Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

آخرین اخبار
» تعیین چالشها و موانع و راهکارهای پیاده‌سازی دولت الکترونیک (مطالعه مور ...
» تأثیر برندینگ و تبلیغات بر وفاداری مشتریان ...
» گردشگري اسپانيا و درآمد نفتي ايران
» بازاریابی اینترنتی و چالشهای آن در ایران ...
» بررسی مؤلفه‌های تأثیرگذار بر روند تجهیز منابع مؤسسات مالی و بانك‌ها (ن ...
» بررسی مفهوم سرمایه اجتماعی و انگیزش افراد با رفتار تسهیم دانش و قصد تس ...
» بررسی مفهوم عناصر تصویری بسته بندي با تصوير ذهني برند ...
» بررسی تأثیر شیوه آموزش مجازی بر توسعه مهارت‌های مدیریتی مدیران بازاریا ...
» بررسی تأثیر شیوه آموزش مجازی بر توسعه مهارت‌های مدیریتی مدیران بازاریا ...
» مبانی نظری رفتار شهروندی سازمانی و بررسی عوامل مؤثر بر آن با توجه به ن ...
 
جستجو
 
پیوند ها

» آموزشگاه بازاریابی
» سایت رادیو صدای بازاریابی
» پرتال رسمی TMBA
» سايت انتشارات بازاريابی
» سايت روزنوشته های پرویز درگی
» سایت مارکتینگ نیوز
» سایت بانك مقالات بازاريابی
» سایت دوماهنامه توسعه مهندسی بازار
» سایت بازاريابي حسي - ميداني
» سایت استعداد شناسی منابع انسانی شایسته
» سايت مشاوره بازاريابی
» سايت تحقيقات بازاريابی
» آموزشگاه بازارسازان
» دپارتمان نورومارکتینگ
» ماهنامه بازاریاب بازارساز

 
مدیریت بازاریابی جهانی

 

نویسنده: وارن جی کیگان

 

ترجمه و تلخیص: دکتر عبدالحمید ابراهیمی

ویراستار: غلامرضا جمشیدنژاد

تعداد صفحه: 488 صفحه

قیمت: 3500 تومان

ناشر: دفتر پژوهشهای فرهنگی

نام اصلی کتاب: Global Marketing Management

امروزه تجارت بین‌المللی جزئی جدایی‌ناپذیر از کسب‌وکارها به شمار می‌آید. گسترش بازارها به فراسوی مرزها و از میان رفتن مرزها به دنبال پدیده‌ی جهانی‌سازی، نیاز به حضور پررنگ در بازارهای جهانی را بیش از پیش پررنگ ساخته است.

"مدیریت بازاریابی جهانی"، ویرایش ششم کتابی با عنوان مدیریت بازاریابی چند ملیتی است که برای اولین‌بار در سال 1974 منتشر شد و تحولی بنیادین در بازاریابی بین‌المللی ایجاد کرد.

ویرایش اول این کتاب، شیوه‌ی سنتی تمرکز بازاریابی را از تجارت صادراتی تغییر داد و رویکرد راهبردی را مورد توجه قرار داد که نشاندهنده‌ی اهمیت فزاینده‌ی شرکتهای چندملیتی با توجه به آخرین یافته‌های تحقیقاتی و تجارت علمی مدیران بود. در ویرایش ششم، افزون بر روزآمد شدن موارد قبلی، فصول جدیدی اضافه شده با عناوین: بازارهای جهانی و خریداران جهانی، تبلیغات جهانی، فعالیتهای تشویقی و ترغیبی جهانی شامل فروش حضوری، روابط‌عمومی، ارتقای فروش، بازاریابی مستقیم، اینترنت و بازاریابی پایگاه داده‌ها.

گفتنی آنکه دکتر عبدالحمید ابراهیمی، مترجم این کتاب، عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی است و آثار تألیف و ترجمه‌ای فراوانی در زمینه‌ی مباحث مدیریتی و علوم بازاریابی دارد.