Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

آخرین اخبار
» تاثير سيستم جامع اطلاعات بيمارستان بر ارتقا زنجيره ارزش در بیمارستان ا ...
» تاثیر فناوری اطلاعات ( IT ) بر چابکی سازمان ها ...
» بررسی نظام هزینه یابی بر مبنای فعالیت (ABC) ...
» بررسی تأثیر کیفیت خدمات،رضایتمندی رابطه،اعتماد و تعهد بر وفاداری مشتری ...
» نقش بیمه در توسعه اقتصادی
» بررسی رابطه بین سن نام تجاری و ترجیح نام تجاری با توجه به نقش میانجی س ...
» بررسي نقش تبليغات ديداري و تاثير آن در حفظ محيط زيست ...
» تاثير سيستم جامع اطلاعات بيمارستان بر ارتقا زنجيره ارزش در بیمارستان ا ...
» بررسی رابطه بین سن نام تجاری و ترجیح نام تجاری (مورد: مایع ظرفشویی ریک ...
» توسعه فناوري اطلاعات و تأثير آن بر عملكرد و اثربخشی سازمان ...
 
جستجو
 
پیوند ها

» آموزشگاه بازاریابی
» پرتال رسمی TMBA
» سايت انتشارات بازاريابی
» سايت روزنوشته های پرویز درگی
» سایت مارکتینگ نیوز
» سایت بانك مقالات بازاريابی
» سایت دوماهنامه توسعه مهندسی بازار
» سایت بازاريابي حسي - ميداني
» سایت استعداد شناسی منابع انسانی شایسته
» سایت پادکست بازاریابی ایران
» سايت مشاوره بازاريابی
» سايت تحقيقات بازاريابی
» آموزشگاه بازارسازان
» دپارتمان نورومارکتینگ
» ماهنامه بازاریاب بازارساز

 
پنجاه‌و‌چهارمین شماره ماهنامه چاپ و تبلیغات منتشر شد
نیوشا صداقت کیش- پنجاه‌و‌چهارمین شماره ماهنامه چاپ و تبلیغات، سال پنجم، آذر 1392 منتشر شد.
در این شماره 3 عنوان کتاب از انتشارات بازاریابی با نام های "چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارت های فروش" در صفحه 19، "چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارت های شخصی در کسب و کار" در صفحه 35، و "چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارت های بازاریابی" در صفحه 59 معرفی شده است.  در این شماره می خوانیم
- هوش تجاری
- 6 راه برای داشتن مشتری بیشتر
- رونمایی از بازار خاموش
- مزایای بروشور
- معرفی کتاب
- موفقیت در بازار
- ماهیت تبلیغات
- اصول چاپ دیجیتال
- اسرار رنگ
- مبانی رسانه چاپ
- گفتمان/ شرکت پویانقش
- فرم بندی دیجیتال
- جاذبه های عکاسی
- ترفندهای فتوشاپ
- نمایشگاه های جهان
- گزارش/ نمایشگاه تهران
- اخبار

صاحب امتیاز و مدیرمسئول: محبوبه رضایی موید
سردبیر: منصوره رضایی موید
شماره های تماس: 66566519- 66594948
آدرس ایمیل: chapotablighat@gmail.com

 
 
انتشارات بازاریابی منتشر کرد: توسعه مهندسی بازار با بزرگان بازاریابی و تبلیغات جهان
مارکتینگ‌نیوز:
چهل‌و‌دومین کتاب از مجموعه کتابهای انتشارات بازاریابی با عنوان "توسعه مهندسی بازار با بزرگان بازاریابی و تبلیغات جهان" چاپ و منتشر شد.
"توسعه مهندسی بازار با بزرگان بازاریابی و تبلیغات جهان" حاصل گفت‌و‌گوهای مستقیم و مصاحبه با 26 تن از بزرگان بازاریابی و تبلیغات جهان است نظیر فیلیپ کاتلر، دیوید آکر، آل ریس، جک تروت، مایکل سولومون، جرالد‌زالتمن، کارلاناگل، فیلیپ هریس، پیتر استیدل، لئون زوراویکی، بروس نیومن، هنری مینتزبرگ، گری همل و... که هر یک سرآمد نخبگان بازاریابی و تبلیغات جهان هستند.
"توسعه مهندسی بازار" نشریه‌ای است در حوزه‌ی بازاریابی کاربردی که از سال 1386 تاکنون به صورت منظم در طول هفت سال چاپ و منتشر می‌شود. ویژگی این نشریه، ارتباط مستقیم با صاحبنظران برجسته‌ی جهان است در حوزه‌های متنوع بازاریابی، بازاریابی سیاسی، بازاریابی انتخاباتی، و آینده‌پژوهی.
حاصل این گفت‌و‌گوها با بزرگان بازاریابی و تبلیغات جهان در طول هفت سال، گنجینه‌ای است گرانبها از دیدگاههای تازه و پاسخ مستقیم بزرگان به پرسشهایی که از "ایران" و از سوی نشریه "توسعه مهندسی بازار" تقدیم شد. لطف این گفت‌و‌گوها در آن است که بزرگان بازاریابی و تبلیغات جهان در قالبی نرم و سهل، راهکارهای کاربردی بازاریابی و تبلیغات را عنوان کرده‌اند. گفتنی آنکه پرسشهای کاملاً خاص درباره‌ی "از ایران چه می‌دانید"،و نظرشان درباره عنوان نشریه "توسعه مهندسی بازار" نیز از بزرگان بازاریابی و تبلیغات جهان نیز شده است که این بزرگان پاسخ داده‌اند.
پیشگفتار این کتاب را پرویز درگی، مدرس دانشگاه- مشاور و محقق بازاریابی نوشته‌اند که صاحب‌امتیازی و مدیر مسئولی نشریه توسعه مهندسی بازار را بر عهده دارند. کتاب حاصل کار گروهی است از احمد آخوندی و محسن جاویدمؤید، رضا حسن‌زاده جوانیان، مرتضی امیرعباسی.
کتاب "توسعه مهندسی بازار با بزرگان بازاریابی و تبلیغات جهان" در 344 صفحه به قیمت 18 هزار تومان قابل خریداری از فروشگاه انتشارات بازاریابی به نشانی اینترنتی www.marketingshop.ir است. با شماره تلفنهای 66408251 (021) و 66408271 (021) نیز تماس بگیرید.
 
 
«بازاریابی به مثابه استراتژی» منتشر شد

احمد آخوندی / محسن جاویدمؤید: انتشارات بازاریابی، ناشر تخصصی کتابهای بازاریابی و فروش، جدیدترین کتاب خود را با عنوان "بازاریابی به مثابه استراتژی" روانه‌ی بازار کرد.
این کتاب تألیف نیرمالیا کومار، استاد برجسته‌ی استراتژی جهان است که با ترجمه‌ی دکتر سید محمود حسینی، عضو هیأت‌علمی دانشگاه شهید بهشتی و پیشگفتار فیلیپ کاتلر، پدر بازاریابی نوین جهان، آماده‌سازی شده است.
در بخشی از پیشگفتار کاتلر برای این کتاب آمده است:
امروزه بازاریابان با چالشهای جدیدی مواجه هستند. مصرف‌کنندگان زمان محدود و اطلاعات زیادی دارند. آنها انتظار کیفیت بهتر، خدمات بهتر، قیمتهای پایین‌تر و ارزش بیشتر برای پول و زحمتی دارند که صرف می‌کنند. کانالهای توزیع جدید هر روز ظهور کرده و کانالهای سنتی یکپارچه‌تر شده و رقبا جهانی می‌شوند. آنها توان عرضه‌ی محصول با قیمتهای بسیار کمتر و گاهی اوقات با کیفیت بهتر را دارند.
از قضا واحد بازاریابی که به نیروی انسانی و اختیارات بیشتری نیاز دارد و اهمیت آن روزبه‌روز بیشتر می‌شود، در حال واگذاری قدرت به نفع واحدهای دیگر شرکت است. مدیران باید استراتژی بازاریابی را نیروی محرکه‌ی اصلی شرکت به حساب آورند؛ تمام ارزشها از مشتری شروع شده و به او ختم می‌شود. همان‌طور که پیتر دراکر می‌گوید: "هدف هر شرکت، خلق مشتری است... تنها منبع سود، مشتری است... هر کسب‌و‌کار فقط و فقط دو کارکرد اصلی دارد: بازاریابی و نوآوری. بازاریابی و نوآوری نتایج را ایجاد می‌کنند: بقیه‌ی چیزها فقط هزینه هستند."
پروفسور کومار توضیح می‌دهد که چگونه اصل بازاریابی می‌تواند بیشتر استراتژیک، چندکاره و مبتنی بر سودآوری باشد. او موفق شده است برگ تازه‌ای بر دفتر بازاریابی بگشاید...
شایان ذکر است پرویز درگی، مدرس دانشگاه-مشاور و محقق بازاریابی نیز پیشگفتار دیگری بر این کتاب ارزشمند نوشته است.
علاقه‌مندان برای تهیۀ این کتاب می‌توانند با شماره تلفنهای 66408251 (021) و 66408271 (021) انتشارات بازاریابی تماس بگیرند و یا از طریق سایت اینترنتی فروشگاه انتشارات بازاریابی به نشانی www.marketingshop.ir اقدام کنند.

 
 
«چهل گفتار پيرامون ارتقاي مهارتهاي مشتري‌نوازي» منتشر شد
احمد آخوندی – محسن جاویدمؤید
: پنجمين (و آخرين) كتاب از مجموعه كتابهاي "چهل گفتار" انتشارات بازاریابی با عنوان "چهل گفتار پيرامون ارتقاي مهارتهاي مشتري‌نوازي" منتشر شد.
این کتاب که به قلم پرویز درگی، مدرس دانشگاه – مشاور و محقق بازاریابی نوشته شده، حاوي 4 فصل، و 40 گفتار است. اين چهار فصل عبارتند از:
فصل اول: مشتري‌نوازي در عصر انفجار انتظارات (حاوي 19 گفتار)
فصل دوم: راهبردهاي مشتري‌نوازي (حاوي 10 گفتار)
فصل سوم: تكنيكهاي مشتري‌نوازي (حاوي 6 گفتار)
فصل چهارم: راه و روش شركتهاي برتر مشتري‌نوازي (حاوي 5 گفتار)

فصل اول: مشتري‌نوازي در عصر انفجار انتظارات‌
اين فصل به تنهايي حاوي تمام وجوه و ابعاد كتاب است. کتاب با تلنگری به مدیران، به آنها گوشزد میکند که شما به‌عنوان مدير علاقه‌منديد بدانيد مشتريان در گذر زمان چه انتظاراتي دارند تا بتوانيد بر پايه‌ي ميل و سليقه‌ي آنان، مشتري‌نوازي كنيد، اما باید بدانید که نمي‌توان با كاهش سطح اعتراضات مشتريان در اين توهم به سر برد كه شركتي مشتري‌نواز خواهيم بود بلكه، اين آغاز راه است و تا مشتري‌نوازي راهي بس طولاني در پيش است كه با دانش و مهارت، مي‌توان اين گرايش را در سازمان پديد آورد.

فصل دوم: راهبردهاي مشتري‌نوازي
"براي شناختن مشتريان خود، با كفش آنها راه برويم". مي‌پرسيد چگونه مي‌توان با كفشهاي مشتري راه رفت؟ پاسخ اين پرسش در این فصل آمده است.
در بخشی از فصل دوم میخوانیم: صداي مشتري را در راهبرد سازمان خود بگنجانيد. اجراي چنين راهبردي مستلزم اقداماتي است كه در همين گفتار آمده است. اين اقدامات چهارگانه عبارتند از:
1) مشتريان خود را بشناسيم‌
2) حذف چندپارگي كانالهاي ارتباطي و انسجام‌بخشي به آنها
3) پاسخگويي در لحظه‌
4) تبليغات دهان‌به‌دهان ديجيتال را تسهيل كنيم‌
 
فصل سوم: تكنيكهاي مشتري‌نوازي
10 فرمان مشتري‌نوازي آغازگر اين فصل است. در گفتار نخست اين فصل، شما با گزين عبارتهايي كه سرمشق و راهنماي بنيانگذاران والت‌ديزني، وال‌مارت، آمازون و... بوده است آشنا مي‌شويد. دستورالعملها فوق‌العاده ساده و اجرايي‌اند، اما اجراي آن مستلزم فعاليتهاي بسياري است كه تنها از عهده‌ي شركتهاي پيشتاز و چابك برمي‌آيد؛ شركتهايي كه اهتمام همگي را مي‌طلبد از مديرعامل تا نگهبان دم‌ در.
 گفتارهاي اين فصل از كتاب چهل گفتار، فهرستهاي راهنمايي است كه هر يك در جاي خود، دستورالعملهاي كاربردي ساده‌اي دارد. تنها با اجراي آن، "مشتريان" و "شما"  از كارآيي و نفوذ اين دستورالعملها شگفت‌زده خواهيد شد.

فصل چهارم: راه و روش شركتهاي برتر مشتري‌نوازي
"مشتري‌نوازي به سبك جهاني" عنوان اولين گفتار اين فصل است. در اين فصل، مؤلف مستقيماً به سراغ شركتهايي رفته‌ است که با تیزبینی و نکتهسنجی، دستورالعملها و راهكارها را اجرا كرده‌اند؛ چنين ظرافتهايي است كه اجازه مي‌دهد شركتهاي برتر جهاني بتوانند "مشتري‌نوازي" را نه در شعار بلكه، در عمل اجرا كنند، آن هم نه از سر منّت به مشتري، كه از سر دانايي و باور كه مشتري حاكم بلامنازع سازمانها و بنگاهها است.
والت ديزني، آمازون دات كام، ساوت وست نمونه‌هايي از اين شركتهاي مشتري‌نواز هستند كه شيوه‌هايشان را در مشتري‌نوازي مي‌توان در برخی از گفتارهاي اين كتاب آموخت.

 علاقه‌مندان برای تهیه‌ی مجموعه کتابهای 40 گفتار  می‌توانند با شماره تلفنهای 66408251(021) و 66408271 (021) انتشارات بازاریابی تماس بگیرند و یا از طریق سایت اینترنتی فروشگاه انتشارات بازاریابی به نشانی www.Marketingshop.ir اقدام کنند.

 
 
چاپ چهارم کتاب «اصول، فنون، و هنر مذاکره با نگرش بازار ایران» منتشر شد
احمد آخوندی - محسن جاوید‌مؤید
: انتشارات بازاریابی، چاپ چهارم، ویراست دوم کتاب "اصول، فنون، و هنر مذاکره با نگرش بازار ایران" را در 200 صفحه، قطع وزیری و با قیمت 12000 تومان روانهی بازار کرد.
محمدحسین غوثی و پرویز درگی، نویسندگان این کتاب در ویراست جدید آن، افزون بر استفاده از مثالهای کاربردی بیشتر، کوشیده‌اند تا با طرح سؤالات فراوان و پاسخگویی به آنها، فنون مذاکرهی موفق را از زوایای متعدد مورد بررسی قرار دهند.
از دیگر تفاوتهای ویرایش جدید این کتاب می‌توان به بخش خودآزمایی آخر هر فصل اشاره کرد که با هدف یادآوری مجدد نکته‌های اصلی هر فصل طراحی شده‌اند.
علاقه‌مندان برای تهیهی این کتاب می‌توانند با شماره تلفنهای انتشارات بازاریابی 66408251 (021) و 66408271 (021) تماس بگیرند و یا از طریق سایت اینترنتی www.marketingshop.ir، و به صورت آنلاین سفارش خود را دستور فرمایند.
 
 
پنجمين شماره فصلنامه روانشناسي مديريت و بازار منتشر شد
نيوشا صداقت کيش- پنجمين شماره فصلنامه آموزشي، پژوهشي، خبري، تحليلي روانشناسي مديريت و بازار، سال دوم، پاييز 92، به قيمت 6000 تومان، منتشر شد.

در صفحه 92 اين شماره، يکي از کتاب هاي انتشارات بازاريابي، با نام مهارت هاي ارتباط با مشتريان شاکي، معرفي شده است.

در اين شماره مي خوانيد:
- مديريت پايا در گذر از گذرا
- سير رواني مديريت تغيير در سازمان
- چگونه نقد سازنده ارائه دهيم؟
- زبان بدن، حرکات دست و بازو
- نقش تعارض سازنده و مخرب در سازمان
- سرمايه روانشناختي سازه اي مثبت نگر
- هوش بازار و کاربرد آن در تصميم گيري مديران
- اخلاق در تبليغات
- استرس شغلي و روش آموزشي- درماني آن
- سازگاري تنظيم است، نه تسليم
- 10 عاملي که به لحاظ روانشناسي به رابطه ما با پول لطمه مي زند
- تب تند تلاطم بازار سرمايه
- مذاکره اصولي و اثر آن در بهره وري فردي
- افزايش فروش در شرايط رکود بازار
- همراه با ساعت بهره وري
- چگونه مي توان با کار کمتر نتيجه بهتر گرفت

صاحب امتياز و مدير مسئول: دکتر احمدرضا فتوت
سردبير: زهرا اسدي
مدير اجرايي: زهرا آرامون

نشاني: تهران، خيابان سميه، بين بهار و مفتح، کوچه خوانساري، پلاک 6، طبقه 6، واحد 21.
تلفن: 88837241- 88865397
پست الکترونيک: psychologymag@yahoo.com
 
 
پنجاه‌و‌سومين شماره ماهنامه چاپ و تبليغات منتشر شد
نيوشا صداقت کيش- پنجاه‌و‌سومين شماره ماهنامه چاپ و تبليغات، سال پنجم، شماره پنجاه‌و‌سوم، آبان 1392، منتشر شد.

در اين شماره 2 عنوان کتاب از انتشارات بازاريابي با نام هاي "چهل گفتار پيرامون ارتقاي مهارت هاي بازاريابي" در صفحه 15 و "چهل گفتار پيرامون ارتقاي مهارت هاي فروش" در صفحه 51 معرفي شده است.

در اين شماره مي خوانيد:
- آغوش باز تبليغ کنندگان براي تبليغات
- 12 استراتژي افزايش قيمت
- 6 راه براي بهبود مهارت هاي ارتباطي
- پيچ و خم هاي بازاريابي
- معرفي کتاب
- 25 نظر بزرگ در مورد تبليغات
- اصول چاپ ديجيتال
- اسرار رنگ
- مباني رسانه چاپ
- فرم بندي ديجيتالي
- نيازمندي هاي چاپ و تبليغات
- معرفي کتاب
- ترفندهاي فتوشاپ
- نمايشگاه هاي جهان
- گزارش/ سيزدهمين جشنواره صنعت چاپ
- گزارش/ کارآفرين جوان
- اخبار

صاحب امتياز و مديرمسئول: محبوبه رضايي مويد
سردبير: منصوره رضايي مويد
شماره هاي تماس: 66566519- 66594948
آدرس ايميل: chapotablighat@gmail.com
 
 
سي‌و‌يکمين شماره فصلنامه علمي-پژوهشي پژوهش‌هاي روان‌شناختي منتشر شد
نيوشا صداقت کيش
- سي‌و‌يکمين شماره مجله علمي-پژوهشي پژوهش‌هاي روان‌شناختي، دوره 16، شماره 1، تابستان 1392، با همکاري انجمن روان‌شناسي ايران، منتشر شد.

در اين شماره کتاب مهارت هاي ارتباط با مشتريان شاکي، در صفحه 132 معرفي شده است.

سي‌و‌يکمين شماره مجله علمي-پژوهشي پژوهش‌هاي روان‌شناختي حاوي مقاله هاي زير است:

تاثير مقايسه اي گروه درماني فراتشخيصي در کاهش علائم اضطراب و افسردگي: پيگيري 3 ماهه
- دکتر ابوالفضل محمدي
- دکتر بهروز بيرشک
- دکتر بنفشه غرايي

تعيين روابط ساده و چندگانه ويژگي هاي پنج عامل شخصيت با نگرش هاي سه گانه شغلي در کارکنان
- دکتر حسين شکرکن
- سيده فاطمه حسيني لرگاني
- دکتر عبدالزهرا نعامي

تفکر تاملي: تحليل عاملي اکتشافي و تاييدي
- دکتر پروين کديور
- زهرا تنها
- سوده رحماني

مقايسه راهبردهاي تنظيم شناختي هيجان و سلامت عمومي، در افراد با نارسايي هيجاني و بدون نارسايي
- دکتر علي عيسي زادگان
- دکتر محمد حسني
- ليلا احمديان
- جواد اماني

ارتباط دلبستگي ادراک شده دوران کودکي با مقابله مذهبي در بحران، با ميانجي گري دلبستگي به خدا
- دکتر فاطمه شهابي زاده
- دکتر ولي اله فرزاد

نقش واسطه اي خشنودي از درآمد در رابطه بين عدالت سازماني ادراک شده و تعهد سازماني
- دکتر نسرين ارشدي
- داود حياتي

گزارش هاي کوتاه از پژوهش هاي باليني
گزارش و خبر؛ معرفي کتاب و مجله
واژه هاي کارگروه واژه گزيني روان شناسي فرهنگستان زبان و ادب فارسي

صاحب امتياز، مديرمسئول، و سردبير: دکتر رضا زماني، دانشگاه تهران
مشاور ويژه: امير جليلي
مدير اجرايي: پريسا فرجي
ويراستار: فروزنده داورپناه

نشاني: تهران، خيابان فلسطين شمالي، کوي دانشکيان، پلاک 39، طبقه دوم.
تلفن: 88923561
فاکس: 88803719
 
 
اخلاق مديريت روشن بين منتشر شد
نيوشا صداقت کيش- کتاب اخلاق مديريت روشن بين، اثر کونوسوکه ماتسوشيتا با ترجمه محمود متحد، از سوي انتشارات کندوکاو، منتشر شد.

در بخشي از کتاب اخلاق مديريت روشن بين، آمده است: اين کتاب حاصل رويکردي يگانه و عميقا فکر شده به موفقيت مالي و پيروزي شخصي يکي از ماهرترين مديران کسب و کار قرن است.

نه براي لقمه اي نان شرح خطوط کلي موفقيت بي نظير کونوسوکه ماتسوشيتا، رهبر پيشگام صنعت ژاپن و دنيا، است. فلسفه وي در کسب و کار ساده و حتي ايده آليستي است، اما اصول موفقيت او بي زمان است. وي در طول زندگي کاري خود رهيافتي مردم محور اتخاذ مي کند و به واژه «موفقيت» معناي جديدي مي دهد. وي درکي از ماهيت بشر پيدا مي کند که در برگيرنده ارزش هاي جديد مسئوليت و بخشندگي است. اخلاق مديريت وي متکي بر انصاف، هماهنگي و حق شناسي به منظور القاي حس موفقيت است. فلسفه او از جست و جوي سود صرف فراتر مي رود.

کتاب اخلاق مديريت روشن بين حاوي 7 فصل زير است:
فصل اول: منابع انساني
فصل دوم: خرد جمعي
فصل سوم: مديريت خلاق
فصل چهارم: روحيه خدمت گزاري
فصل پنجم: مسئوليت اجتماعي
فصل ششم: چالش و رشد
فصل هفتم: مدير ايده آل
 
گفتني است کتاب اخلاق مديريت روشن بين، در 167 صفحه و با قيمت 7000 تومان در فروشگاه انتشارات بازاريابي قابل خريداري است.
 
 
چاپ سوم قضایای موردی واقعی بازاریابی و سلام؛ صبح بخیر همراه منتشر شد

احمد آخوندی / محسن جاویدمؤید: انتشارات بازاریابی چاپ سوم دو کتاب از مجموعه کتابهای خود را روانهی بازار کتاب کرد.

"قضایای موردی واقعی بازاریابی با نگرش بازار ایران"، عنوان یکی از این کتابها است که به قلم پرویز درگی در 256 صفحه، قطع وزیری و با قیمت 14000 تومان در اختیار اهالی بازاریابی ایران قرار گرفته است.

این کتاب در زمرهی کتابهای دانشگاهی است که افزون بر دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری رشته‌های مدیریت بازرگانی، MBA و بازاریابی، نگرش علمی و عملی مناسبی را در اختیار مدیران عامل و مدیران بازاریابی و فروش شرکتها قرار می‌دهد و بهعنوان راهنمای مناسبی برای آن دسته از صاحبان کسب‌و‌کاری است که به ارتقای مهارتهای شغلی خود می‌اندیشند.

"سلام؛ صبح بخیر همراه"، دومین کتابی است که در مدت کمتر از 8 ماه از انتشار نخست، به چاپ سوم رسید. این کتاب را در 232 صفحه، قطع جیبی و قیمت 6000 تومان، پرویز درگی به رشتۀ تحریر درآورده است.

این کتاب، مناسب آن دسته از مدیرانی است که افزون بر ارتقای توانمندیهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کسب‌و‌کار خود، به ارتقای دل‌افزاری کارکنانشان می‌اندیشند و باور دارند که تنها کارکنان راضی و خشنود هستند که مشتریان راضی و خشنود را برای سازمانها به ارمغان می‌آورند.

علاقه‌مندان برای تهیهی این دو کتاب و نیز سایر کتابهای انتشارات بازاریابی می‌توانند با تلفنهای فروشگاه این انتشارات 66408251(021) و 66408271(021) تماس بگیرند و یا از طریق سایت اینترنتی فروشگاه انتشارات بازاریابی، به نشانی www.marketingshop.ir سفارش خود را به شکل آنلاین دستور فرمایند.

 

 
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 21 صفحه بعد