Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

آخرین اخبار
» تأثیر برندینگ و تبلیغات بر وفاداری مشتریان ...
» گردشگري اسپانيا و درآمد نفتي ايران
» بازاریابی اینترنتی و چالشهای آن در ایران ...
» بررسی مؤلفه‌های تأثیرگذار بر روند تجهیز منابع مؤسسات مالی و بانك‌ها (ن ...
» بررسی مفهوم سرمایه اجتماعی و انگیزش افراد با رفتار تسهیم دانش و قصد تس ...
» بررسی مفهوم عناصر تصویری بسته بندي با تصوير ذهني برند ...
» بررسی تأثیر شیوه آموزش مجازی بر توسعه مهارت‌های مدیریتی مدیران بازاریا ...
» بررسی تأثیر شیوه آموزش مجازی بر توسعه مهارت‌های مدیریتی مدیران بازاریا ...
» مبانی نظری رفتار شهروندی سازمانی و بررسی عوامل مؤثر بر آن با توجه به ن ...
» بررسی چگونگی وضعیت وب سایت شوراهای کلانشهرهای ایران به منظور ابزار ارت ...
 
جستجو
 
پیوند ها

» آموزشگاه بازاریابی
» سایت رادیو صدای بازاریابی
» پرتال رسمی TMBA
» سايت انتشارات بازاريابی
» سايت روزنوشته های پرویز درگی
» سایت مارکتینگ نیوز
» سایت بانك مقالات بازاريابی
» سایت دوماهنامه توسعه مهندسی بازار
» سایت بازاريابي حسي - ميداني
» سایت استعداد شناسی منابع انسانی شایسته
» سايت مشاوره بازاريابی
» سايت تحقيقات بازاريابی
» آموزشگاه بازارسازان
» دپارتمان نورومارکتینگ
» ماهنامه بازاریاب بازارساز

 
راهگشای فروش

 

نویسنده: دکتر کن لوید

 

مترجم: دکتر احمد روستا، آزیتا زمانی

ویراستار: مینا اسعدی

تعداد صفحه: 368 صفحه

قیمت: 7500 تومان

ناشر: فرهنگ متین

نام اصلی کتاب:Sales Guide Book

فروش و فروشندگی، یکی از مهمترین و حساسترین وظایفی است که نتیجه‌ی آن نشاندهنده‌ی موفقیت و شکست تمامی تلاشها، سرمایه‌گذاریها، و دستاوردهای کلیه‌ی واحدها و بخشهای یک شرکت است.

فروش، چگونگی پاسخ خریداران به زنجیره‌ی ارزش هر سازمان است. نتیجه‌ی فروش می‌تواند امید یا نومیدی، سود یا زیان، ماندگاری یا جدایی، و حیات یا مرگ سازمان باشد.

این کتاب به‌عنوان راهنمایی مناسب، دریچه‌ای تازه در مقابل خواننده‌ی خود می‌گشاید و باعث بهبود، پیشرفت، و تحول مخاطبان خود در امر فروشندگی می‌شود.

شایان ذکر است دکتر احمد روستا، دکتری مدیریت از دانشگاه برادفورد انگلستان، و عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی، با همراهی همکار خود این کتاب را با نثری روان و شیوا آماده کرده‌اند.

 
 
مدیریت استراتژیک بازار

نویسنده: دیوید آکر

مترجم: دکتر احمد روستا

ویراستار علمی: مجتبی اسدی

تعداد صفحات: 516 صفحه

قیمت: 9500 تومان

ناشر: انتشارت آریانا فیلم

نام اصلی کتاب:  2009 Strategic Market Management

دکتر احمد روستا، عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی، چهره‌ای شناخته‌شده در محافل علمی بازاریابی ایران به شمار می‌آید که تاکنون آثار تألیف و ترجمه‌ای فراوانی را در حوزه‌های علوم مدیریت و بازاریابی به جویندگان علم و فعالان عمل در این زمینه‌ها تقدیم داشته است.

کتاب "مدیریت استراتژیک بازار"، یکی از تازه‌ترین آثار ترجمه‌ا‌ی دکتر روستا است؛ راهنمای کاربردی معتبری که برای خلق استراتژیهای موفق کسب‌وکار برای جذب مشتریان، رویارویی موفق با رقبا، و حداکثر کردن موفق داراییها و شایستگیها‌ی سازمان به کار می‌آید. این کتاب دربرگیرنده‌ی 15 فصل است و شامل برخی موردکاویها‌ی واقعی است که می‌تواند کمک مؤثری در زمینه‌ی یادگیری و اجرای مباحث مدیریت استراتژیک بازار باشد.

کتاب سرشار از ایده‌ها و روشهای متعددی مانند پرسشهای استراتژیک، مدلهای پرتفولیو، و تحلیل سناریو در 5 حوزه‌ی زیر است:

1.      تحلیل استراتژیک

2.      تشویق و مدیریت نوآوری

3.      اداره‌ی شرکتهای چندکسب‌وکاره

4.      خلق مزیت

5.      توسعه‌ی استراتژیهای رشد