Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

آخرین اخبار
» تعیین چالشها و موانع و راهکارهای پیاده‌سازی دولت الکترونیک (مطالعه مور ...
» تأثیر برندینگ و تبلیغات بر وفاداری مشتریان ...
» گردشگري اسپانيا و درآمد نفتي ايران
» بازاریابی اینترنتی و چالشهای آن در ایران ...
» بررسی مؤلفه‌های تأثیرگذار بر روند تجهیز منابع مؤسسات مالی و بانك‌ها (ن ...
» بررسی مفهوم سرمایه اجتماعی و انگیزش افراد با رفتار تسهیم دانش و قصد تس ...
» بررسی مفهوم عناصر تصویری بسته بندي با تصوير ذهني برند ...
» بررسی تأثیر شیوه آموزش مجازی بر توسعه مهارت‌های مدیریتی مدیران بازاریا ...
» بررسی تأثیر شیوه آموزش مجازی بر توسعه مهارت‌های مدیریتی مدیران بازاریا ...
» مبانی نظری رفتار شهروندی سازمانی و بررسی عوامل مؤثر بر آن با توجه به ن ...
 
جستجو
 
پیوند ها

» آموزشگاه بازاریابی
» سایت رادیو صدای بازاریابی
» پرتال رسمی TMBA
» سايت انتشارات بازاريابی
» سايت روزنوشته های پرویز درگی
» سایت مارکتینگ نیوز
» سایت بانك مقالات بازاريابی
» سایت دوماهنامه توسعه مهندسی بازار
» سایت بازاريابي حسي - ميداني
» سایت استعداد شناسی منابع انسانی شایسته
» سايت مشاوره بازاريابی
» سايت تحقيقات بازاريابی
» آموزشگاه بازارسازان
» دپارتمان نورومارکتینگ
» ماهنامه بازاریاب بازارساز

 
درباره ما
شرکت توسـعـه مهـندسی بازار گسـتران آتـی (TMBA) به شماره ثبت 237808 در سال 1383 و با محوریت قراردادن چهار حوزه ی کاری آموزش، مشاوره، تحقیق و نشر مباحث Marketing (فروش، تبلیغات، توزیع و ...) شروع به کار کرد. این شرکت با بهره گیری از اساتید مجرب دانشگاهی که دارای سوابق ارزنده ای در مدیریت اجرایی و مشاوره ی بنگاههای اقتصادی هستند، و کارشناسان معتبر حوزه ی مارکـتینـگ شـکل گرفته است فعالیت می کند.

یکی از مشاوره های این شرکت استعدادیابی و توسعه شغلی بازاریابی و فروش است.ما با کشف استعدادها و شناخت پتانسیل های افراد شاغل یا متقاضیان بکار در سازمانها، به بنگاه های اقتصادی در راستای تعالی آنها در فضای رقابتی رو به گسترش کمک کنیم.

:: رسالت
ارتقای سطح کسب و کار بنگاههای اقتصادی طرف قرارداد، با ارائه ی خدمات آموزشی، مشاوره (استعدادیابی، ارتقاء فروش، توسعه بازار) و تحقیقات بازارایابی، به نحوی که بتوانیم ارزش مطلوبتری را به مشتریان ارائه دهیم و در راستای رسیدن به اهداف فوق در فضای رقابتی موفق باشیم.
آقای آخوندی

احمد آخوندی
مدير سایت
:: ویراستار کتابهای بازاریابی و تبلیغات و روابط عمومی
:: رئیس شورای سیاستگذاری دوماهنامه توسعه مهندسی بازار
:: مدیر اجرایی انتشارات بازاریابی
:: معاون سردبیر فصلنامه گردشگری
:: عضو هیات تحریریه فصلنامه "رسانه" از شماره 2 تا 8 (سال 1369)
:: دبیرتحریریه ماهنامه "عصر تبلیغات و بازاریابی"
:: خبرنگار و کارشناس صفحه اجتماعی روزنامه های همشهری و ابرار
:: معاون سردبیر ماهنامه های شهرما (کیش، قشم، چابهار، اکباتان، شهرک غرب، تهرانپارس)