Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

آخرین اخبار
» تأثیر برندینگ و تبلیغات بر وفاداری مشتریان ...
» گردشگري اسپانيا و درآمد نفتي ايران
» بازاریابی اینترنتی و چالشهای آن در ایران ...
» بررسی مؤلفه‌های تأثیرگذار بر روند تجهیز منابع مؤسسات مالی و بانك‌ها (ن ...
» بررسی مفهوم سرمایه اجتماعی و انگیزش افراد با رفتار تسهیم دانش و قصد تس ...
» بررسی مفهوم عناصر تصویری بسته بندي با تصوير ذهني برند ...
» بررسی تأثیر شیوه آموزش مجازی بر توسعه مهارت‌های مدیریتی مدیران بازاریا ...
» بررسی تأثیر شیوه آموزش مجازی بر توسعه مهارت‌های مدیریتی مدیران بازاریا ...
» مبانی نظری رفتار شهروندی سازمانی و بررسی عوامل مؤثر بر آن با توجه به ن ...
» بررسی چگونگی وضعیت وب سایت شوراهای کلانشهرهای ایران به منظور ابزار ارت ...
 
جستجو
 
پیوند ها

» آموزشگاه بازاریابی
» سایت رادیو صدای بازاریابی
» پرتال رسمی TMBA
» سايت انتشارات بازاريابی
» سايت روزنوشته های پرویز درگی
» سایت مارکتینگ نیوز
» سایت بانك مقالات بازاريابی
» سایت دوماهنامه توسعه مهندسی بازار
» سایت بازاريابي حسي - ميداني
» سایت استعداد شناسی منابع انسانی شایسته
» سايت مشاوره بازاريابی
» سايت تحقيقات بازاريابی
» آموزشگاه بازارسازان
» دپارتمان نورومارکتینگ
» ماهنامه بازاریاب بازارساز

 
مدیریت تبلیغات اینترنتی

نویسندگان: امیر بختایی، شادی گلچین‌فر

تعداد صفحات: 72 صفحه

قیمت: 1900 تومان

ناشر: انتشارات کارگزار روابط عمومی

امروزه مشغله‌های افراد به حدی است که کتابهای کم حجم اما پر محتوا را بیش از هر چیز دیگری می‌پسندند. کتابهایی که مختصر و مفید، افراد را با آنچه به کار می‌آید آشنا سازند. نویسندگان مدیریت تبلیغات اینترنتی با چنین دیدگاهی این کتاب را آماده کرده‌اند.

عنوان کتاب، گویای محتوای آن است؛ مؤلفان در مقدمه چنین نوشته‌اند:

چندی است رسانه‌ای جدید به نام اینترنت به جمع رسانه‌های تبلیغاتی اضافه شده است. به دلیل ویژگی‌ها و مزیت‌‌های فراوانی که این رسانه نوین در مقایسه با دیگر رسانه‌ها دارد، رشد تبلیغ در اینترنت نسبت به تبلیغ در رسانه‌های سنتی،از سرعتی بسیار بیشتر برخوردار بوده است. بر اساس آمار و اطلاعات منتشر شده، تعداد استفاده‌کنندگان رادیو پس از گذشت 38 سال از پیدایش آن به 50 میلیون نفر رسید، تلویزیون 13 سال پس از پیدایش این حد نصاب را کسب کرد، اما اینترنت تنها با گذشت چهار سال توانسته به این حد نصاب دست پیدا کند.

علیرغم گسترش روز افزون کاربران اینترنتی و کاربرد وسیع اینترنت در ایران، تبلیغات اینترنتی در طول سالیان گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار نبوده است. براین اساس وبه منظور آشنایی بیشتر مدیران، کارشناسان، محققان و دانشجویان، دراین کتاب به معرفی ویژگی‌ها، مزایا و کاربردهای اینترنت به عنوان یک رسانه نوین تبلیغاتی می‌پردازیم.

خاطر نشان می‌شود امیر بختایی، عضو هیات علمی سازمان مدیریت صنعتی ایران است.