Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

آخرین اخبار
» تأثیر برندینگ و تبلیغات بر وفاداری مشتریان ...
» گردشگري اسپانيا و درآمد نفتي ايران
» بازاریابی اینترنتی و چالشهای آن در ایران ...
» بررسی مؤلفه‌های تأثیرگذار بر روند تجهیز منابع مؤسسات مالی و بانك‌ها (ن ...
» بررسی مفهوم سرمایه اجتماعی و انگیزش افراد با رفتار تسهیم دانش و قصد تس ...
» بررسی مفهوم عناصر تصویری بسته بندي با تصوير ذهني برند ...
» بررسی تأثیر شیوه آموزش مجازی بر توسعه مهارت‌های مدیریتی مدیران بازاریا ...
» بررسی تأثیر شیوه آموزش مجازی بر توسعه مهارت‌های مدیریتی مدیران بازاریا ...
» مبانی نظری رفتار شهروندی سازمانی و بررسی عوامل مؤثر بر آن با توجه به ن ...
» بررسی چگونگی وضعیت وب سایت شوراهای کلانشهرهای ایران به منظور ابزار ارت ...
 
جستجو
 
پیوند ها

» آموزشگاه بازاریابی
» سایت رادیو صدای بازاریابی
» پرتال رسمی TMBA
» سايت انتشارات بازاريابی
» سايت روزنوشته های پرویز درگی
» سایت مارکتینگ نیوز
» سایت بانك مقالات بازاريابی
» سایت دوماهنامه توسعه مهندسی بازار
» سایت بازاريابي حسي - ميداني
» سایت استعداد شناسی منابع انسانی شایسته
» سايت مشاوره بازاريابی
» سايت تحقيقات بازاريابی
» آموزشگاه بازارسازان
» دپارتمان نورومارکتینگ
» ماهنامه بازاریاب بازارساز

 
بازاریابی صنعتی

 

نویسنده: کریشنا ک. هاوالدار

 

ترجمه و تلخیص: دکتر محمدعلی عبدالوند، دکتر هاشم نیکومرام

تعداد صفحه: 374 صفحه

قیمت: 6500 تومان

ناشر: دانشگاه آزاد اسلامی – واحد علوم و تحقیقات

عنوان کتاب، گویای محتوای آن است. کتاب "بازاریابی صنعتی" دربرگیرنده‌ی 13 فصل است. هر فصل به ارائه‌ی اهداف آموزشی، نمونه‌هایی در زمینه‌ی بازاریابی صنعتی، مفاهیم کلیدی، خلاصه و سؤالاتی برای بحث پرداخته است.

عناوین فصول 13 گانه‌ی کتاب بشرح زیر است:

-        فصل اول: ماهیت بازاریابی صنعتی

-        فصل دوم: محیط و شناسایی بازارهای صنعتی

-        فصل سوم: ماهیت خرید صنعتی و رفتار خرید

-        فصل چهارم: روابط خریدار –  فروشنده

-        فصل پنجم: اطلاعات بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی

-        فصل ششم: تقسیم‌بندی بازار، هدف‌گیری و جایگاه‌یابی صنعتی

-        فصل هفتم: استراتژی محصول و ارائه‌ی محصول جدید

-        فصل هشتم: کانالهای توزیع صنعتی و تدارکات بازاریابی

-        فصل نهم: مدیریت فروش شخصی

-        فصل دهم: ارتباطات بازاریابی؛ تبلیغات، ارتقای فروش، روابط‌عمومی، و بازاریابی مستقیم

-        فصل یازدهم: استراتژیها و سیاستهای قیمت‌گذاری صنعتی

-        فصل دوازدهم: برنامه‌ریزی استراتژیک، اجرا و کنترل در بازاریابی صنعتی

-        فصل سیزدهم: بازاریابی صنعتی از طریق تجارت الکترونیک

گفتنی آنکه دکتر محمدعلی عبدالوند استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران و مدیرمسئول و سردبیر مجله‌ی مدیریت بازاریابی (دانشکده‌ی مدیریت و اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات) است ضمن آنکه دکتر هاشم نیکومرام نیز در سمت دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران فعالیت می‌کند.