Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

آخرین اخبار
» اصلاح الگوی مصرف بر مبنای آمیخته بازاریابی اسلامی ...
» شناسایی و تدوین استراتژی در سازمان با استفاده از تکنیک‌های ANP و TOPSI ...
» بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) و فرهنگ سازمانی ...
» بررسی تاثیر موانع سازمانی بکارگیری تجارت الکترونیک در صنایع وابسته به ...
» بررسی تاثیر موانع سازمانی بکارگیری تجارت الکترونیک در صنایع وابسته به ...
» ارتباط مدیریت بازرگانی و اهمیت آن در بخش خصوصی ...
» بررسی مشکلات سیستمهای مدیریت کانالهای توزیع کالا در ایران ...
» منابع انسانی و عملیات نوآوری در سازمان
» اصول موثر بر مدیریت بازرگانی
» بررسی موانع بازاریابی وفروش محصولات کشاورزی استان هرمزگان با رویکرد صا ...
 
جستجو
 
پیوند ها

» آموزشگاه بازاریابی
» پرتال رسمی TMBA
» سايت انتشارات بازاريابی
» سايت روزنوشته های پرویز درگی
» سایت مارکتینگ نیوز
» سایت بانك مقالات بازاريابی
» سایت دوماهنامه توسعه مهندسی بازار
» سایت بازاريابي حسي - ميداني
» سایت استعداد شناسی منابع انسانی شایسته
» سایت پادکست بازاریابی ایران
» سايت مشاوره بازاريابی
» سايت تحقيقات بازاريابی
» آموزشگاه بازارسازان
» دپارتمان نورومارکتینگ
» ماهنامه بازاریاب بازارساز

 
«دانش حسابداري» منتشر شد
نيوشا صداقت کيش- شماره جديد مجله علمي- پژوهشي «دانش حسابداري» سال چهارم، شماره چهارهم، پاييز 1392 منتشر شد.

در اين شماره مي خوانيد:

بررسي رابطه تخصص صنعت حسابرس و تاخير در ارائه گزارش حسابرسي در شرکت هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
- دکتر سيد حسين علوي طبري، زهره عارف منش

بررسي تاثير وجه نقد نگهداري شده و مديريت سرمايه در گردش بر مازاد بازده سهام شرکت ها
- دکتر حسين فخاري، قاسم روحي

بررسي رابطه رقابت بازار محصول با ساختار هيات مديره و کيفيت افشا
- دکتر احمد خدامي پور، يونس بزرايي

توانايي تخمين الگوهاي اقلام تعهدي غيرعادي بر اساس تعديل الگوي جونز و پيش بيني قيمت گذاري نادرست سهام
- دکتر عبداله خاني، خديجه ابراهيمي

رابطه بين تغيير حسابرس مستقل و تغيير اظهارنظر حسابرسي
- دکتر بهمن بين مهد، دکتر مهدي مرادزاده فرد، دکتر مهدي زينالي

بررسي سازه هاي موثر بر سطوح محافظه کاري حسابداري شرکت هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
- دکتر محمدحسين ستايش، کاظم شمس الديني

بررسي تاثير کيفيت حسابرسي بر هزينه سرمايه شرکت هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
- دکتر زهره حاجيها، ندا سبحاني

صاحب امتياز: دانشگاه شهيد باهنر کرمان
مديرمسئول: دکتر اميد پورحيدري
سردبير: دکتر اميد پورحيدري

نشاني: کرمان، ميدان پژوهش، دانشگاه شهيد باهنر کرمان، دانشکده مديريت و اقتصاد، دفتر فصلنامه دانش حسابداري.
تلفن: 3202750- 0341
آدرس ايميل: jak@uk.ac.ir
 
 
صدوهشتمين شماره چاپ و نشر منتشر شد
نيوشا صداقت کيش- صدوهشتمين شماره مجله خبري، آموزشي "چاپ و نشر" سال هشتم، شنبه 21 دي، منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مارکتينگ نيوز، مجله چاپ و نشر در صفحه 130 شماره دي، کتاب «چهل گفتار پيرامون ارتقاي مهارت هاي شخصي در کسب و کار» را معرفي کرده است.

عناوين روي جلد صدوهشتمين شماره مجله "چاپ و نشر" عبارت است از:
- بودجه سال 92 صنعت چاپ، فقط در حد هزينه يک روز جشنواره ملي صنعت چاپ بود
- برخي چاپخانه ها از چاپ تقويم منصرف شدند
- ادغام اتحاديه هاي صنفي در سال 93
- بودجه مستقل براي حمايت از صنعت چاپ تعريف نشده است
- انتخاب هيات مديره جديد اتحاديه صادرکنندگان صنعت چاپ
- اواخر دي ماه؛ آغاز ثبت نام چهارمين نمايشگاه چاپ ديجيتال
- نگاهي به دغدغه هاي چاپخانه داران استان سيستان و بلوچستان
- پرداخت قسط دوم طرح پژوهشي شهرک هاي چاپ

صاحب امتياز و مديرمسئول: احمد سميعي
تلفن: 77240690- 77961037
فاکس: 77456731
نشاني اينترنتي: www.chaponashr.com
پست الکترونيک: chaponashr@yahoo.com

گفتني است صدوهشتمين شماره مجله "چاپ و نشر" در 260 صفحه، به قيمت 5000 تومان، منتشر شد.
 
 
«تحقيقات اقتصادي» منتشر شد
نيوشا صداقت کيش- شماره جديد مجله تحقيقات اقتصادي (دوره 48، شماره 2، سال 1392) منتشر شد.

در اين شماره مي خوانيد:

تاثير تحقيق و توسعه بر شد اقتصادي در ايران
- حسن حيدري، بهرام سنگين آبادي

سياست پولي بهينه و هدف گذاري تورم در ايران
- اصغر شاهمرادي، مهدي صارم

سنجش قدرت بازاري صنايع کارخانه اي ايران
- محمدنبي شهيکي تاش

ارتباط متقابل بين حداقل دستمزد و تورم اقتصاد ايران
- حسين عباسي نژاد، احمد تشکيني، تيمور رحماني، هديه ستايش

بررسي اثرات بهره وري آزادسازي تجاري از ديدگاه تابع هزينه: با استفاده از قضيه ي دوگان
- قهرمان عبدلي، نسرين حضارمقدم

بررسي تاثير مهاجرت بين المللي بر سطح اشتغال و دستمزد: مورد مطالعه اقتصاد ايران
- سعيد عيسي زاده، جهانبخش مهرانفر

بررسي آثار رفاهي افزايش قيمت گروه هاي کالايي در خانوارهاي شهري کشور
- فيروز فلاحي، پيروز محمدزاده، صمد حکمتي فريد

دوره حيات بنگاه هاي جديدالورود و عوامل موثر بر آن در ايران شواهدي از صنعت مواد غذايي و آشاميدني طي برنامه هاي دوم، سوم، و چهارم توسعه
- محمدعلي فيض پور، حسين حاجي خدازاده

آيا بحران مالي جهاني به بازار سهام تهران سرايت کرد؟
- غلامرضا کشاورزحداد، سپهر مقاره عابد

بررسي اثر ساختار سني جمعيت بر رشد اقتصادي ايران
- غلامرضا محمدپور، رسول بخشي دستجردي، سميه جعفري، هاجر اثني عشري

صاحب امتياز: دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران
مديرمسئول: سيد منصور خليلي عراقي
سردبير: جعفر عبادي

نشاني: تهران، خيابان کارگر، دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران، مجله تحقيقات اقتصادي
تلفن: 88026419
فاکس: 88029038
پست الکترونيک: tahghighat@ut.ac.ir
 
 
پنجاه‌و‌چهارمین شماره ماهنامه چاپ و تبلیغات منتشر شد
نیوشا صداقت کیش- پنجاه‌و‌چهارمین شماره ماهنامه چاپ و تبلیغات، سال پنجم، آذر 1392 منتشر شد.
در این شماره 3 عنوان کتاب از انتشارات بازاریابی با نام های "چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارت های فروش" در صفحه 19، "چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارت های شخصی در کسب و کار" در صفحه 35، و "چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارت های بازاریابی" در صفحه 59 معرفی شده است.  در این شماره می خوانیم
- هوش تجاری
- 6 راه برای داشتن مشتری بیشتر
- رونمایی از بازار خاموش
- مزایای بروشور
- معرفی کتاب
- موفقیت در بازار
- ماهیت تبلیغات
- اصول چاپ دیجیتال
- اسرار رنگ
- مبانی رسانه چاپ
- گفتمان/ شرکت پویانقش
- فرم بندی دیجیتال
- جاذبه های عکاسی
- ترفندهای فتوشاپ
- نمایشگاه های جهان
- گزارش/ نمایشگاه تهران
- اخبار

صاحب امتیاز و مدیرمسئول: محبوبه رضایی موید
سردبیر: منصوره رضایی موید
شماره های تماس: 66566519- 66594948
آدرس ایمیل: chapotablighat@gmail.com

 
 
انتشارات بازاریابی منتشر کرد: توسعه مهندسی بازار با بزرگان بازاریابی و تبلیغات جهان
مارکتینگ‌نیوز:
چهل‌و‌دومین کتاب از مجموعه کتابهای انتشارات بازاریابی با عنوان "توسعه مهندسی بازار با بزرگان بازاریابی و تبلیغات جهان" چاپ و منتشر شد.
"توسعه مهندسی بازار با بزرگان بازاریابی و تبلیغات جهان" حاصل گفت‌و‌گوهای مستقیم و مصاحبه با 26 تن از بزرگان بازاریابی و تبلیغات جهان است نظیر فیلیپ کاتلر، دیوید آکر، آل ریس، جک تروت، مایکل سولومون، جرالد‌زالتمن، کارلاناگل، فیلیپ هریس، پیتر استیدل، لئون زوراویکی، بروس نیومن، هنری مینتزبرگ، گری همل و... که هر یک سرآمد نخبگان بازاریابی و تبلیغات جهان هستند.
"توسعه مهندسی بازار" نشریه‌ای است در حوزه‌ی بازاریابی کاربردی که از سال 1386 تاکنون به صورت منظم در طول هفت سال چاپ و منتشر می‌شود. ویژگی این نشریه، ارتباط مستقیم با صاحبنظران برجسته‌ی جهان است در حوزه‌های متنوع بازاریابی، بازاریابی سیاسی، بازاریابی انتخاباتی، و آینده‌پژوهی.
حاصل این گفت‌و‌گوها با بزرگان بازاریابی و تبلیغات جهان در طول هفت سال، گنجینه‌ای است گرانبها از دیدگاههای تازه و پاسخ مستقیم بزرگان به پرسشهایی که از "ایران" و از سوی نشریه "توسعه مهندسی بازار" تقدیم شد. لطف این گفت‌و‌گوها در آن است که بزرگان بازاریابی و تبلیغات جهان در قالبی نرم و سهل، راهکارهای کاربردی بازاریابی و تبلیغات را عنوان کرده‌اند. گفتنی آنکه پرسشهای کاملاً خاص درباره‌ی "از ایران چه می‌دانید"،و نظرشان درباره عنوان نشریه "توسعه مهندسی بازار" نیز از بزرگان بازاریابی و تبلیغات جهان نیز شده است که این بزرگان پاسخ داده‌اند.
پیشگفتار این کتاب را پرویز درگی، مدرس دانشگاه- مشاور و محقق بازاریابی نوشته‌اند که صاحب‌امتیازی و مدیر مسئولی نشریه توسعه مهندسی بازار را بر عهده دارند. کتاب حاصل کار گروهی است از احمد آخوندی و محسن جاویدمؤید، رضا حسن‌زاده جوانیان، مرتضی امیرعباسی.
کتاب "توسعه مهندسی بازار با بزرگان بازاریابی و تبلیغات جهان" در 344 صفحه به قیمت 18 هزار تومان قابل خریداری از فروشگاه انتشارات بازاریابی به نشانی اینترنتی www.marketingshop.ir است. با شماره تلفنهای 66408251 (021) و 66408271 (021) نیز تماس بگیرید.
 
 
«بازاریابی به مثابه استراتژی» منتشر شد

احمد آخوندی / محسن جاویدمؤید: انتشارات بازاریابی، ناشر تخصصی کتابهای بازاریابی و فروش، جدیدترین کتاب خود را با عنوان "بازاریابی به مثابه استراتژی" روانه‌ی بازار کرد.
این کتاب تألیف نیرمالیا کومار، استاد برجسته‌ی استراتژی جهان است که با ترجمه‌ی دکتر سید محمود حسینی، عضو هیأت‌علمی دانشگاه شهید بهشتی و پیشگفتار فیلیپ کاتلر، پدر بازاریابی نوین جهان، آماده‌سازی شده است.
در بخشی از پیشگفتار کاتلر برای این کتاب آمده است:
امروزه بازاریابان با چالشهای جدیدی مواجه هستند. مصرف‌کنندگان زمان محدود و اطلاعات زیادی دارند. آنها انتظار کیفیت بهتر، خدمات بهتر، قیمتهای پایین‌تر و ارزش بیشتر برای پول و زحمتی دارند که صرف می‌کنند. کانالهای توزیع جدید هر روز ظهور کرده و کانالهای سنتی یکپارچه‌تر شده و رقبا جهانی می‌شوند. آنها توان عرضه‌ی محصول با قیمتهای بسیار کمتر و گاهی اوقات با کیفیت بهتر را دارند.
از قضا واحد بازاریابی که به نیروی انسانی و اختیارات بیشتری نیاز دارد و اهمیت آن روزبه‌روز بیشتر می‌شود، در حال واگذاری قدرت به نفع واحدهای دیگر شرکت است. مدیران باید استراتژی بازاریابی را نیروی محرکه‌ی اصلی شرکت به حساب آورند؛ تمام ارزشها از مشتری شروع شده و به او ختم می‌شود. همان‌طور که پیتر دراکر می‌گوید: "هدف هر شرکت، خلق مشتری است... تنها منبع سود، مشتری است... هر کسب‌و‌کار فقط و فقط دو کارکرد اصلی دارد: بازاریابی و نوآوری. بازاریابی و نوآوری نتایج را ایجاد می‌کنند: بقیه‌ی چیزها فقط هزینه هستند."
پروفسور کومار توضیح می‌دهد که چگونه اصل بازاریابی می‌تواند بیشتر استراتژیک، چندکاره و مبتنی بر سودآوری باشد. او موفق شده است برگ تازه‌ای بر دفتر بازاریابی بگشاید...
شایان ذکر است پرویز درگی، مدرس دانشگاه-مشاور و محقق بازاریابی نیز پیشگفتار دیگری بر این کتاب ارزشمند نوشته است.
علاقه‌مندان برای تهیۀ این کتاب می‌توانند با شماره تلفنهای 66408251 (021) و 66408271 (021) انتشارات بازاریابی تماس بگیرند و یا از طریق سایت اینترنتی فروشگاه انتشارات بازاریابی به نشانی www.marketingshop.ir اقدام کنند.

 
 
«چهل گفتار پيرامون ارتقاي مهارتهاي مشتري‌نوازي» منتشر شد
احمد آخوندی – محسن جاویدمؤید
: پنجمين (و آخرين) كتاب از مجموعه كتابهاي "چهل گفتار" انتشارات بازاریابی با عنوان "چهل گفتار پيرامون ارتقاي مهارتهاي مشتري‌نوازي" منتشر شد.
این کتاب که به قلم پرویز درگی، مدرس دانشگاه – مشاور و محقق بازاریابی نوشته شده، حاوي 4 فصل، و 40 گفتار است. اين چهار فصل عبارتند از:
فصل اول: مشتري‌نوازي در عصر انفجار انتظارات (حاوي 19 گفتار)
فصل دوم: راهبردهاي مشتري‌نوازي (حاوي 10 گفتار)
فصل سوم: تكنيكهاي مشتري‌نوازي (حاوي 6 گفتار)
فصل چهارم: راه و روش شركتهاي برتر مشتري‌نوازي (حاوي 5 گفتار)

فصل اول: مشتري‌نوازي در عصر انفجار انتظارات‌
اين فصل به تنهايي حاوي تمام وجوه و ابعاد كتاب است. کتاب با تلنگری به مدیران، به آنها گوشزد میکند که شما به‌عنوان مدير علاقه‌منديد بدانيد مشتريان در گذر زمان چه انتظاراتي دارند تا بتوانيد بر پايه‌ي ميل و سليقه‌ي آنان، مشتري‌نوازي كنيد، اما باید بدانید که نمي‌توان با كاهش سطح اعتراضات مشتريان در اين توهم به سر برد كه شركتي مشتري‌نواز خواهيم بود بلكه، اين آغاز راه است و تا مشتري‌نوازي راهي بس طولاني در پيش است كه با دانش و مهارت، مي‌توان اين گرايش را در سازمان پديد آورد.

فصل دوم: راهبردهاي مشتري‌نوازي
"براي شناختن مشتريان خود، با كفش آنها راه برويم". مي‌پرسيد چگونه مي‌توان با كفشهاي مشتري راه رفت؟ پاسخ اين پرسش در این فصل آمده است.
در بخشی از فصل دوم میخوانیم: صداي مشتري را در راهبرد سازمان خود بگنجانيد. اجراي چنين راهبردي مستلزم اقداماتي است كه در همين گفتار آمده است. اين اقدامات چهارگانه عبارتند از:
1) مشتريان خود را بشناسيم‌
2) حذف چندپارگي كانالهاي ارتباطي و انسجام‌بخشي به آنها
3) پاسخگويي در لحظه‌
4) تبليغات دهان‌به‌دهان ديجيتال را تسهيل كنيم‌
 
فصل سوم: تكنيكهاي مشتري‌نوازي
10 فرمان مشتري‌نوازي آغازگر اين فصل است. در گفتار نخست اين فصل، شما با گزين عبارتهايي كه سرمشق و راهنماي بنيانگذاران والت‌ديزني، وال‌مارت، آمازون و... بوده است آشنا مي‌شويد. دستورالعملها فوق‌العاده ساده و اجرايي‌اند، اما اجراي آن مستلزم فعاليتهاي بسياري است كه تنها از عهده‌ي شركتهاي پيشتاز و چابك برمي‌آيد؛ شركتهايي كه اهتمام همگي را مي‌طلبد از مديرعامل تا نگهبان دم‌ در.
 گفتارهاي اين فصل از كتاب چهل گفتار، فهرستهاي راهنمايي است كه هر يك در جاي خود، دستورالعملهاي كاربردي ساده‌اي دارد. تنها با اجراي آن، "مشتريان" و "شما"  از كارآيي و نفوذ اين دستورالعملها شگفت‌زده خواهيد شد.

فصل چهارم: راه و روش شركتهاي برتر مشتري‌نوازي
"مشتري‌نوازي به سبك جهاني" عنوان اولين گفتار اين فصل است. در اين فصل، مؤلف مستقيماً به سراغ شركتهايي رفته‌ است که با تیزبینی و نکتهسنجی، دستورالعملها و راهكارها را اجرا كرده‌اند؛ چنين ظرافتهايي است كه اجازه مي‌دهد شركتهاي برتر جهاني بتوانند "مشتري‌نوازي" را نه در شعار بلكه، در عمل اجرا كنند، آن هم نه از سر منّت به مشتري، كه از سر دانايي و باور كه مشتري حاكم بلامنازع سازمانها و بنگاهها است.
والت ديزني، آمازون دات كام، ساوت وست نمونه‌هايي از اين شركتهاي مشتري‌نواز هستند كه شيوه‌هايشان را در مشتري‌نوازي مي‌توان در برخی از گفتارهاي اين كتاب آموخت.

 علاقه‌مندان برای تهیه‌ی مجموعه کتابهای 40 گفتار  می‌توانند با شماره تلفنهای 66408251(021) و 66408271 (021) انتشارات بازاریابی تماس بگیرند و یا از طریق سایت اینترنتی فروشگاه انتشارات بازاریابی به نشانی www.Marketingshop.ir اقدام کنند.

 
 
چاپ چهارم کتاب «اصول، فنون، و هنر مذاکره با نگرش بازار ایران» منتشر شد
احمد آخوندی - محسن جاوید‌مؤید
: انتشارات بازاریابی، چاپ چهارم، ویراست دوم کتاب "اصول، فنون، و هنر مذاکره با نگرش بازار ایران" را در 200 صفحه، قطع وزیری و با قیمت 12000 تومان روانهی بازار کرد.
محمدحسین غوثی و پرویز درگی، نویسندگان این کتاب در ویراست جدید آن، افزون بر استفاده از مثالهای کاربردی بیشتر، کوشیده‌اند تا با طرح سؤالات فراوان و پاسخگویی به آنها، فنون مذاکرهی موفق را از زوایای متعدد مورد بررسی قرار دهند.
از دیگر تفاوتهای ویرایش جدید این کتاب می‌توان به بخش خودآزمایی آخر هر فصل اشاره کرد که با هدف یادآوری مجدد نکته‌های اصلی هر فصل طراحی شده‌اند.
علاقه‌مندان برای تهیهی این کتاب می‌توانند با شماره تلفنهای انتشارات بازاریابی 66408251 (021) و 66408271 (021) تماس بگیرند و یا از طریق سایت اینترنتی www.marketingshop.ir، و به صورت آنلاین سفارش خود را دستور فرمایند.
 
 
پنجمين شماره فصلنامه روانشناسي مديريت و بازار منتشر شد
نيوشا صداقت کيش- پنجمين شماره فصلنامه آموزشي، پژوهشي، خبري، تحليلي روانشناسي مديريت و بازار، سال دوم، پاييز 92، به قيمت 6000 تومان، منتشر شد.

در صفحه 92 اين شماره، يکي از کتاب هاي انتشارات بازاريابي، با نام مهارت هاي ارتباط با مشتريان شاکي، معرفي شده است.

در اين شماره مي خوانيد:
- مديريت پايا در گذر از گذرا
- سير رواني مديريت تغيير در سازمان
- چگونه نقد سازنده ارائه دهيم؟
- زبان بدن، حرکات دست و بازو
- نقش تعارض سازنده و مخرب در سازمان
- سرمايه روانشناختي سازه اي مثبت نگر
- هوش بازار و کاربرد آن در تصميم گيري مديران
- اخلاق در تبليغات
- استرس شغلي و روش آموزشي- درماني آن
- سازگاري تنظيم است، نه تسليم
- 10 عاملي که به لحاظ روانشناسي به رابطه ما با پول لطمه مي زند
- تب تند تلاطم بازار سرمايه
- مذاکره اصولي و اثر آن در بهره وري فردي
- افزايش فروش در شرايط رکود بازار
- همراه با ساعت بهره وري
- چگونه مي توان با کار کمتر نتيجه بهتر گرفت

صاحب امتياز و مدير مسئول: دکتر احمدرضا فتوت
سردبير: زهرا اسدي
مدير اجرايي: زهرا آرامون

نشاني: تهران، خيابان سميه، بين بهار و مفتح، کوچه خوانساري، پلاک 6، طبقه 6، واحد 21.
تلفن: 88837241- 88865397
پست الکترونيک: psychologymag@yahoo.com
 
 
پنجاه‌و‌سومين شماره ماهنامه چاپ و تبليغات منتشر شد
نيوشا صداقت کيش- پنجاه‌و‌سومين شماره ماهنامه چاپ و تبليغات، سال پنجم، شماره پنجاه‌و‌سوم، آبان 1392، منتشر شد.

در اين شماره 2 عنوان کتاب از انتشارات بازاريابي با نام هاي "چهل گفتار پيرامون ارتقاي مهارت هاي بازاريابي" در صفحه 15 و "چهل گفتار پيرامون ارتقاي مهارت هاي فروش" در صفحه 51 معرفي شده است.

در اين شماره مي خوانيد:
- آغوش باز تبليغ کنندگان براي تبليغات
- 12 استراتژي افزايش قيمت
- 6 راه براي بهبود مهارت هاي ارتباطي
- پيچ و خم هاي بازاريابي
- معرفي کتاب
- 25 نظر بزرگ در مورد تبليغات
- اصول چاپ ديجيتال
- اسرار رنگ
- مباني رسانه چاپ
- فرم بندي ديجيتالي
- نيازمندي هاي چاپ و تبليغات
- معرفي کتاب
- ترفندهاي فتوشاپ
- نمايشگاه هاي جهان
- گزارش/ سيزدهمين جشنواره صنعت چاپ
- گزارش/ کارآفرين جوان
- اخبار

صاحب امتياز و مديرمسئول: محبوبه رضايي مويد
سردبير: منصوره رضايي مويد
شماره هاي تماس: 66566519- 66594948
آدرس ايميل: chapotablighat@gmail.com
 

 
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 21 صفحه بعد