزینی هزینه‌ها/ بررسی اثرات در زمینه ...
» هنر برندینگ ملی/ارزش برندینگ ملی و نقش دولت و بخش هنر و فرهنگ ...
 
جستجو
 
پیوند ها

» آموزشگاه بازاریابی
» پرتال رسمی TMBA
» سايت انتشارات بازاريابی
» سايت روزنوشته های پرویز درگی
» سایت مارکتینگ نیوز
» سایت بانك مقالات بازاريابی
» سایت دوماهنامه توسعه مهندسی بازار
» سایت بازاريابي حسي - ميداني
» سایت استعداد شناسی منابع انسانی شایسته
» سایت پادکست بازاریابی ایران
» سايت مشاوره بازاريابی
» سايت تحقيقات بازاريابی
» آموزشگاه بازارسازان
» دپارتمان نورومارکتینگ
» ماهنامه بازاریاب بازارساز

 
نسل سوم بازاریابی؛ تازه‌ترین اثر کاتلر در ایران

تألیف: فیلیپ کاتلر، هرمان کارتاجایا، ایوان سیتوان

ترجمه:حمیدرضا ایرانی، اصغر رحمتی

ناشر:آریانا قلم

قیمت:5700 تومان

صفحات: 224 صفحه

احمد آخوندی- "نسل سوم بازاریابی" تازه‌ترین ترجمه‌ی کاتلر در ایران است که از سوی انتشارات آریانا قلم به تاز‌گی چاپ و توزیع شد.

"نسل سوم بازاریابی" ترجمه‌ی کتاب مارکتینگ‌تری(marketing3.0) است که از سوی حمیدرضا ایرانی و اصغر رحمتی در 224 صفحه چاپ و انتشار یافت.

فیلیپ کاتلر، هرمان کارتاجایا، ایوان سیتوان، مؤلفان کتاب مارکتینگ‌تری (marketing 3.0) هستند. مارکتینگ‌تری، در سال2010 از سوی کاتلر و همکارانش تألیف و از سوی انتشارات جان وایلی منتشر شد.

شایان ذکر است کتاب مارکتینگ‌تری تا کنون از سوی دو ناشر ایرانی ترجمه شده است:

1)انتشارات افق دانش(و با همکاری سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی آذربایجان)، و 2) انتشارات آریانا قلم

اخبار رسیده از بازار نشر حاکی است که همین کتاب(مارکتینگ‌تری) از سوی انتشارات رسا با عنوان "عصر سوم بازاریابی "با ترجمه دکتر هرمز مهرانی،و بهزاد شهرابی زیر چاپ و انتشار است. همچنان کتاب مارکتینگ‌تری حداقل از سوی 2 یا 3 مترجم در ایران ترجمه شده، و از سوی 2 یا 3 ناشر ایرانی روزهای اخیر به بازار نشر عرضه خواهد شد.

اقبال بلند آثار کاتلر در ایران از سایر مؤلفان و نویسندگان بازاریابی جهان بالاتر است . دلایل متعددی نیز برای این اقبال بلند وجود دارد و آن نثر روان کاتلر و آثار ترجمه شده قبلی او در ایران است که عملاً اهالی بازاریابی ایران، گرایش بیشتری به کتابهای کاتلر دارند.

 گفتنی آنکه انتشارات آریانا قلم برای انتشار این کتاب در ایران، مجوزی از سوی انتشارات جان وایلی دریافت کرده است. فیلیپ کاتلر نویسنده‌ی کتاب نیز در نامه‌ای، احترامات قبلی‌اش را از انتشار کتابش در ایران اعلام می‌دارد.

برای اطلاعات بیشتر و یا خرید کتاب نسل سوم بازاریابی می‌توانید با فروشگاه انتشارات بازاریابی به شماره تلفنهای تهران ، 6648160 و 51و66408271 تماس بگیرید.