Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

آخرین اخبار
» تأثیر برندینگ و تبلیغات بر وفاداری مشتریان ...
» گردشگري اسپانيا و درآمد نفتي ايران
» بازاریابی اینترنتی و چالشهای آن در ایران ...
» بررسی مؤلفه‌های تأثیرگذار بر روند تجهیز منابع مؤسسات مالی و بانك‌ها (ن ...
» بررسی مفهوم سرمایه اجتماعی و انگیزش افراد با رفتار تسهیم دانش و قصد تس ...
» بررسی مفهوم عناصر تصویری بسته بندي با تصوير ذهني برند ...
» بررسی تأثیر شیوه آموزش مجازی بر توسعه مهارت‌های مدیریتی مدیران بازاریا ...
» بررسی تأثیر شیوه آموزش مجازی بر توسعه مهارت‌های مدیریتی مدیران بازاریا ...
» مبانی نظری رفتار شهروندی سازمانی و بررسی عوامل مؤثر بر آن با توجه به ن ...
» بررسی چگونگی وضعیت وب سایت شوراهای کلانشهرهای ایران به منظور ابزار ارت ...
 
جستجو
 
پیوند ها

» آموزشگاه بازاریابی
» سایت رادیو صدای بازاریابی
» پرتال رسمی TMBA
» سايت انتشارات بازاريابی
» سايت روزنوشته های پرویز درگی
» سایت مارکتینگ نیوز
» سایت بانك مقالات بازاريابی
» سایت دوماهنامه توسعه مهندسی بازار
» سایت بازاريابي حسي - ميداني
» سایت استعداد شناسی منابع انسانی شایسته
» سايت مشاوره بازاريابی
» سايت تحقيقات بازاريابی
» آموزشگاه بازارسازان
» دپارتمان نورومارکتینگ
» ماهنامه بازاریاب بازارساز

 
چهارمين شماره مجله علمي- پژوهشي «پژوهشهاي حسابداري مالي»
چهارمين شماره مجله علمي- پژوهشي «پژوهشهاي حسابداري مالي»، سال سوم، پياپي(10)، زمستان 1390، توسط دانشگاه اصفهان، در 114 صفحه، منتشر شد.
در اين شماره مي خوانيد:
- رابطه ميان كيفيت حسابرسي و كارايي سرمايه گذاري در شركتهاي با امكانات سرمايه گذاري بالا
علي ثقفي،‌ مجيد معتمدي فاضل
- تاثير شفاف نبودن اطلاعات مالي بر ريسك سقوط آتي قيمت سهام در شركتهاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
داريوش فروغي، هادي اميري، منوچهر ميرزايي
- بررسي رابطه بين طرحهاي پاداش مديران و معيارهاي اقتصادي ارزيابي عملكرد در شركتهاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
سيد حسن سجادي،‌ محمدصادق زارع زاده مهريزي
- آزمون مدل بازده و مدل قيمت در شركتهاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از الگوي پانل با داده هاي متوازن
شكراله خواجوي، حميداله ياري ابهري، ميثم قاسمي
- بررسي رابطه بين تمركز مالكيت، عملكرد شركت و سياست تقسيم سود در شركتهاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
شهناز مشايخ، مهين عبداللهي
- تاثير فرصتهاي رشد بر رابطه بين ساختار سرمايه، سود تقسيمي و ساختار مالكيت با ارزش شركت
حسنعلي سينايي، محمدسلگي و كامران محمدي
 - بررسي محتواي اطلاعاتي عايدات حسابداري محافظه كارانه و غير محافظه كارانه
يونس بادآور نهندي، قدرت اله طالب نيا، مرتضي خانلاري
مدير مسئول: ناصر ايزدي نيا
سردبير: محسن دستگير
مدير اجرايي: نيلوفر پناهي
نشاني پستي مجله: اصفهان- دانشگاه اصفهان- سازمان مركزي- معاونت تحقيقات و فناوري- طبقه دوم- اداره چاپ، انتشارات و مجلات دفتر مجله پژوهشهاي حسابداري مالي
كدپستي: 73441- 81746
تلفكس: 7932177- 0311
تلفن: 7944164- 0311
نشاني پست الكترونيكي: far_jornal@ase.ui.ac.ir
 
 
چگونگی کارکرد تبلیغات خدمات عمومی

نویسنده: جودی لنون

ترجمه: مینو میرزایی

پیشگفتار: دکتر علی اکبر فرهنگی

ناشر: نشر آبی

تعداد صفحات: 260 صفحه

قیمت: 7000 تومان

احمد آخوندی/ محسن جاویدمؤید- "چگونگی کارکرد تبلیغات خدمات عمومی" ظاهراً تنها کتاب در این حوزه تبلیغات است که در ایران ترجمه و توزیع شده است.

تبلیغات عمدتاً برای افزایش سهم بازار و ترغیب شرکتها و مصرف‌کنندگان برای افزایش خرید است. اما "تبلیغات خدمات عمومی" از اساس تفاوتهای جدی دارد. برای مثال، چگونه می‌توان رفتار دزدی را در جامعه کاهش داد، میزان آرامش شهروندان را افزایش داد، چگونه می‌توان تحرک فیزیکی افراد را افزایش داد تاسالمتر زندگی کنند، مرگ و میر ناشی از آتش سوزی خانه‌ها را به حداقل رساند، مرگ‌ومیر و جراحات ناشی از تصادفات جاده‌ای را کم کرد، و در مجموع، تبلیغات چگونه جان انسانها را نجات خواهد داد، روح و روان آنها را پالایش می‌دهد.

متأسفانه با این نوع تبلیغات در جامعه خودمان کمتر آشنائیم. دلیل آن نیز نبود دانش و تجربه‌ی کافی در حوزه تبلیغات خدمات عمومی است.

رفتارهایی نظیر افزایش مصرف سیگار در بین جوانان، نوجوانان و حتی کودکان، سبب شده سازمانهایی نظیر وزارت بهداشت درپی آن باشند تا بخشی از آسیبها را از طریق تبلیغات کاهش دهند. این نوع تبلیغات همانند تبلیغات تجاری مستلزم دانایی، تخصص، و فعالیت حرفه‌ای است.

کتاب" چگونگی کارکرد تبلیغات خدمات عمومی" درباره‌ی این موضوعات و بسیاری موضوعات اجتماعی، راهنماییهای فراوانی دارد. امید آنکه سازمانهای متنوع اجتماعی نظیر بهداشت، مخابرات، شهرداری، تلویزیون و یا وزاتخانه‌های متنوع با استفاده از این کتاب، "تبلیغات" را در مفهوم دقیق و چند وجهی آن بنگرند. به گفته صاحبنظر فرهیخته‌ای، تبلیغات، حیات و ممات ملتها را رقم می‌‌زند.

پیچیدگی زندگی شهری به همراه آسیبهای اجتماعی فزاینده‌ی آن همواره یادآور راه‌حلهای هوشمندانه و بدیعی است که تبلیغات بنا به ماهیت خود می‌تواند بخشی از آسیبهای اجتماعی را کاهش دهد این کتاب، ایده‌های عملی و الهامبخشی برای تمامی مسوولان اجرایی و سیاستگذار جامعه دارد.

دکتر علی اکبر فرهنگی، پیشگفتاری کوتاه بر این کتاب دارند. دکتر فرهنگی، عضو هیأت علمی دانشگاه تهران و مؤلف و مترجم کتابهای متعددی در حوزه مدیریت و ارتباطات است. مینو میرزایی ، مترجم این کتاب، دانشجوی دکتری مدیریت رسانه از دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات است.

 
 
ماهنامه تدبير منتشر شد
ماهنامه علمي/آموزشي- تخصصي مديريت  «تدبير»، سال بيست ودوم،‌ شماره 237، بهمن ماه 90 توسط سازمان مديريت صنعتي ، منتشر شد.
در صفحه 66 اين ماهنامه، آگهي كاتلر به ايران مي آيد، قرار دارد.
موضوعات روي جلد اين شماره عبارت است از :
- شاه كليد تحقق چشم انداز و پيش نياز تحول و پيشرفت
مديريت انرژي در سطح ملي
گام آغازين: ارزيابي سازمان
- تامين مالي جمعي
- استراتژي همكاري- رقابت
- راهبري شركتي در نظام بانكداري ايران
- گزارشگري مالي، مبناي تصميم گيري
ساير مطالب از قبيل:
- اثرات توانايي ذهني و هوش هيجاني بر عملكرد تحصيلي و اجتماعي
- چگونه پيشتاز بمانيم
و ... را مي توانيد در اين ماهنمامه مطالعه كنيد.
مدير مسئول: محمود كماني
مدير انتشارات: محمدباقر جعفري پور
سردبير: سيد سعيد قاضي طباطبايي
پست الكترونيك: tadbir@imi.ir
پايگاه اينترنت: http://www.imi.ir
تلفن: 22043005
دورنگار: 22043001

 
 
مجله تحقيقات اقتصادي دانشكده اقتصاد دانشگاه تهران، پاييز90، سال چهل و ششم، شماره 96
در اين شماره مي خوانيد:
- بررسي كارايي فني شعب بانك سامان و عوامل تاثيرگذار بر آن/ حميد ابريشمي، محسن مهرآرا، سارا صفا مطلق
-  ساختار صنايع ايران و همبستگي بين متغيرهاي اندازه گيري تمركز/ اسمعيل ابونوري، نجمه غلامي
- الگوسازي و پيش بيني درآمدهاي مالياتي در برنامه پنجم توسعه بر اساس ساختاري ويژه از شبكه هاي عصبي غير خطي/ حميد خالوزاده، سعيده حميدي علمداري، ميررستم اسدالله زاده بالي
- تعيين مبناي معاملات در بازار لحظه اي برق؛ مطالعه موردي بازار برق اصفهان/ رحمان خوض اخلاق، مصطفي عمادزاده، عليمراد شريفي، مهدي صادقي شاهداني، علي ناظمي
- بررسي آثار سياستهاي مالي بر رشد اقتصادي و فقر طي دوره ي 1386- 1363/ فرهاد رهبر، مصطفي سرگلزايي
- كاربرد الگوي لاجيت ترتيبي در بررسي عوامل موثر بر ضايعات نان (مطالعه موردي شهر مشهد)/ ناصر شاهنوشي،‌ علي فيروز، ميترا ژاله رجبي، محمود دانشور، سياوش دهقانيان
- رفتار معامله گران اختلال زا و حباب در بورس اوراق بهادار تهران/ عزت الله عباسيان، الهام فرزانگان
- محاسبه بازده بدون ريسك بازارهاي مالي ايران به روش فيلتر كالمن/ حسين عباسي نژاد، شاپور محمدي، وحيد بهروزي ايزد موسي
- ارزيابي تحليلي و تجربي تاثير تامين مالي خرد بر درآمد و مصرف خانوار/ عبدالرسول قاسمي، محمد ستاريفر، زينب مرتضوي فر
- كينز در مقابل كلاسيكها ( آيا انقلاب كينزي رخ داده است؟)/ ابراهيم گرجي، حميد پاداش
چكيده لاتين
مدير مسئول: سيد منصور خليلي عراقي
سردبير: جعفر عبادي
مدير داخلي: قهرمان عبدلي
امور اجرايي: معصومه تقي زاده قهي- مهرنوش حدادي
نشاني دفتر مجله: تهران- خيابان كارگر شمالي، دانشكده اقتصاد دانشگاه تهران مجله تحقيقات اقتصادي
تلفن: 88026419
فاكس دفتر مجله: 88029038
فاكس دانشكده: 88632479
اين نشريه در پايگاه اطلاعات علمي دانشگاه تهران به نشاني Journals.ut.ac.ir و پايگاه اطلاعات علمي جهاد دانشگاهي به نشاني www.sid.ir و كتابخانه منطقه اي علوم و تكنولوژي شيراز به نشاني www.srlst.com نمايه مي شود.
 
 
 
تحقيق در عمليات بوسيله مثال، به زبان ساده
نويسنده: مرتضي حبيبي، عضو هيات علمي دانشگاه آزاد، واحد تهران جنوب
ناشر: تا 14
تعداد صفحات: 176
قيمت: 19000 ريال
تحقيق در عمليات، يكي از دروس رياضي رشته هاي مديريت با گرايشهاي مختلف آن- مانند: مديريت بازرگاني، مديريت صنعتي، بيمه، بانكداري- و نيز رشته حسابداري است و كاربردهاي بسياري براي مديران و تصميم گيران در انتخابهاي بهينه از منابع و مصارف دارد.
كتاب حاضر شامل 6 فصل است كه رئوس برنامه هاي تحقيق در عمليات (1) را بر اساس مشهورترين و تازهترين منابع داخلي و به ويژه خارجي در بر مي گيرد. صورت مثالها و مسئله هاي ارائه شده در اين كتاب، برگرفته از منابعي است كه در پانوشتها به آنها اشاره شده يا طرح آن از مولف است كه بارها در جلسات گوناگون با دانشجويان به تجزبه درك و حل رسيده اند.  
كتاب حاضر شامل مباحث زير است:
فصل 1: مدلسازي:
- برنامه ريزي خطي و مدل رياضي
- اجزاي اصلي مدل رياضي
- الگوي عام مدل رياضي برنامه ريزي خطي
- فرضيات اساسي در برنامه ريزي خطي
- مثالها
- راه حل كلي مسائل
- تمرينها
فصل 2: فرايند حل به روش ترسيمي (گرافيكي)
- روش ترسيمي يا روش گرافيكي
- مثالها
- كاربرد
- تمرينها
فصل 3 : فرايند حل به روش سيمپلكس
- روش سيمپلكس
- روش M بزرگ
- حالات خاص در روش سيمپلكس
روش دو مرحله اي
- تمرينها
فصل 4 : مدل ثانويه:
- به دست آوردن مدل ثانويه
- قالب كلي
- روش سيمپلكس ثانويه
- تمرينها
فصل 5 : حمل و نقل
- مدل كلي حمل و نقل
- حالات خاص در حمل و نقل
- تمرينها
فصل 6 : تخصيص
- جايگاه مسائل تخصيص
- مثالها
- تمرينها
كتابنامه
 
 
 
 
تحقیقات بازاریابی چریکی یا پارتیزانی

نویسنده: رابرت جی‌کیدن

تألیف و ترجمه: بهروز اسکندرپور، نسرین داداشی، یاور باوفا

ناشر: جهاد دانشگاهی واحد تربیت معلم

تعداد صفحات:268 صفحه

قیمت:6000 تومان

احمد آخوندی- تحقیقات بازاریابی روزبه روز برای مدیران ارشد شرکتها به عنوان یک الویت و ضرورت تام و تمام مطرح می‌شود. با وجود این، گاه عدم دانش درباره تحقیقات بازاریابی، مدیران را نگران می‌کند. کتاب تحقیقات بازاریابی چریکی یا پارتیزانی در پی آن است تا با روشی ساده، نرم، اما کارآمد و سودآور به مدد مدیران ارشد شرکتها بیاید.

به گفته مؤلف کتاب رابرت کیدن، که پژوهشگر حرفه‌ای است، کتاب تحقیقات بازاریابی چریکی یا پارتیزانی یک راهنمای علمی برای محقق غیر حرفه‌ای است که بداند چگونه تحقیق در بازاریابی حرفه‌ای را هدایت کند.

تحقق در بازاریابی چریکی به جای استفاده از کارشناسان حرفه‌ای گران قیمت، از انرژی شخصی با سرمایه نسبتاً کمتر استفاده می‌کند البته همان نتایج تحقیقی به دست می‌آید که برای شرکت، مؤسسه سودآور باشد؛ چرا که از اساس جی‌کنراد لوینسون، پدر بازاریابی چریکی، کوشید تا شرکتها و مؤسسات به اهداف متعارفی نظیر سودها و شادیها دست یابند اما با روشهای نا متعارف و کم هزینه.

 تحقیقات بازاریابی چریکی یا پارتیزانی در 18 فصل تدوین شده است. این فصلها عبارتند از : نگرشهای مشتری، پرسیدن سؤالهای بجا، شرکتهای بزرگ، چگونه باید شروع کرد، تحقیق چقدر هزینه می‌برد، استفاده از محققان حرفه‌ای، چقدر پژوهش باید انجام دهید، برنامه تحقیق، گروههای کانونی، رای افکنی و دیگر فرایندهای اندیشه پردازی، نظرسنجیها، نوشتن پرسشنامه، نمونه برداری تعمیمی، چگونه تحقیقات را هدایت نمائیم، سازماندهی داده‌ها، تکنیکهای آماری، گفتن اصل داستان، عملیاتی کردن نتایج به دست‌آمده.

 
 
نقشهاي نوين رهبران منابع انساني: معرفي يك كتاب

ناظرين علمي: محمدحسن امامي- مجيد سرايداريان

مترجم: شهرين ستوده

اين كتاب به سفارش بنياد توانمندسازي منابع انساني ايران چاپ شده است.

ناشر: آسمان نگار

تعداد صفحات: 213 صفحه

قيمت: 12000 تومان

 كتاب حاضر،‌ شامل 13 فصل است:

فصل اول- نقش رو به گسترش رهبري منابع انساني

فصل دوم- خود را نشان دهيد! كانديدا نشويد!

فصل سوم- هنر و دانش در نقش مدير منابع انساني

فصل چهارم- ETC

فصل پنجم- نقشها و چالشهاي مدير منابع انساني

فصل ششم- رهبري و التزام كاركنان يك همكاري مثبت در كاترپيلار

فصل هفتم- چهار مرحله تا رسيدن به مديريت استعداد در سطح جهاني

فصل هشتم- تجهيز منابع انساني با ابزار جديد و اجتناب از تله خدمات

فصل نهم- مدير منابع انساني در نقش قهرمان فرهنگي

فصل دهم- هنگامي كه بحران پديدار مي شود

فصل يازدهم- انجام كسب و كار مربوط به منابع انساني با دولت

فصل دوازدهم- واقعا براي چه كسي كار مي كنيد؟

فصل سيزدهم- همكاري با مديرعامل

نشاني ناشر: اصفهان، خيابان گلزار شمالي،‌ نبش استاد همايي،‌ ساختمان چاپ پرديس، طبقه سوم

 
 
راهنماي مديران حرفه اي ريسك

ويراستاران: كارول الكساندر و اليزابت شيدي

مترجمان: رسول خوانساري،‌ مجيد اصغري، محمد سجاد سياهكارزاده

زير نظر: حجت اله صادقي

ناشر: سازمان مطالعه و تدوين كتب علوم انساني دانشگاهها (سمت)، مركز تحقيق و توسعه علوم انساني دانشگاه امام صادق(ع)

تعداد صفحات: 317 صفحه

قيمت: 45500ريال

كتاب حاضر شامل 8 فصل است:

فصل اول- ريسك و ريسك گريزي (ژاك پزيه)

فصل دوم- رياضيات پر تفوي (پل گلسرمن)

فصل سوم- تخصيص سرمايه (كين كاتبرتسون و درك نيچه)

فصل چهارم- CAPM و مدلهاي چند عاملي (كين كاتبرتسون و درك نيچه)

فصل پنجم- مباني ساختار سرمايه (استيون بيشاپ)

فصل ششم- ساختار زماني نرخ بهره (دبورا سرناسكاس و الياس دمتريادس)

فصل هفتم- ارزشگذاري قراردادهاي سلف (دان چنس)

فصل هشتم- اصول اساسي قيمت گذاري اختيارات (پل ويلموت)

منابع

 واژه نامه

نشاني ناشر: تهران، خيابان انقلاب اسلامي، خيابان ابوريحان،‌ شماره 107 و 109. تلفن: 66408120

فاكس: 66405678- نشاني اينترني: www.samt.ac.ir

نشاني ناش: تهران، بزرگراه شهيد چمران، پل مديريت، مركز تحقيقات ميان رشته اي علوم انساني و اسلامي دانشگاه امام صادق(ع). تلفن: 88083794 – فاكس: 88575024- نشاني اينترنتي: www.isu.ac.ir

 
 
رويكردهاي نوين تحليل عملكرد منابع انساني: معرفي يك كتاب

ناظرين علمي: محمدحسن امامي- مجيد سرايداريان

مترجم: سعيد مهدوي

اين كتاب به سفارش بنياد توانمندسازي منابع انساني ايران چاپ شده است.

ناشر: آسمان نگار

تعداد صفحات: 188 صفحه

قيمت: 12000 تومان

كتاب حاضر،‌ شامل 2 بخش و 4 فصل است

بخش اول: معرفي تحليل پيش بيني (آينده گرا)

- فصل اول: فناوري مختل كننده: قدرت پيش بيني

- فصل دوم: بسوي تحليل و پيش بيني

بخش دوم: مدل سرمايه انسانيHCM:21

- فصل سوم: غربالگري بازار و مديريت ريسك

- فصل چهارم: روش جديد طرح ريزي نيروي كار

نشاني ناشر: اصفهان، خيابان گلزار شمالي،‌ نبش استاد همايي،‌ ساختمان چاپ پرديس، طبقه سوم

 

 
 
مديريت منابع انساني بين المللي (نظريه و عمل)

 

مولفان: دكتر علي نقي اميري،‌ بلال پناهي

 

ناشران: مطالعه و تدوين كتب علوم انساني دانشگاه ها (سمت)- مركز تحقيق و علوم انساني پرديس قم،‌ دانشگاه تهران

تعداد صفحات: 368 صفحه

قيمت: 51500

كتاب حاضر از 10 فصل تشكيل شده:

فصل اول- مديريت منابع انساني: نگاهي كلي

فصل دوم- وجوه مديريت منابع انساني فرامليتي

فصل سوم- نيروي كار جهاني

فصل چهارم- مديريت منابع انساني در يك محيط بين المللي

فصل پنجم- شرايط ملي مديريت منابع انساني بين المللي

فصل ششم- جنبه هاي راهبردي مديريت منابع انساني فرامليتي

فصل هفتم- وجوه عملياتي مديريت منابع انساني بين المللي

فصل هشتم- مسيرهاي شغلي بين المللي

فصل نهم- شايستگي هاي مديران منابع انساني بين المللي

فصل دهم- چالشهاي مديريت منابع انساني بين المللي

منابع

فهرست واژگان تخصصي

نشانی اینترنتی سازمان مطالعه و تدوين كتب علوم انساني دانشگاه ها (سمت): www.samt.ac.ir

ايميل: info@samt.ac.ir

تلفن: 2-44246250

نشانی اینترنتی مركز تحقيق و علوم انساني پرديس قم،‌ دانشگاه تهران: http://qc.ut.ac.ir

ايميل: qm-college@ut.ac.ir

تلفن: 02516644082

 

 
صفحه قبل 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 21 صفحه بعد