Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

آخرین اخبار
» نگاه اقتصادی و راهبردی نقش گمرک جمهوری اسلامی ایران در توسعه صادرات غی ...
» اظهار نظر حسابرس بر خرید سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار ...
» بررسی مدیریت زنجیره تأمین از بعد انسانی ...
» بررسی نظریه ها و راههای بهبود انگیزش کارکنان در سازمانها ...
» از بشر دوستی تا تحول؛ نگاهی به بازاریابی حمایتی در کسب و کار مؤسسات و ...
» بررسی ارتباط بین مؤلفه های آمیخته بازاریابی مرتبط با شکل گیری تصویر ...
» اثر اعتماد بر قصد پذیرش بانکداری اینترنتی مشتریان شعب بانک ملّت شهر رش ...
» گمرک جمهوری اسلامی ایران؛ مرکز راهبردی در توسعه بازار اسلامی ...
» مدیریت الگوهای خرده فروشی
» استراتژی را نباید گفت؟!
 
جستجو
 
پیوند ها

» آموزشگاه بازاریابی
» پرتال رسمی TMBA
» سايت انتشارات بازاريابی
» سايت روزنوشته های پرویز درگی
» سایت مارکتینگ نیوز
» سایت بانك مقالات بازاريابی
» سایت دوماهنامه توسعه مهندسی بازار
» سایت بازاريابي حسي - ميداني
» سایت استعداد شناسی منابع انسانی شایسته
» سایت پادکست بازاریابی ایران
» سايت مشاوره بازاريابی
» سايت تحقيقات بازاريابی
» آموزشگاه بازارسازان
» دپارتمان نورومارکتینگ
» ماهنامه بازاریاب بازارساز

 
نشریات ، کتاب ها
  1.  معرفی نشریات منتشرشده از سوی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی
  2. معرفی کتابهای منتشرشده از سوی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی
  3. معرفی کتابهای منتشرشده از سوی استادان و اعضای هیأت علمی دانشگاهها
 
 
آمیختۀ بازاریابی برای بازاریابی نسل بعد
نویسنده:

مهدی حیدرزاده
استاد راهنما: سرکار خانم دکتر چیت‌ساز
m_heidarza@yahoo.com

TMBA چکیده:
بازاریابی فرآیند تطبیق قابلیتهای یک سازمان، فرد و یا شرکت با خواسته‌های مشتریان می‌باشد. ایجاد وارائۀ ارزش منحصر به فرد به مشتریان بالقوه و بدست آوردن یک مزیت رقابتی پایدار، از اهمیت ویژه ای در بازاریابی برخوردار است. آمیختۀ بازاریابی برای دهه های متوالی، به عنوان یک ابزار مؤثر بازاریابی مورد استفاده قرار گرفته و مستمر در حال تغییر و تکامل بوده است.امروزه نیز با توجه به تغییرات حوزه های مختلف، لزوم تعریف جدیدی از مدل های آمیختۀ بازاریابی برای بازاریابی های آینده، احساس می‌گردد.

 

ادامه مطلب

 
 
معرفی کتاب: مقدمه‌ای بر بازاریابی ورزشی
مارکتینگ نیوز- «مقدمه‌ای بر بازاریابی ورزشی» کتابی است از آرون سی‌تی اسمیت با ترجمه‌ی دکتر فرشاد تجّاری و همکاران که از انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج با قیمت 12 هزار تومان چاپ و منتشر شد.

این کتاب یکی از رایج‌ترین کتابهای درسی بازاریابی ورزشی در دانشگاه‌های معتبر دنیا است و اولین بار در سال 2008 و در 340 صفحه به چاپ رسید.

جامع بودن و طرح مباحث زیربنای نظری علمی در کنار مباحث موردی از جمله امتیازات این کتاب به شمار می‌رود.

نکته‌ی قابل توجه درباره‌ی کتاب «مقدمه‌ای بر بازاریابی ورزشی» این است که یک منبع درسی دانشگاهی است و در آغاز هر فصل، اهداف مواردی که به آن پرداخته شده، بیان می‌گردد و مطالب به صورت جامع، روان و همراه با مثالهای جالب و کاربردی ارایه می‌شود.


ساختار «مقدمه‌ای بر بازاریابی ورزشی» :

مقدمه مترجمان
فصل اول: مقدمه بازاریابی ورزشی
فصل دوم: بازارهای ورزش
فصل سوم: مصرف‌کنندگان ورزش
فصل چهارم: فرصتهای بازاریابی ورزشی
فصل پنجم: استراتژی بازاریابی ورزشی
فصل ششم: محصول ورزشی
فصل هفتم: قیمت‌گذاری ورزشی
فصل هشتم: توزیع ورزشی
فصل نهم: ترویج ورزشی
فصل دهم: حمایت‌گری ورزشی
فصل یازدهم: خدمات ورزشی
فصل دوازدهم: بازاریابی ورزشی و رسانه‌های جدید
فصل سیزدهم: کنترل و اجرای بازاریابی ورزشی

 
 
معرفی کتاب: تدوین برنامه‌های موفق حمایت مالی در ورزش

احمد آخوندی-محسن جاویدمؤید
: "تدوین برنامه‌های موفق حمایت مالی در ورزش" کتابی است از دیوید استوتلار با ترجمه‌ی دکتر فرشاد تجّاری و همکاران از انتشارات حتمی که با قیمت 7500تومان چاپ و منتشر شد.

کتاب "تدوین برنامه‌های موفق حمایت مالی در ورزش" سومین ویرایش و متعلق به سال 2007 است. کتاب هدفی ساده را دنبال می‌کند: ایجاد کتابی کاربردی برای یاری رساندن به افرادی که تلاش دارند طی یک فرایند تعریف‌شده و متناسب با صنعت ورزش، طرحها، و برنامه‌های حمایت مالی ارائه نمایند.

از مزیتهای این کتاب می‌توان گفت که افزون بر ارائه‌ی اصول، مثالها و مصادیق عینی و ملموس را تقدیم خواننده‌ی علاقه‌مند می‌کند.

 

ساختار کتاب تدوین برنامه‌های موفق حمایت مالی در ورزش

کتاب تدوین برنامه‌های موفق حمایت مالی در ورزش حاوی 9 فصل به شرح زیر است:

فصل اول: درک مفهوم حمایت مالی در ورزش

فصل دوم: یافتن حامیان مالی

فصل سوم: شناسایی نیازهای حامیان مالی

فصل چهارم: فرصتهای حمایت مالی در بازیهای المپیک

فصل پنجم: پشتیبانی و کمکهای مالی مخصوص ورزشکاران

فصل ششم: مفاهیم مالی

فصل هفتم: طراحهای توسعه‌ی حمایت مالی موفق در ورزش

فصل هشتم: تضمین توافقنامه‌های حمایت مالی

فصل نهم: مدیریت حمایت مالی در ورزش

شایان ذکر است دکتر فرشاد تجّاری، دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، افزون بر ترجمه، ویراستاری علمی این کتاب را بر عهده دارند.

 
 
رفتار مصرف‌کننده در ورزش و رویداد: اقدام بازاریابی

احمد آخوندی/ محسن جاویدمؤید: "رفتار مصرف‌کننده در ورزش و رویداد: اقدام بازاریابی" تنها کتاب ترجمه‌شده‌ی ایرانی است که با رویکرد خاص به موضوع رفتار مصرف‌کننده‌ی ورزشی می‌پردازد.

دکتر دانیال سی‌فانک، مؤلف این اثر برجسته هستند، و دکتر فرشاد تجّاری، و زینب ابودردا، مترجمان کتاب رفتار مصرف‌کننده در ورزش و رویداد: اقدام بازاریابی می‌باشند. انتشارات حتمی این کتاب را در 224 صفحه به قیمت 500/15 تومان چاپ و توزیع کرد.

 

ساختار کتاب رفتار مصرف‌کننده در ورزش و رویداد

کتاب رفتار مصرف‌کننده در ورزش و رویداد حاوی سه بخش و 11 فصل است.

  • بخش یک حاوی رفتار مصرف‌کننده‌ی ورزش، درک اساسی از انگیزه و تصمیم‌گیری، و بحث درباره‌ی فعالیتهای بازاریابی است.
  • بخش دوم حاوی شناخت کاملی از آگاهی، جذابیت، دلبستگی، و وفاداری همراه با استراتژی بازاریابی در ارتقای مصرف ورزش برای هر مرحله ایجاد می‌کند.
  • بخش سوم حاوی چک‌لیست مدیریت و رویداد است.

عناوین 11 فصل عبارتند از:

                                    1) مقدمه‌ای بر رفتار مصرف‌کننده‌ی ورزش و رویداد

                                    2) انگیزش مصرف‌کننده‌ی ورزش و رویداد

                                    3) تصمیم‌گیری مصرف‌کننده‌ی ورزش و رویداد

                                    4) اقدامات بازاریابی در ورزش و رویداد

                                    5) آگاهی مصرف‌کننده از ورزش و رویدادهای ورزشی

                                    6) جذب مصرف‌کننده به ورزش و رویدادها

                                    7) دلبستگی مصرف‌کننده به ورزش و رویدادهای ورزشی

                                    8) وفاداری مصرف‌کننده به ورزش و رویداد

                                    9) محدودیتهای مصرف ورزش و رویداد

                                    10) خدمات اداری

                                    11) تجهیزات و خدمات حمایتی

شایان ذکر است مترجمان این کتاب، دکتر فرشاد تجّاری، دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز، و زینب ابودردا، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نائین هستند.

 
 
معرفی کتاب: بازاریابی جهانی

مارکتینگ نیوز- «بازاریابی جهانی»، اثر وارن جی. کیگان و مایک سی.گرین و با ترجمه‌ی دکتر هرمز مهرانی و دکتر عبدالحمید ابراهیمی از سوی انتشارات دفتر پژوهشهای فرهنگی در 526 صفحه و با قیمت 29 هزار و 500 تومان چاپ و منتشر شد.


تحولات گسترده‌ی بازارهای جهانی، که از دهه‌های آخر قرن بیستم و با فروپاشی کومونیسم آغاز شد، با حملات تروریستی 11 سپتامبر 2001 و بحران مالی جهانی 2008 ادامه یافته و همه‌ی کشورهای جهان را تحت‌تاثیر خود قرار داده و این واقعیت را برای همه آشکار ساخته است که سرنوشت همه‌ی انسانهای کره زمین به هم پیوسته است، یعنی همه در بازار جهانی واحدی زندگی می‌کنیم. در نتیجه در دنیا متلاطم کنونی، خط مشی‌های اقتصادی، بازرگانی، و بازاریابی کشورها دیگر نمی‌توانند فقط بر اساس بازار داخلی استوار باشند و لزوم تمرکز بر فعالیتهای بازاریابی جهانی، حیاتی است.


ساختار کتاب «بازاریابی جهانی» در 5 بخش اصلی زیر به انتشار رسیده است:


• مقدمه‌ای بر بازاریابی جهانی،
• محیط بازاریابی جهانی،
• ورود به بازارهای جهانی،
• آمیخته‌ی بازاریابی جهانی،
• راهبر و رهبری در قرن بیست‌و‌یکم


نکات جدید کتاب
ویراست پنجم کتاب شامل موارد جدیدی از موضوعاتی مرتبط مانند اتحادیه‌ی اروپا، اثر مذهب بر فعالیتهای بازاریابی جهانی و تلاش صنعت موسیقی برای مبارزه با سرقت و تقلب می‌شود. یافته‌های تحقیقات جدید در فصول گوناگون کتاب آمده است. همچنین در این ویراست به اثر فزاینده کشورهای نوظهور در صحنه جهانی توجه بسیار شده است.


علاوه بر موارد ذکر شده، در ویراستهای گذشته‌ی کتابهای وارن.جی. کیگان به صورت کلی به دیدگاهی جهانی توجه شده بود. یکی از تفاوتهای عمده‌ی این ویراست با ویراستهای گذشته آن است که دیدگاه جدید بیشتر جهانی- محلی است. در گذشته تاکید بر اهمیت فزاینده‌ی شرکتهایی جهانی مانند سونی، کوکاکولا، مک‌دونالد، تویوتا، بنز، نستله و غیره بود؛ اما در ویراست جدید علاوه بر تاکید بر این نکته که بازارها جهانی‌اند، بر محلی بودن آنها نیز تاکید شده است و از آن به منزله‌ی نوعی تناقض یاد شده است.

 
 
فصلنامه علمی- پژوهشی «فرآیند مدیریت و توسعه»

مارکتینگ نیوز
- فصلنامه علمی- پژوهشی «فرآیند مدیریت و توسعه» با انتشار مقاله‌های علمی و تخصصی در زمينه مديريت و توسعه با استفاده از دانش علمی و تجارب استادان برجسته و صاحب نظر رشته مديريت و گرايش های ذيربط سعی در ارتقا و توسعه فرهنگ مديريت و جهت دهی ذهنی برای توسعه کشور دارد.

 


در دسترس قرار دادن منابع و مراجع برای استفاده استادان، دانشجويان، مديران و مسئولان کشور ، نشر شيوه های مديريت با ديدگاه اسلامی و بومی ، ايجاد ارتباط و پيوند بين مفاهيم علمی-پژوهشی و کاربردی در سطوح مختلف سازمانها و موسسات دولتی و علمی کشور ، ايجاد بستری مناسب برای ارائه انديشه های نو در مديريت و توسعه از طريق نشر آثار مکتوب استادان، صاحب نظران و محققان ، انتقال و تبادل تجربيات و دستاوردهای تازه علمی در سطح بين المللی ، ايجاد زمينه برای آينده انديشی توسعه کشور ، انتشار نتايج تحقيقات و بررسی ها درباره موضوع های مديريت و توسعه از دیگر اهداف انتشار این فصلنامه به شمار می‌رود.


مقاله‌های ارائه شده در دوره 26، شماره 2، تابستان 1392 این فصلنامه از قرار زیر است:


بررسی تاثیر تفاوتهای بین‌فردی مخاطبان در تکنیک‌های ترکیبی ترفیع
-احسان قهرمانی، محمد حقیقی، منصور مومنی و وحید ناصحی‌فر
آسیب‌شناسی سیاستهای توسعه منطقه‌ای در ایران از دیدگاه رویکرد نهادی
-خدر فرجی‌راد، غلامرضا کاظمیان و عبدالرضا رکن‌الدین افتخاری
ارایه یک روش ترکیبی در تدوین روش‌شناسی پیاده‌سازی مدیریت دانش
-محمود مرادی، سید میثم مومنی، و رمضان‌علی مباشرامینی
بررسی تاثیر هوش هیجانی با گرایش به کارآفرینی دانشجویان
-سید حمید خدادادحسینی و میثم شفیعی رودپشتی
بررسی ابعاد و مولفه‌های شایسته‌سالاری در مدیران و کارکنان موسسات آموزشی
-کاوه حسنی، سامان شیخ‌اسماعیلی و کیهان مقصودی
بررسی رابطه بین ریسک‌پذیری و عملکرد بانکها
-غلامرضا منصورفر، فرزاد غیور، و یوسف راستی آذر
تحلیل نهادینه‌سازی سیاست‌گذاری توسعه پایدار در ایران
-حمیدرضا ملک‌محمدی و یحیی کمالی
سرمایه اجتماعی و اثربخشی کارکنان گمرک
-یعقوب احمدی و اسعد محمدی بلبان آباد
تبیین نظری و تجربی رابطه بین سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی و بدهی‌های خارجی ایران (2009-1971)
سیمین السادات میرهاشمی نائینی و احمد گوگردچیان


صاحب امتياز: موسسه عالی آموزش و پژوهش مديريت و برنامه ريزی (وابسته به نهاد رياست جمهوری)
مدير مسئول: دکتر مسعود نيلی
سردبير: دکتر عباس منوريان
مدير اجرايی : زهره پوربابايی
نشانی: تهران - خيابان شهيد باهنر (نياوران) - جمال آباد - خيابان شهيد مختار عسگری - شماره 6
تلفن دفتر نشريه: 26116904-021
نشانی وب سايت موسسه:  http://www.imps.ac.ir
نشانی وب سايت نشريه برای ارسال مقاله: http://www.jmdp.ir
 
 
معرفی کتاب: مبانی روانی دوپینگ در ورزش

احمد آخوندی/ محسن جاوید موید
- مبانی روانی دوپینگ در ورزش به قلم جاسم منوچهری، و دکتر فرشاد تجّاری را انتشارات حتمی در 220 صفحه و به قیمت 15 هزار تومان چاپ و توزیع کرده است.

 


دکتر فرشاد تجّاری، دکتری تخصصی مدیریت ورزشی و همکارش جاسم منوچهری، دانشجوی دکتری تخصصی مدیریت ورزشی دانشگاه تهران در پیشگفتار این کتاب آورده‌اند: «امروز اعتقاد تلاشگران دانشگاهی و علمی بر آن است که برنامه‌ریزی استراتژیک در حوزه‌ی مدیریت پیشگیری از دوپینگ با شکست مواجه خواهد شد، مگر آنکه مسائل روانشناختی ورزشکاران در مصرف مواد ممنوعه دوپینگ مورد مطالعه عمیق قرار گیرد. از این رو، تحقیقات اخیر توسط مولفین حاضر در راستای تحقق اهداف پیشگیرانه بوده و مروری بر یافته‌ها، ده‌ها اثر علمی و نتایج حاصل از آنها در جای جای مطالب فصول مختلف کتاب گنجانده شده است.»


کتاب مبانی روانی دوپینگ حاوی شش فصل است که عبارتند از:


فصل اول: مقدمه‌ای بر مفاهیم دوپینگ
فصل دوم: تاریخچه‌ی دوپینگ در بازیهای المپیک
فصل سوم: نگرش به دوپینگ
فصل چهارم: رفتار دوپینگ
فصل پنجم: گرایشات و انگیزه‌های ورزشی
فصل ششم: مدیریت پیشگیری از دوپینگ


شایسته عنوان است کتاب حاضر حاصل زحمات چندین ساله‌ و تحقیقات میدانی مؤلفین بوده که با هدف خدمت به ورزش کشور و توسعه‌ی ورزش پاک صورت پذیرفته است. گفتنی آنکه دکتر فرشاد تجّاری، افزون بر فعالیتهای دانشگاهی اعم از تالیف، ترجمه، مدیرمسئول نشریه‌ی علمی- پژوهشی، و داوری مقالات، مدرس کمیته ملی المپیک در دوره‌های روانشناسی ورزشی و مربی مهارتهای ذهنی تیمهای ملی در بازیهای المپیک پکن و لندن و بازیهای آسیایی گوانجو بوده‌اند. از سوابق ورزشی ایشان نیز می‌توان به عضویت در تیمهای ملی جوانان، بزرگسالان، دانشجویان و ارتشهای کشور در رشته‌ی جودو اشاره کرد.

 
 
شماره جدید مجله «پیشرفتهای حسابداری» منتشر شد

مارکتینگ نیوز-
شماره جدید مجله علمی پژوهشی «پیشرفتهای حسابداری» دوره ششم، شماره اول، بهار و تابستان 1393 منتشر شد.

شماره بهار و تابستان مجله «پیشرفتهای حسابداری» حاوی مقالات زیر است:

تبیین ارتباط با شاخصهای ارزیابی و رتبه عملکردی با رشد شرکتها»
- مصطفی افشار و رامین زمان عموقین

 

بررسی نقش ساختار مالکیت بر شیوه‌ی مدیریت وجوه نقد و موجودیهای کالای شرکتهای پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران
-دکتر محمدحسین ستایش، غلامرضا رضایی، و سید داوود حسینی راد
 

بررسی نقش نظارتی ساختار مالکیت و خط مشی بدهی بر کنترل مشکلات نمایندگی ناشی از جریانهای نقدی آزاد شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
-دکتر حسین فخاری، دکتر محمد کاشانی‌پور، و محمدعلی رجب‌بیگی
 

تاثیر ویژگیهای شرکت بر بازده مورد انتظار محاسبه شده به روش هزینه‌های سرمایه‌ی ضمنی ترکیبی (CICC)
-دکتر داریوش فروغی و رویا متین‌نژاد
 

رابطه‌ی خصوصی‌سازی و سازوکارهای نظام راهبری شرکتی با سرعت گزارشگری و عملکرد مالی
-دکتر ویدا مجتهدزاده و حمید اثنی عشری
 

شناسایی عوامل خطر موثر بر احتمال وقوع تقلب در گزارشگری مالی از دید حسابرسان و بررسی تاثیر آنها بر عملکرد مالی شرکت
-دکتر جواد مرادی، راحله رستمی و رضا زارع
 

بررسی اهمیت تحقق آستانه‌ی سود سال قبل از دیدگاه سرمایه‌گذاران
-دکتر سید عباس هاشمی و مهدی مرادی کوپایی
 

چکیده گسترده مقاله‌های فارسی به انگلیسی

مدیرمسئول: دکتر احمد عریان
سردبیر: دکتر محمد نمازی
نشانی مجله: شیراز، میدان ارم، دانشگاه شیراز، دانشکده اقتصاد مدیریت و علوم اجتماعی
تلفن: 6286072 - 0711
پست الکترونیک: JAA@rose.shirazu.ac.i

 
 
معرفی یک کتاب: بازاریابی فوتبال

احمد آخوندی/ محسن جاویدمؤید
- "بازاریابی فوتبال" اثر مایکل دس‌بورس با ویراستاری علمی دکتر فرشاد تجّاری، از انتشارات حتمی و حمایت فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در سال 1392 در 472 صفحه به قیمت 35هزار تومان چاپ و منتشر شد.


تک پرسش کلیدی این کتاب چنین است: آیا بازاریابی در هر کشوری یکسان است یا تفاوتهای فرهنگی وجود دارد که دلالت بر نیاز به انطباق خط‌مشی‌های بازاریابی باشگاهها و لیگها دارد.


برای پاسخ این تک پرسش، 17تحقیق از پژوهشگران برجسته‌ی جهانی را در این کتاب می‌خوانید که در حوزه‌ی بازاریابی فوتبال در اروپا، امریکای شمالی، امریکای جنوبی، و آسیا فعالیت دارند.

ساختار کتاب بازاریابی ورزشی


کتاب حاوی  2 بخش است:

بخش 1: بازاریابی فوتبال در اروپا
بخش 2: توسعه‌ی بازاریابی فوتبال ویژه‌ی سایر نواحی جهان


بخش 1 یعنی بازاریابی فوتبال در اروپا حاوی 10فصل، و بخش 2 یعنی توسعه‌ی بازاریابی فوتبال ویژه‌ی سایر نواحی جهان حاوی 7 فصل است.


کتاب "بازاریابی فوتبال" افزون بر نگاه علمی و روش‌مند به بازاریابی فوتبال، حاوی مطالعات موردی، و گفت‌وگوهای متنوع با دست‌اندرکاران برجسته‌ی جهانی است. از این رو، خود مصاحبه‌ها و گفت‌وگوها به تنهایی واجد اطلاعات ریز و جامعی است که می‌تواند "چشم‌انداز بازاریابی فوتبال" را بخوبی ترسیم کند.


نوع مطالعات موردی در این کتاب آنچنان جاذب و گیرا است که می‌تواند برای باشگاههای ایرانی و دست‌اندرکاران ورزش بویژه "ورزش فوتبال" حاوی الگوهایی باشد و آنان را برای تدوین چنین مطالعاتی برانگیزد. برای مثال در فصل 9 می‌خوانیم بازاریابی فوتبال در جمهوری ایرلند، فصل 16 تبلیغات در فوتبال آرژانتین، فصل 6: الگویی جدید برای مدیریت ورزش در بازار فوتبال آلمان، و ...


با نگاهی به فهرست کسانی که به پرسشها پاسخ داده‌اند، بخوبی می‌توان دریافت که همین مصاحبه‌های 4 تا 5 صفحه‌ای تا چه حد راهنما و راهگشاست برای آنها که در حوزه‌ی" بازاریابی فوتبال" فعالیت دارند.
کتاب "بازاریابی فوتبال" به‌طور حتم اولین اقدام برای توسعه‌ی بازاریابی ورزشی است. بخوبی از این کتاب می‌توان آموخت که فوتبال در ابعاد اقتصادی و بازاریابی روزبه‌روز بین‌المللی‌تر می‌شود. و بازاریابی ورزشی روزبه‌روز به جهانی شدن نزدیکتر می‌شود.


انتشار این کتاب را باید به جامعه‌ی ورزشی ایران تبریک گفت و چشم‌انتظار آن بود که با داشتن این کتاب، اقدامات تحسین‌برانگیزی در ورزش فوتبال ایران رخ دهد که هم باشگاهها، و هم طرفداران و از همه مهمتر جامعه‌ی ورزشی از آثار و برکات آن پرنصیب باقی بمانند؛ رویدادی که می‌تواند سهم مؤثری در بالندگی کشور داشته باشد.


گفتنی آنکه دکتر فرشاد تجّاری ویراستار علمی این کتاب، دکتری مدیریت ورزشی، دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، و ریاست دانشکده‌ی تربیت بدنی و علوم ورزشی واحد تهران مرکزی، آثار متعدد دیگری در حوزه‌ی ورزش دارند که برخی از آنها عبارتند از:


• راهنمای عملی مدیریت توریسم ورزشی
• رفتار مصرف‌کننده در ورزش و رویداد
• تدوین برنامه‌های موفق حمایت مالی در ورزش
• مبانی روانی دوپینگ در ورزش
• و...

 

کتابهای متعدد دیگری از دکتر فرشاد تجّاری زیر چاپ است که بزودی منتشر و توزیع خواهد شد.
 

 
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 21 صفحه بعد