Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

آخرین اخبار
» تعیین چالشها و موانع و راهکارهای پیاده‌سازی دولت الکترونیک (مطالعه مور ...
» تأثیر برندینگ و تبلیغات بر وفاداری مشتریان ...
» گردشگري اسپانيا و درآمد نفتي ايران
» بازاریابی اینترنتی و چالشهای آن در ایران ...
» بررسی مؤلفه‌های تأثیرگذار بر روند تجهیز منابع مؤسسات مالی و بانك‌ها (ن ...
» بررسی مفهوم سرمایه اجتماعی و انگیزش افراد با رفتار تسهیم دانش و قصد تس ...
» بررسی مفهوم عناصر تصویری بسته بندي با تصوير ذهني برند ...
» بررسی تأثیر شیوه آموزش مجازی بر توسعه مهارت‌های مدیریتی مدیران بازاریا ...
» بررسی تأثیر شیوه آموزش مجازی بر توسعه مهارت‌های مدیریتی مدیران بازاریا ...
» مبانی نظری رفتار شهروندی سازمانی و بررسی عوامل مؤثر بر آن با توجه به ن ...
 
جستجو
 
پیوند ها

» آموزشگاه بازاریابی
» سایت رادیو صدای بازاریابی
» پرتال رسمی TMBA
» سايت انتشارات بازاريابی
» سايت روزنوشته های پرویز درگی
» سایت مارکتینگ نیوز
» سایت بانك مقالات بازاريابی
» سایت دوماهنامه توسعه مهندسی بازار
» سایت بازاريابي حسي - ميداني
» سایت استعداد شناسی منابع انسانی شایسته
» سايت مشاوره بازاريابی
» سايت تحقيقات بازاريابی
» آموزشگاه بازارسازان
» دپارتمان نورومارکتینگ
» ماهنامه بازاریاب بازارساز

 
اصول و فنون مذاکره

نویسندگان: راجر فیشر، ویلیام یوری

مترجم: دکتر مسعود حیدری

تعداد صفحه: 216 صفحه

قیمت: 3400 تومان

ناشر: انتشارات سازمان مدیریت صنعتی

عنوان کتاب اصلی:    Getting to YES: negotiating agreements without giving in

کتاب اصول و فنون مذاکره را دکتر مسعود حیدری، پدر اصول، فنون، و هنر مذاکره در ایران، عضو دپارتمان آموزش شرکت TMBA، و عضو هیات علمی سازمان مدیریت صنعتی ایران با نثری روان و دلنشین در اختیار جامعه‌ی علمی و کسب‌وکار کشور قرار داد که خیلی زود به چاپ دهم رسید.

بی‌شک مذاکره یکی از مهمترین ابزارهای برقراری ارتباط و ایجاد تفاهم و شاید هم مهمترین ابزار باشد. در دنیای امروز، مذاکره‌کنندگان حرفه‌ای‌تر شده‌اند. از این‌رو اگر با ابزارهای یک مذاکره‌ی اصولی و حرفه‌ای با آنها مذاکره نکنیم، آنکه امتیاز بیشتری می‌دهد ما خواهیم بود.

کتاب، درباره‌ی روش مذاکره ‌ی اصولی است و این کار را طی 4 گفتار (بخش) انجام می‌دهد که هر کدام از آنها دارای زیرمجموعه‌ای از مطالب متنوع است. گفتار اول مسائلی را توضیح می‌دهد که در هنگام استفاده از راهبردهای همگون ( استراتژیهای استاندارد) چانه‌زدن مبتنی بر مواضع بر می‌خیزد.

گفتار دوم در چهار قسمت روش مذاکره‌ی اصولی را تشریح می‌کند. گفتار سوم در سه قسمت به پرسشهایی که عموماً درباره‌ی این روش مطرح می‌شوند پاسخ می‌دهد؛ و گفتار پایانی با بیان سه نکته‌ی اساسی، در حقیقت فوت کوزه‌گری را می‌آموزاند.