Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

آخرین اخبار
» تأثیر پیاده‌سازی موفق برنامه‌ریزی منابع سازمان بر کسب‌وکار الکترونیک ...
» بررسی عوامل مؤثر بر جذب مشتری در روش بازاریابی توسط ایمیل ...
» برنامه‌ریزی استراتژیک شهرداری تالش(بهشت پنهان) ...
» بررسی عوامل تأثیرگذار در توسعه صنعت گردشگری در ایران ...
» کاربرد روانشناسی رنگ در بازاریابی و تبلیغات و تأثیر آن بر موفقیت طراحی ...
» تولید چابک و تأثیر آن در بنگاههای تولیدی ...
» نقش مديريت ريسك بر كارآيي نيروي انساني
» بررسی راهکارهای افزایش کیفیت ارائه خدمات به ارباب رجوع ...
» تأثیر مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری در دستیابی به یک مزیت بازار ...
» مروری بر اثر استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری برکنترل داخلی مدیریت فر ...
 
جستجو
 
پیوند ها

» آموزشگاه بازاریابی
» پرتال رسمی TMBA
» سايت انتشارات بازاريابی
» سايت روزنوشته های پرویز درگی
» سایت مارکتینگ نیوز
» سایت بانك مقالات بازاريابی
» سایت دوماهنامه توسعه مهندسی بازار
» سایت بازاريابي حسي - ميداني
» سایت استعداد شناسی منابع انسانی شایسته
» سایت پادکست بازاریابی ایران
» سايت مشاوره بازاريابی
» سايت تحقيقات بازاريابی
» آموزشگاه بازارسازان
» دپارتمان نورومارکتینگ
» ماهنامه بازاریاب بازارساز

 
تازه های نشر: مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر با ترجمه مهدی امیرجعفری منتشر شد

مارکتینگ نیوز-
کتاب مدیریت بازاریابی از فیلیپ کاتلر و کوین لین کلر، و ترجمه مهدی امیرجعفری در دو جلد از سوی انتشارات نص به چاپ رسیده است.

 


به گزارش مارکتینگ‌نیوز، کتاب مدیریت بازاریابی نوشته کاتلر و کلر،جدیدترین تئوریها و نکات کاربردی بازاریابی را با بیانی رسا  و همراه با مثالهای علمی از شرکتهای بزرگ بین‌المللی برای مخاطبان خود توضیح می‌دهد.


ترجمه آخرین و جدیدترین ویراست کتاب (چاپ سال 2012)، ترجمه کامل و سلیس کتاب شامل تمامی فصلها؛ مثالهای علمی ابتدا، داخل و انتهای هر فصل، و بخشهای تکمیلی هر فصل مانند بینش بازاریابی و یادداشت بازاریابی، و صفحه‌بندی بر اساس کتاب اصلی و چاپ چهار رنگ از مهمترین ویژگیهای کتاب "مدیریت بازاریابی"، ترجمه ویراست چهاردهم است.


فهرست مطالب "مدیریت بازاریابی" از قرار زیر است:

 

جلد اول کتاب مدیریت بازاریابی:


بخش 1:
فصل 1: بازاریابی در قرن 21
فصل 2. طراحی استراتژیها و برنامه‌های بازاریابی
بخش 2:
فصل 3. جمع‌آوری اطلاعات محیطی و پیشبینی تقاضا
فصل 4. انجام تحقیقات بازاریابی
بخش 3:
فصل 5. خلق روابط وفادارانه بلندمدت
فصل 6. تجزیه و تحلیل بازارهای مصرفی
فصل 7. تجزیه و تحلیل بازارهای صنعتی
فصل 8. شناسایی بخشهای بازار و تعیین بازارهای هدف
بخش 4:
فصل 9. خلق ارزش ویژه نامهای تجاری
فصل 10. هنر موضع‌یابی برای نامهای تجاری
فصل 11: پویاییهای رقابت

 

جلد دوم کتاب مدیریت بازاریابی

 

بخش 5:
فصل 12. طراحی استراتژیهای محصول
فصل 13. طراحی و مدیریت خدمات
فصل 14. استراتژیها و برنامه‌های قیمت‌گذاری
بخش 6:
فصل 15. طراحی و مدیریت شبکه‌های بازاریابی یکپارچه
فصل 16. مدیریت خرده‌فروشیها، عمده‌فروشیها و تدارکات
بخش 7:
فصل 17. طراحی و مدیریت ارتباطات بازاریابی یکپارچه
فصل 18. مدیریت ارتباطات انبوه: تبلیغات، ترویج فروش، رویدادها و تجربه‌ها و روابط عمومی
فصل 19. مدیریت ابزارهای ارتباطی شخصی: بازاریابی مستقیم و تعاملی، بازاریابی دهان به دهان و فروش شخصی
بخش 8:
فصل 20. معرفی پیشنهادات بازاریابی جدید
فصل 21. نفوذ در بازارهای جهانی
فصل 22. مدیریت سازمان بازاریابی با رویکرد بلندمدت

 

گفتنی است جلد اول کتاب مدیریت بازاریابی در 463 صفحه به قیمت 25000 تومان و جلد دوم مدیریت بازاریابی در 992 صفحه و به قیمت 28000 تومان به فروش می رسد.

 

تلفن انتشارات نص: 66412385- 66465674-66953883
وب‌سایت: www.nasspub.com
فروشگاه: ضلع جنوب شرقی میدان انقلاب، شماره 1500/3  تلفن: 66405372

 
 
تازه های نشر: اقتصاد مدیریت و راهبردهای تجاری منتشر شد

مارکتینگ‌نیوز- کتاب «اقتصاد مدیریت و راهبردهای تجاری»، اثر مایکل آر.بی با ترجمه حمیدرضا ارباب، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی از سوی انتشارات نص منتشر شد.

به گزارش مارکتینگ نیوز، این کتاب با هدف فراهم آوردن ابزارهایی از اقتصاد خرد میانه، نظریه بازیها، و سازماندهی صنعتی که دانشجویان برای گرفتن تصمیمهای صحیح مدیریتی به آنها نیاز دارند، به رشته تحریر درآمده است.


این کتاب در 14 فصل تنظیم شده و مناسب تدریس در درس اقتصاد مدیریت دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته‌های اقتصاد و مدیریت است. بخشهای کتاب به دو بخش اصلی موضوعی تفکیک می‌شود: بخشهایی که بیشتر بر موضوعات اقتصاد خرد تاکید شده و بخشهایی که بر راهبردهای تجاری تاکید دارد.

کتاب «اقتصاد مدیریت و راهبردهای تجاری» شامل فصلهای زیر است:


فصل 1: اصول اقتصاد مدیریت
فصل 2: نیروهای بازار: تقاضا و عرضه
فصل 3: تحلیلهای کمی تقاضا
فصل 4: نظریه رفتار مصرف‌کننده
فصل 5: فرایند تولید و هزینه‌ها
فصل 6: رفتار بنگاه و سازمانهای صنعتی
فصل 7: آشنایی با صنعت
فصل 8: مدیریت در بازارهای رقابتی، انحصاری و رقابت انحصاری
فصل 9: الگوهای اساسی انحصار چند جانبه
فصل 10: نظریه‌ بازیها: انحصار چندجانبه داخلی
فصل 11: راهبردهای قیمت‌گذاری بنگاه با وجود قدرت بازار
فصل 12: اقتصاد اطلاعات
فصل 13: موضوعات پیشرفته در راهبردهای تجاری
فصل 14: راهنمای مدیریتی برای دولت در بازار
مورد پژوهی: چالشهای تایم وارنر

 

گفتنی است کتاب اقتصاد مدیریت و راهبردهای تجاری با چاپ دو رنگ و طراحی خوب و روانشناسانه ، در 608 صفحه و با قیمت 25000 تومان به فروش می‌رسد.


تلفن انتشارات نص: 66412385- 66465674-66953883
وب‌سایت: www.nasspub.com
فروشگاه: ضلع جنوب شرقی میدان انقلاب، شماره 1500/3  تلفن: 66405372
 
 
تازه های نشر: «علم اقتصاد؛ قدم اول» منتشر شد

مارکتینگ نیوز
- کتاب «علم اقتصاد؛ قدم اول»، اثر دیوید اورل و بورین وان لون با ترجمه ابوالفضل حاجی‌زادگان از سوی انتشارات پردیس دانش منتشر شده است.


در پشت جلد این کتاب آمده است: ارسطو گفته بود که "همه چیزها با پول سنجیده می‌شوند"، اما نمی‌دانست که پرسش از چگونگیِ این سنجش، درمورد کسانی که موظف به انجام آن هستند و نتایج این سنجش بر زندگی انسانها، روزی ابعادی چنان گسترده خواهند یافت که دیگر کمتر حوزه‌ای از زندگی بشری را دست‌نخورده باقی می‌گذارند.


در این کتاب سیر تحول تاریخی این ماجرای همواره رو به رشد از طریق آراء متفکرانی همچون آدام اسمیت، کارل مارکس، جان مینارد کینز، میلتون فریدمن و دیگران شرح و بسط داده شده است.


کتاب علم اقتصاد؛ قدم اول، قدم اولی است برای آشنایی برای این رشته، داوری درمورد ادعای علمی بودن آن و همچنین امکانات واقعی‌اش در بهبود زندگی روزمره ابناء بشر.


کتاب «علم اقتصاد؛ قدم اول» از سوی انتشارات پردیس دانش منتشر شده و با قیمت 7 هزار و 500 تومان به فروش می‌رسد.
 
 
معرفی کتاب: مسئولیت‌پذیری اجتماعی سازمانی

مارکتینگ‌نیوز- کتاب «مسئولیت‌پذیری اجتماعی سازمانی» با زیرعنوان مفاهیم، نظریه‌ها، الگوها و کاربردها اثر دکتر رضا شافعی و دکتر کیومرث احمدی، از سوی نشر سمت منتشر شده است.


این کتاب با موضوع مسئولیت اجتماعی کسب‌و‌کار شامل فصل‌های زیر است:


فصل اول: تاریخچه و مفاهیم
فصل دوم: اصول و راهبردها
فصل سوم: استقرار نظام مسئولیت‌پذیری اجتماعی در سازمان
فصل چهارم: دیدگاهها و نظریه‌ها
فصل پنجم: مدلهای مسئولیت‌پذیری اجتماعی سازمان‌ها
فصل ششم: مزایا و منافع استقرار و مسئولیت‌پذیری اجتماعی سازمان‌ها
فصل هفتم: حوزه‌های ارتباطی مسئولیت‌پذیری اجتماعی سازمانی
فصل هشتم: مسئولیت‌پذیری سازمانی و مفاهیم جدید بازاریابی اجتماعی
فصل نهم: مسئولیت‌پذیری اجتماعی سازمانی در سایر کشورها
فصل دهم: ابزارهای سنجش مسئولیت‌پذیری اجتماعی در سازمان‌ها


یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این کتاب که در سایر کتاب‌ها کمتر دیده می‌شود، معرفی چند ابزار سنجش میزان مسئولیت‌پذیری اجتماعی در سازمان‌ها در فصل پایانی کتاب است.

 
 
الگوسازی معادلات ساختاری در پژوهشهای علوم رفتاری

احمد آخوندی – محسن جاویدمؤید: کتاب " الگوسازی معادلات ساختاری در پژوهشهای علوم رفتاری"، تألیف سیدبابک علوی، عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی شریف، و بابک حیاتی منتشر شد.
عناوین فصلهای شش‏گانه‏ ی این کتاب بشرح زیر است:


•    فصل اول: مقدمه
•    فصل دوم: گامهای عملی الگوسازی معادلات ساختاری
•    فصل سوم: تدوین و ارزیابی تعین
•    فصل چهارم: حل معادلات و برآورد پارامترهای الگو
•    فصل پنجم: آزمون نیکویی برازش
•    فصل ششم: تعیین مجدد مشخصات الگو و اصلاح آن


گفتنی است الگوسازی معادلات ساختاری، یکی از پرکاربردترین تکنیکهای کمّی مورد استفاده در بسیاری از تحقیقات رابطه ‏ای در علوم رفتاری است که محققان علوم مختلف از جمله بازاریابی – در تحلیل رفتار مصرف ‏کننده - نیز استفاده ‏های بسیاری از آن می ‏برند.
شایان ذکر است این کتاب در 128صفحه، و با قیمت 5200 تومان از سوی مؤسسه انتشارات دانشگاه صنعتی شریف، در سال 1392 به بازار کتاب عرضه شد.

 
 
صدودهمین شماره نشریه چاپ و نشر منتشر شد

نیوشا صداقت‌کیش- صدودهمین شماره نشریه خبري، آموزشي "چاپ و نشر" سال نهم، شنبه 17 اسفند، منتشر شد.

 

عناوین روی جلد صدودهمین شماره نشریه "چاپ و نشر" عبارت است از:

-        شهرداری تهران موزه صنعت چاپ راه‌اندازی می کند

-        سفر هیات چاپ و نشر ایران به افغانستان

-        معرفی 573 واحد چاپ و نشر برای دریافت تسهیلات بانکی

-        ثبت‌نام 754 ناشر تهرانی برای حضور در نمایشگاه کتاب 93

-        مسائل اقتصادی و حقوقی چاپ و نشر در مجلس پیگیری می‌شود

-        نمایشگاه آیپکس 2014 و مشکلات بازدیدکنندگان ایرانی

-        برگزاری اولین سمینار بین‌المللی چاپ دیجیتال 93

 

صاحب امتیاز و مدیرمسئول: احمد سمیعی

تلفن: 77240690- 77961037

فاکس: 77456731

نشانی اینترنتی: www.chaponashr.com

پست الکترونیک: chaponashr@yahoo.com

گفتنی است صدودهمین شماره نشریه "چاپ و نشر" در 156 صفحه، به قیمت 5000 تومان، منتشر شد.

 

 
 
کتاب بازاریابی عصبی منتشر شد

نیوشا صداقت کیش- کتاب بازاریابی عصبی، با زیر عنوان کنکاش در مغز مصرف کننده (بازاریابی عصب پایه) اثر پروفسور لئون زوراویکی، ترجمه دکتر کامبیز حیدرزاده، و حسین علی سلطانی، از سوی نشر علم منتشر شد.

 

کتاب بازاریابی عصبی شامل 5 فصل زیر است:

فصل اول: کنکاش در مغز

فصل دوم: مصرف به صورت احساس

فصل سوم: زیربنای عصبی رسیدگی به خطرپذیری که باعث تعدد ترجیح ها و انتخاب می شود

فصل چهارم: پایگاه های عصبی برای بخش بندی و جایگاه سازی

فصل پنجم: استفاده از عصب شناسی و بیومتریک (زیست سنجی) در بازاریابی

 

در بخشی از پیشگفتار مترجمان آمده است:

امروزه گفتمان غالب دنیای رفتارشناسی انسان (فارغ از همه اما و اگرها و تردیدهای موجود) درآمیخته با ایده های داروینی است. همانطور که روان‌شناسی و زیست‌شناسی، دو همسایه دیوار به دیوار هستند، برای رفتار مصرف کننده و بازاریابی نیز چنین رابطه ای متصور است یعنی تحول در یکی، دیگری را باید تحت تاثیر قرار دهد. برخلاف «زیست باوری» در «رفتارگرایی» با کمی اغراق می توان گفت که هر کسی می تواند هر چه بخواهد را به دست آورد. اما سوال بی پاسخ این است که آیا رفتار نگرش ها را شکل می دهد، یا نگرش های افراد سبب بروز رفتاری می شود؟

 

علم «عصب شناسی» از پیوند میان رشته های مختلف پدید آمده است. این حوزه علمی کمک بسیار زیادی به شناخت رفتار انسان (و به طور ویژه رفتار مصرف کننده) کرده و می کند. امید است که این حوزه علمی بتواند پاسخگوی سوال ریشه ای مذکور باشد.

 

گفتنی است کتاب بازاریابی عصبی در 381 صفحه، به قیمت 21500 تومان، در فروشگاه انتشارات بازاریابی، موجود است.

شماره های تماس: 71 و 66408251

 
 
نود و هفتمين شماره مجله «کارآفرينان» منتشر شد
مارکتينگ نيوز- شماره جديد مجله کارآفرينان (شماره نود و هفت، آذر 92) به قيمت 2000 تومان منتشر شد.

عناوين روي جلد اين شماره مجله کارآفرينان بشرح زير است:

- تناسب آموزش هاي ارائه شده در دانشگاه ها با نيازهاي جامعه/ مهندس غلامرضا شافعي
- دانش، گزينش، انگيزش؛ ارکان توسعه منابع انساني/ دکتر محمود عسگري آزاد
- توليد، حرفه ماست/ افشين اشرفي، شهريار فرهنگي
- انگيزه محوريم/ حامد کرباسيان
- سازمان هاي يادگيرنده، سازمان هاي پيشرو
- هوش هيجاني و کاربرد آن در مديريت
- نظري بر استراتژي هاي توسعه جهاني اينديتکس و H&M
- بازتعريفي از مفاهيم فناوري نانو

رئيس شوراي سياستگذاري: محمدتقي امان پور
صاحب امتياز و مديرمسئول: سيد شجاع الدين امامي رئوف
سردبير: سعيد جلالي قديري
نشاني دفتر مجله: تهران، خيابان آزادي، خيابان اسکندري جنوبي، تقاطع کلهر، جنب بانک صادرات، شماره 165، طبقه اول
تلفن: 66906820
پست الکترونيک: info@karafarinanmag.com
 
 
«دانش حسابداري» منتشر شد
نيوشا صداقت کيش- شماره جديد مجله علمي- پژوهشي «دانش حسابداري» سال چهارم، شماره چهارهم، پاييز 1392 منتشر شد.

در اين شماره مي خوانيد:

بررسي رابطه تخصص صنعت حسابرس و تاخير در ارائه گزارش حسابرسي در شرکت هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
- دکتر سيد حسين علوي طبري، زهره عارف منش

بررسي تاثير وجه نقد نگهداري شده و مديريت سرمايه در گردش بر مازاد بازده سهام شرکت ها
- دکتر حسين فخاري، قاسم روحي

بررسي رابطه رقابت بازار محصول با ساختار هيات مديره و کيفيت افشا
- دکتر احمد خدامي پور، يونس بزرايي

توانايي تخمين الگوهاي اقلام تعهدي غيرعادي بر اساس تعديل الگوي جونز و پيش بيني قيمت گذاري نادرست سهام
- دکتر عبداله خاني، خديجه ابراهيمي

رابطه بين تغيير حسابرس مستقل و تغيير اظهارنظر حسابرسي
- دکتر بهمن بين مهد، دکتر مهدي مرادزاده فرد، دکتر مهدي زينالي

بررسي سازه هاي موثر بر سطوح محافظه کاري حسابداري شرکت هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
- دکتر محمدحسين ستايش، کاظم شمس الديني

بررسي تاثير کيفيت حسابرسي بر هزينه سرمايه شرکت هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
- دکتر زهره حاجيها، ندا سبحاني

صاحب امتياز: دانشگاه شهيد باهنر کرمان
مديرمسئول: دکتر اميد پورحيدري
سردبير: دکتر اميد پورحيدري

نشاني: کرمان، ميدان پژوهش، دانشگاه شهيد باهنر کرمان، دانشکده مديريت و اقتصاد، دفتر فصلنامه دانش حسابداري.
تلفن: 3202750- 0341
آدرس ايميل: jak@uk.ac.ir
 
 
صدوهشتمين شماره چاپ و نشر منتشر شد
نيوشا صداقت کيش- صدوهشتمين شماره مجله خبري، آموزشي "چاپ و نشر" سال هشتم، شنبه 21 دي، منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مارکتينگ نيوز، مجله چاپ و نشر در صفحه 130 شماره دي، کتاب «چهل گفتار پيرامون ارتقاي مهارت هاي شخصي در کسب و کار» را معرفي کرده است.

عناوين روي جلد صدوهشتمين شماره مجله "چاپ و نشر" عبارت است از:
- بودجه سال 92 صنعت چاپ، فقط در حد هزينه يک روز جشنواره ملي صنعت چاپ بود
- برخي چاپخانه ها از چاپ تقويم منصرف شدند
- ادغام اتحاديه هاي صنفي در سال 93
- بودجه مستقل براي حمايت از صنعت چاپ تعريف نشده است
- انتخاب هيات مديره جديد اتحاديه صادرکنندگان صنعت چاپ
- اواخر دي ماه؛ آغاز ثبت نام چهارمين نمايشگاه چاپ ديجيتال
- نگاهي به دغدغه هاي چاپخانه داران استان سيستان و بلوچستان
- پرداخت قسط دوم طرح پژوهشي شهرک هاي چاپ

صاحب امتياز و مديرمسئول: احمد سميعي
تلفن: 77240690- 77961037
فاکس: 77456731
نشاني اينترنتي: www.chaponashr.com
پست الکترونيک: chaponashr@yahoo.com

گفتني است صدوهشتمين شماره مجله "چاپ و نشر" در 260 صفحه، به قيمت 5000 تومان، منتشر شد.
 

 
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 21 صفحه بعد