Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

آخرین اخبار
» تأثیر برندینگ و تبلیغات بر وفاداری مشتریان ...
» گردشگري اسپانيا و درآمد نفتي ايران
» بازاریابی اینترنتی و چالشهای آن در ایران ...
» بررسی مؤلفه‌های تأثیرگذار بر روند تجهیز منابع مؤسسات مالی و بانك‌ها (ن ...
» بررسی مفهوم سرمایه اجتماعی و انگیزش افراد با رفتار تسهیم دانش و قصد تس ...
» بررسی مفهوم عناصر تصویری بسته بندي با تصوير ذهني برند ...
» بررسی تأثیر شیوه آموزش مجازی بر توسعه مهارت‌های مدیریتی مدیران بازاریا ...
» بررسی تأثیر شیوه آموزش مجازی بر توسعه مهارت‌های مدیریتی مدیران بازاریا ...
» مبانی نظری رفتار شهروندی سازمانی و بررسی عوامل مؤثر بر آن با توجه به ن ...
» بررسی چگونگی وضعیت وب سایت شوراهای کلانشهرهای ایران به منظور ابزار ارت ...
 
جستجو
 
پیوند ها

» آموزشگاه بازاریابی
» سایت رادیو صدای بازاریابی
» پرتال رسمی TMBA
» سايت انتشارات بازاريابی
» سايت روزنوشته های پرویز درگی
» سایت مارکتینگ نیوز
» سایت بانك مقالات بازاريابی
» سایت دوماهنامه توسعه مهندسی بازار
» سایت بازاريابي حسي - ميداني
» سایت استعداد شناسی منابع انسانی شایسته
» سايت مشاوره بازاريابی
» سايت تحقيقات بازاريابی
» آموزشگاه بازارسازان
» دپارتمان نورومارکتینگ
» ماهنامه بازاریاب بازارساز

 
مدیریت استراتژیک بازار

نویسنده: دیوید آکر

مترجم: دکتر احمد روستا

ویراستار علمی: مجتبی اسدی

تعداد صفحات: 516 صفحه

قیمت: 9500 تومان

ناشر: انتشارت آریانا فیلم

نام اصلی کتاب:  2009 Strategic Market Management

دکتر احمد روستا، عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی، چهره‌ای شناخته‌شده در محافل علمی بازاریابی ایران به شمار می‌آید که تاکنون آثار تألیف و ترجمه‌ای فراوانی را در حوزه‌های علوم مدیریت و بازاریابی به جویندگان علم و فعالان عمل در این زمینه‌ها تقدیم داشته است.

کتاب "مدیریت استراتژیک بازار"، یکی از تازه‌ترین آثار ترجمه‌ا‌ی دکتر روستا است؛ راهنمای کاربردی معتبری که برای خلق استراتژیهای موفق کسب‌وکار برای جذب مشتریان، رویارویی موفق با رقبا، و حداکثر کردن موفق داراییها و شایستگیها‌ی سازمان به کار می‌آید. این کتاب دربرگیرنده‌ی 15 فصل است و شامل برخی موردکاویها‌ی واقعی است که می‌تواند کمک مؤثری در زمینه‌ی یادگیری و اجرای مباحث مدیریت استراتژیک بازار باشد.

کتاب سرشار از ایده‌ها و روشهای متعددی مانند پرسشهای استراتژیک، مدلهای پرتفولیو، و تحلیل سناریو در 5 حوزه‌ی زیر است:

1.      تحلیل استراتژیک

2.      تشویق و مدیریت نوآوری

3.      اداره‌ی شرکتهای چندکسب‌وکاره

4.      خلق مزیت

5.      توسعه‌ی استراتژیهای رشد

 
 
نشریه تحقیقات مالی (دوره 11 ، شماره 27، بهار و تابستان 1388 )

نشریه تحقیقات مالی با 7 مقاله و چکیده مقالات انگلیسی منتشر شد. عناوین مقالات این شماره نشریه به شرح زیرند:

  • بررسی آثار تغییر حد نوسان قیمت سهام بر نوسان بازار، تعداد دفعات معامله، اندازه معاملات و سرعت گردش سهام در بورس اوراق بهادار تهران

         غلامرضا اسلامی بیدگلی، حسن قالیباف اصل، عبدالله عالیشوندی

  • بررسی ارتباط بین عملکرد و بازده پر تفلیو شرکتهای سرمایه‌گذاری با رتبه نقد شوندگی، نسبت‌های سودآوری و سود تقسیمی آنها در بورس اوراق بهادار تهران

         رضا تهرانی، صحبت اله آبی

  • بررسی رابطه شفاف‌سازی اطلاعات مالی و رفتار سرمایه‌گذاران در بورس اوراق بهادار تهران

          حسنعلی سینایی، عبدالله داودی

  • بررسی تأثیر ساختار مالکیتی بر نسبت پرداخت سود شرکتهای پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران

           سید جلال صادقی شریف، حجت بهادری

  • بررسی اثرات پیشرو- پسرو وابسته به اندازه و حجم معامله در بازده و نوسان سهام در بورس اوراق بهادار تهران

           حسن قالیباف اصل، سمیه کلبری

  • مدل‌سازی نوسان در بورس اوراق بهادار تهران

           شاپور محمدی، رضا راعی، رضا تهرانی، آرش فیض‌آباد

  • بررسی رابطه بین ارزش افزوده اقتصادی و سود باقیمانده، در پیش‌بینی سود هر سهم سال آتی

          مهدی وکیلیان آغویی، محمدحسین ودیعی، محمدرضا حسینی معصوم

  • چکیده مقالات به زبان انگلیسی

شایان ذکر است این نشریه، نشریه دانشکده مدیریت دانشگاه تهران است.

برای اطلاعات بیشتر درباره این نشریه با شماره تلفن 8800635 تماس بگیرید.

گفتنی آنکه این نشریه در پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی به نشانی www.sid.ir نمایه می‏شود.

 
 
نشریه مدیریت بازرگانی (دوره 1 ، شماره 3، پاییز و زمستان 1388 )

نشریه مدیریت بازرگانی با 10 مقاله و چکیده مقالات انگلیسی منتشر شد. عناوین مقالات این شماره نشریه به شرح زیرند:

  • بررسی عوامل اثرگذار بر قصد خرید امتیاز (دیدگاه امتیاز گیرندگان)

           محمود احمدپور داریانی، سوده احمدیان راد، علی پورانی

  • بهره‌وری منابع انسانی و رابطه آن با ارزش بازار شرکت

           حسین اعتمادی، حمیدرضا گنجی، علی مهرابی کوشکی

  • بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت برنامه‌ریزی استراتژیک در شرکت ملی گاز ایران

            محمد حقیقی، عباس منوریان، سعید قوام پور، سعیده رسولیان

  • عوامل مؤثر در موفقیت همکاری‌های مشترک بین‌المللی (مطالعه موردی مرکز تحقیقات ایران‌خودرو)

            حسین رحمان سرشت، محمد باشکوه، معصومه پهلوانی قمی

  • بررسی تأثیر استراتژی تمایز پورتر بر عملکرد سازمانی از طریق بسته‌بندی کالاها در شرکت‌های موادغذایی آستان قدس رضوی

           فریبرز رحیم‌نیا، سعید مرتضوی، سید مسلم علوی

  • قوم‌گرایی در مصرف و رابطه آن با میهن‌پرستی و گرایشات جهان‌وطنی در بین دانشجویان دانشگاه اصفهان

            بهرام رنجبریان، رسول قلی زاده شغل‌آباد

  • ارزیابی کیفیت خدمات بانکی و تعیین اولویت‌ها و راهکارهای ارتقای آن با استفاده از مدل تحلیل شکاف

            سعید سعیدا اردکانی، سید حیدر میر فخرالدینی، محمد زارعیان

  • بررسی تأثیر‌گذاری عوامل بسته‌بندی بر فرایندهای مختلف رفتار مصرف‌کنندگان محصولات غذایی

            محمد فیروزیان، طهمورث حسنقلی‌پور، مهرداد استیری

  • مدیریت عملکرد و رابطه آن با کیفیت خدمات در شعب بانک ملی شهر اصفهان

            سید محمد مقیمی، روح الله حفیظی

  • تدوین مؤلفه‌های اصلی آسیب‌شناسی سازمانی مرکز ملی فرش ایران با بررسی نقش آن در صادرات فرش دستباف

            غلامحسین نیکوکار، یاسر علیدادی، حمزه رایج

  • چکیده مقالات به زبان انگلیسی

شایان ذکر است این نشریه، نشریه دانشکده مدیریت دانشگاه تهران است.

برای اطلاعات بیشتر درباره این نشریه با شماره تلفن 8800635 تماس بگیرید.

گفتنی آنکه این نشریه در پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی به نشانی www.sid.ir نمایه می‏شود
 
 
فصلنامه مطالعات مدیریت صنعتی (سال ششم ، شماره 17، پاییز 1386(تابستان 1389) )

 

فصلنامه مطالعات مدیریت صنعتی، با 8 مقاله و چکیده مقالات انگلیسی منتشر شد. عناوین مقالات این شماره فصلنامه به شرح زیرند:

 

  • مقایسه روشهای مختلف طبقه‌بندی ABC چند معیاره موجودی

            جعفر رضایی، منصور اسماعیل‌زاده

  • بررسی عوامل مؤثر بر توسعه فروش محصولات فرهنگی (کتاب) در ایران

            نسترن حاجی حیدری، محمد بختیار نصرآبادی، محمد سلطانی دلگشا، حمیدرضا اسماعیلی گیوی

  • مدل عملیاتی ارزیابی چابکی زنجیره تأمین شرکت ملی نفت ایران

           روح الله سهرابی، دکتر ابوالفضل کزازی، دکتر جهانیار بامداد صوفی

  • مدل هماهنگی بین استراتژی‌های بازاریابی بین‌الملل با ابعاد محیطی سازمان و زیر سیستمهای بازاریابی بین‌الملل و اثر آن بر عملکرد صادراتی

            دکتر حسن قاسمی، دکتر سید محمد اعرابی، نبی‌اله دهقان

  • بررسی عوامل مربوط به پتانسیل کارآفرینی و ارائه یک رویکرد چند وجهی

            دکتر پیمان اخوان، میرعلی سید نقوی، احمد ابراهیمی طالقانی، آرش بخشا، محمدرضا زاهدی

  • ارائه مدلی در تحلیل پوششی داده‌ها برای به دست آوردن وزن‌های مشترک با استفاده از منطق فازی

            دکتر مقصود امیری، امیر علیمی، دکتر سید حسین ابطحی

  • کاربرد داده کاوی در بهبود مدیریت ارتباط با مشتری

            دکتر محمد جعفر تارخ، کبری شریفیان

  • تعیین ریسک سرمایه‌گذاری در یک پرتفو ارزی با استفاده از روش ارزش در معرض خطر

            دکتر جمشید صالحی صدقیانی

  • چکیده مقالات به زبان انگلیسی

شایان ذکر است این فصلنامه،فصلنامه دانشکده علامه طباطبائی و دانشکده مدیریت و حسابداری است.

برای اطلاعات بیشتر درباره این فصلنامه با شماره تلفن 88879402 تماس بگیرید .

گفتنی آنکه این فصلنامه در پایگاه کتابخانه منطقه‌ای علوم و فناوری به نشانی www.srlst.com  نمایه می‏شود.

 
 
نشریه مدیریت دولتی (دوره 1، شماره 3 پاییز و زمستان 1388)

نشریه مدیریت دولتی، با 11 مقاله و چکیده مقالات انگلیسی منتشر شد. عناوین مقالات این شماره نشریه به شرح زیرند:

  • تبیین مفهوم خوبی در حکمرانی خوب

         سروش دباغ، ندا نفری

  • فساد اداری در مدارس آموزشی: عوامل مؤثر بر پیدایش، گسترش، و کاهش آن

         رضا رسولی، بهنام شهائی

  • ارائه الگوی شکل‏گیری رهبری کاریزماتیک در سازمان از دیدگاه مدیریت برنامه‏ریزی راهبردی

           علی رضاییان، حمیدرضا اسمعیلی گیوی، عباس ابراهیمی

  • بررسی نقش سازمان و مدیریت در بروز رفتارهای کاری انحرافی

          داود سلمانی، محبوبه رادمند

  • تبیین رابطه کیفیت زندگی کاری و عملکرد مدیران گروه‏های آموزشی دانشگاه اصفهان

           بهزاد شهبازی، مظفرالدین واعظی، هادی ثنایی پور

  • بررسی رابطه بین زبان اقتدار با مشروعیت دولت‏ها: (تحلیل گفتمان انتقادی سخنان امام خمینی(ره))

          محمد صادق ضیایی، عباس نرگسیان، منیژه کیامنفرد

  • بررسی تأثیر زمینه اجتماعی سازمان بر ارزیابی عملکرد کارکنان

          غلامرضا عسگری، فرشته باقی، عسگر نوربخش

  • بررسی رابطه بین عناصر ساختار سازمانی و فرهنگ کارآفرینانه در دانشگاه تهران

          اسداله کرد نائیج، سید محمد مقیمی، سوسن قناتی، حمیدرضا یزدانی

  • رابطه ارتباط فرا فردی و رفتار شهروندی (مطالعه موردی: صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران)

          سید حامد وارث، عباس علی رستگار، سمیه زراعت‏کار، کبری رفعتی آلاشتی

  • طراحی الگوی سنجش کارایی و اثربخشی مراکز آموزش عالی نظامی

          غلامحسین نیکوکار، علی سجادی پناه، حمزه رایج، مجید سجادی پناه

  • تأثیر فن‏آوری‏های نوین بر مزیت رقابتی خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران

          فریدون وردی‏نژاد، مجتبی امیری، شهلا بهرامی

  • چکیده مقالات به زبان انگلیسی

شایان ذکر است این نشریه، نشریه دانشکده مدیریت دانشگاه تهران است.

برای اطلاعات بیشتر درباره این نشریه با شماره تلفنهای 61117637 تماس بگیرید .

گفتنی آنکه این نشریه در پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID) به نشانی www.sid.ir نمایه می‏شود.

 
 
فصلنامه دانش مدیریت (دوره 21، شماره 81، تابستان 1387)

فصلنامه دانش مدیریت، با 8 مقاله و چکیده مقالات انگلیسی منتشر شد. عناوین مقالات این شماره فصلنامه به شرح زیرند:

  • سنجش کیفیت خدمات داخلی و سطح بازاریابی درونی شرکت گاز تهران بزرگ و ارتباط اقدامات بازاریابی درونی آن با کیفیت خدمات خارجی

        مقصود امیری، حمیدرضا یزدانی، نسیم اکرام نصرتیان

  • روش تحقیق آمیخته: رویکردی برتر برای مطالعات مدیریت

        عباس بازرگان هرندی

  • تأثیر کشور مبدأ بر تصمیم خرید مشتری مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه اصفهان

        بهرام رنجبریان، رسول قلی‏زاده شغل‏آباد

  • طراحی مدلی برای سنجش رضایت‏مندی مشتریان در صنعت بانکداری توسعه‏ای و اندازه‏گیری رضایت‏مندی مشتریان بانک صنعت و معدن بر اساس آن

         احمد شربت اوغلی، امیر اخلاصی

  • اعتیاد به کار: چالش جدید مدیریت منابع انسانی سازمانها

         آرین قلی‏پور، عباس نرگسیان ، رضا طهماسبی

  • رتبه‏بندی واحدهای کارا با ترکیب رویکرد تحلیل پوششی داده‏ها و فرآیند تحلیل سلسله مراتبی  در سازمان‏های بازرگانی استانی

         جمشید صالحی صادقیانی، مقصود امیری، محمدتقی تقوی فرد، سید حسین رضوی

  • اثرات متعارض شاخص‏های فنی محصول بر خواسته‏های مشتری (کاربرد MODEM در QFD)

        داوود کریمی دستجردی، کیخسرو یاکیده

  • ارائه یک مدل برنامه‏ریزی آرمانی جهت ارزیابی پالایشگاه‏های نفت کشور

        محمدرضا مهرگان، امین کامیاب مقدس، عالیه کاظمی

  • چکیده مقالات به زبان انگلیسی

شایان ذکر است این فصلنامه، فصلنامه دانشکده مدیریت دانشگاه تهران است.

برای اطلاعات بیشتر درباره این فصلنامه با شماره تلفنهای 61117637 تماس بگیرید .

گفتنی آنکه این فصلنامه در پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID) به نشانی www.sid.ir نمایه می‏شود.

 
 
فصلنامه بررسی‏های حسابداری و حسابرسی (دوره 16، شماره 58، زمستان 1388)

 

نشریه
فصلنامه بررسی‏های حسابداری و حسابرسی، با 8 مقاله و چکیده مقالات انگلیسی منتشر شد. عناوین مقالات این شماره فصلنامه به شرح زیرند:

 

  • بررسی ویژگی کیفی قابلیت اتکاء اطلاعات در ارزیابی کیفیت  سود شرکت‏ها

احمد احمدپور، حسنا قهرمانی صغیر

  • بررسی تأثیر متغیرهای حسابرسی داخلی بر برنامه‏ی حسابرسی

عبدالمهدی انصاری، حسین شفیعی

  • بررسی زمان مقیاس مدل قیمت‏گذاری دارایی سرمایه‏ای ازطریق تبدیل موجک

غلامرضا اسلامی بیدگلی، حسین عبده تبریزی، شاپور محمدی، شهاب الدین شمس

  • اثر محافظه کاری حسابداری، مالکیت دولتی، اندازه‏‏ی شرکت و نسبت اهرمی بر زیان دهی شرکت‏ها

        بهمن بنی مهد، تهمینه باغبانی

  • رابطه‏ی میان برخی سازوکارها‏ی حاکمیت شرکتی و عدم تقارن اطلاعاتی در شرکت‏های پذیرفته‏شده در بورس اوراق بهادار تهران

         نظام الدین رحیمیان، سید حسن صالح‏نژاد، علی سالکی

  • قیمت‏گذاری عرضه‏های عمومی اولیه: ترکیب شبکه‏های عصبی مصنوعی و الگوریتم ژنتیک

          محمد عرب مازار یزدی، مهسا قاسمی

  • مقایسه‏ی انواع تحلیل‏های رگرسیونی برای داده‏های حسابداری

         منصور مومنی، علی فعال قیومی

  • بررسی رابطه‏ی مالکیت نهادی با عملکرد مالی جاری و آتی شرکت‏های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

        محمد نمازی، محمد حلاج، شهلا ابراهیمی

  • چکیده مقالات به زبان انگلیسی

شایان ذکر است این فصلنامه، فصلنامه دانشکده مدیریت دانشگاه تهران است.

برای اطلاعات بیشتر درباره این نشریه با شماره تلفنهای 61117637 تماس بگیرید .

گفتنی آنکه این فصلنامه در سایت‏های پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) به نشانی www.isc.gov.ir و پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID) به نشانی www.sid.ir نمایه می‏شود.

 
 
نشریه مدیریت فناوری اطلاعات منتشر شد (دوره 2، شماره 4 بهار و تابستان 1389)

 

نشریه
نشریه مدیریت فناوری اطلاعات دوره 2،شماره 4 بهار و تابستان 1389 با 10 مقاله و چکیده مقالات انگلیسی منتشر شد. عناوین مقالات این شماره مدیریت فناوری اطلاعات به شرح زیرند:

 

  • طراحی مدل انتخاب نیروی انسانی با رویکرد داده کاوی

(مورد استخدام داوطلبان آزمون‏های ورودی یک بانک تجاری در ایران)

عادل آذر، پرویز احمدی، محمد وحید سبط

  • به کارگیری الگوریتم ژنتیک در بهینه‏سازی درختان تصمیم‏گیری برای اعتبار سنجی مشتریان بانکها

محمد البرزی، محمد ابراهیم محمد پور زرندی، محمد خان بابایی

  • بررسی رابطه‏ی ویژگیهای شخصیتی ورفتار خرید کاربران اینترنت در ایران

        محمدعلی بابایی، پری احدی

  • ارائه مدل عوامل مؤثر بر ایجاد ریسک در زنجیره‏ی تأمین الکترونیکی و تأثیر آن بر عملکرد سازمانی

       علی رجب زاده، علی‏رضا حسن زاده، نیلوفر نالچی‏گر، سروش نالچی‏گر

  • ارائه روشی جهت ارزیابی ویژگی‏های کیفی معماری سازمانی مبتنی بر Fuzzy AHP

        فریدون شمس علیئی، مهسا رضوی داودی، کامبیز بدیع

  • بررسی و مقایسه‏ی ابعاد مدیریت دانش بین سازمانهای دولتی و خصوصی

        شهریار عزیزی، مهدی اسدنژاد، علی زارع میرک آباد، سید سجاد حسینی

  • بررسی نقش یک پارچگی بین مدیریت کیفیت جامع و مدیریت تکنولوژی در تعیین عملکردهای کیفیت و نوآوری (پژوهشی در مورد شرکتهای تولیدی استان مرکزی)

       حسن فارسیجانی، ابوالفضل سمیعی نیستانی

  • بررسی موانع به کارگیری کارآمد فناوری اطلاعات و ارتباطات در جهت بهبود نظام پاسخ‏گویی به ذی‏نفعان (مطالعه موردی: شرکتهای دولتی صنایع معدنی ایران)

        علی اکبر فرهنگی، حسین حسین‏زاده، علی صالحی

  • هوش مصنوعی و الگوریتم ترکیبی مناسب جهت افزایش دقت پیش‏بینی‏های مدیریتی

        شهرام گیلانی‏نیا

  • روش‏شناسی تغییر مدل کسب‏وکار بر اثر ورود فناوری موبایل به سازمان

       علی محقر، نسترن حاجی جیدری

  • چکیده مقالات به زبان انگلیسی

         شایان ذکر است این نشریه، نشریه دانشکده مدیریت دانشگاه تهران است.

         برای اطلاعات بیشتر درباره این نشریه با شماره تلفنهای 61117637 تماس بگیرید .

         گفتنی آنکه این نشریه در سایت‏های پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) به نشانی www.isc.gov.ir و پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID) به نشانی www.sid.ir نمایه می‏شود.

 
 
دو فصلنامه مطالعات مدیریت منتشر شد (شماره 60)

 

مطاعات مدیریت
نشریه مطالعات مدیریت سال 20، شماره 60 با 8 مقاله و چکیده مقالات انگلیسی منتشر شد. عناوین مقالات این شماره مطالعات مدیریت به شرح زیرند:
  • طراحی الگوی کنترل راهبردی در سازمان‏های صنعتی دفاعی

دکتر سید محمد اعرابی و محمدعلی فرقانی اله‏آبادی

  • مدل تصمیم‏گیری برای ارزیابی و گزینش بهترین تأمین‏کننده راهبردی در زنجیره تأمین با رویکرد فرآیند تحلیل شبکه‏ای

دکتر بهروز دری نوکورانی و محمد باقرزاده آذر

  • ارزیابی عملکرد گروههای پژوهشی در پژوهشکده مهندسی جهاد کشاورزی با استفاده از روش VIKOR

دکتر عزت‏ا.. اصغری زاده، رحیم احسانی، فرج‏اله ولی‏پور حلبی و سعید مدیر زارع

  • ارائه روشی جهت تعیین کانال توزیع خدمات: مطالعه‏ای در یک شرکت مخابراتی

علیرضا یاری، عادل مصلحی و نیلوفر موسی زاده

  • عوامل مؤثر بر حق دسترسی شهروندان به اطلاعات در حکومت‏های محلی: مطالعه‏ای در شهر مشهد  

        دکتر غلامرضا کاظمیان، دکتر وجه‏ا.. قربانی‏زاده و سید حامد رستگار

  • تبیین عوامل مؤثر بر بهبود بهره‏وری مدیریت مواد زاید جامد شهری

        دکتر فتاح شریف‏زاده

  • اثر بخشی تبلیغات اینترنتی بر رفتار مصرف‏کننده کالاها و خدمات رایانه‏ای

        دکتر زهره دهدشتی شاهرخ، نازیلا نیاکان لاهیجی

  • بررسی رابطه بین ویژگی‏های جمعیت شناختی مشتریان و تمایل به بانکداری الکترونیکی

        ابوالقاسم ابراهیمی و امین رودانی

  • چکیده مقالات به زبان انگلیسی

        شایان ذکر است این دوفصلنامه، نشریه دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی است.

        برای اطلاعات بیشتر درباره این دوفصلنامه با شماره تلفنهای 14- 88770011 تماس بگیرید .

        گفتنی آنکه این مجله در پایگاه کتابخانه علوم و فناوری به نشانی www.srlst.com نمایه می‏شود.

 
 
مدیریت برند‏های صنعتی
کتاب برند های صنعتی

نویسنده: فیلیپ کاتلر، والدیمار پفورچ

مترجم: دکتر کامبیز حیدرزاده

ویراستار: احمد آخوندی، محسن جاوید مؤید

تعداد صفحه: 324 صفحه

قیمت: 6800

ناشر: انتشارات سیته

نام اصلی کتاب: 2006 , B2B Brand Management

کتاب "مدیریت برندهای صنعتی" تازه‏ترین کتاب در حوزه نام و نشان تجاری یا «برند» است که به تازگی ترجمه و منتشر شده است.

دکتر کامبیز حیدرزاده (دانشیار و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی) مترجم پرکار و صاحب‏نام ایرانی ترجمه این کتاب را با نثری روان و شیوا به انجام رسانده‏اند. دکتر حیدرزاده، تاکنون بیشترین آثار کاتلر را در جهان، ترجمه کرده است.

 کتاب ویژگیهای منحصر به فرد دیگری نیز دارد :

1.     کاتلر، پرآوازه‏ترین بازاریاب جهانی ، یکی از نویسندگان این کتاب است

2.     این کتاب در نوع خود اولین کتاب منتشر شده در دنیا است که رویکرد آن به بازارهای صنعتی است

3.     تدوین مطالب کتاب به شیوه کاربردی

4.     آراستگی صفحات کتاب در صفحه‏آرایی

5.     واژگان تخصصی پایانی کتاب که راهنمای مناسبی است برای صاحبنظران و علاقه‏مندان به علم بازاریابی

در تحسین این کتاب بهتر است به مقدمه قائم مقام مدیر عامل شرکت اومینکام، تیم‏لاو، مراجعه کنیم که نوشته است :

برندها علاوه بر دنیای تجارت، بخش مهمی از تمام فرهنگهای جهان هستند. این کتاب، به عنوان اولین کتاب جامع در حوزه مدیریت برندهای صنعتی، حتی نگاه با تجربه‏ترین مدیران تجاری را نیز به برندینگ صنعتی عوض خواهد کرد.

در فرصتهای آینده، باز هم از این کتاب خواهیم نوشت.

اطلاعات بیشتر...

 

 
صفحه قبل 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 صفحه بعد