Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

آخرین اخبار
» روابط مشتری از طریق نیروهای فروش و رویدادهای بازاریابی ...
» برندهای فروشگاهی در مقابل برندهای ملی، استراتژی هایی برای موفقیت ...
» بازاریابی سبز؛ مسیری به سوی پایداری
» حفره های امنیتی ناشی از سیستم های اطلاعاتی در بانکها ...
» عوامل موثر بر پذیرش مشتری نسبت به بانکداری اینترنتی ...
» پارادایم های برندسازی: مبانی فکری، الگوهای رفتاری و تعارضات حرکت ساز ...
» اصلاح الگوی مصرف بر مبنای آمیخته بازاریابی اسلامی ...
» شناسایی و تدوین استراتژی در سازمان با استفاده از تکنیک‌های ANP و TOPSI ...
» بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) و فرهنگ سازمانی ...
» بررسی تاثیر موانع سازمانی بکارگیری تجارت الکترونیک در صنایع وابسته به ...
 
جستجو
 
پیوند ها

» آموزشگاه بازاریابی
» پرتال رسمی TMBA
» سايت انتشارات بازاريابی
» سايت روزنوشته های پرویز درگی
» سایت مارکتینگ نیوز
» سایت بانك مقالات بازاريابی
» سایت دوماهنامه توسعه مهندسی بازار
» سایت بازاريابي حسي - ميداني
» سایت استعداد شناسی منابع انسانی شایسته
» سایت پادکست بازاریابی ایران
» سايت مشاوره بازاريابی
» سايت تحقيقات بازاريابی
» آموزشگاه بازارسازان
» دپارتمان نورومارکتینگ
» ماهنامه بازاریاب بازارساز

 
اخلاق مديريت روشن بين منتشر شد
نيوشا صداقت کيش- کتاب اخلاق مديريت روشن بين، اثر کونوسوکه ماتسوشيتا با ترجمه محمود متحد، از سوي انتشارات کندوکاو، منتشر شد.

در بخشي از کتاب اخلاق مديريت روشن بين، آمده است: اين کتاب حاصل رويکردي يگانه و عميقا فکر شده به موفقيت مالي و پيروزي شخصي يکي از ماهرترين مديران کسب و کار قرن است.

نه براي لقمه اي نان شرح خطوط کلي موفقيت بي نظير کونوسوکه ماتسوشيتا، رهبر پيشگام صنعت ژاپن و دنيا، است. فلسفه وي در کسب و کار ساده و حتي ايده آليستي است، اما اصول موفقيت او بي زمان است. وي در طول زندگي کاري خود رهيافتي مردم محور اتخاذ مي کند و به واژه «موفقيت» معناي جديدي مي دهد. وي درکي از ماهيت بشر پيدا مي کند که در برگيرنده ارزش هاي جديد مسئوليت و بخشندگي است. اخلاق مديريت وي متکي بر انصاف، هماهنگي و حق شناسي به منظور القاي حس موفقيت است. فلسفه او از جست و جوي سود صرف فراتر مي رود.

کتاب اخلاق مديريت روشن بين حاوي 7 فصل زير است:
فصل اول: منابع انساني
فصل دوم: خرد جمعي
فصل سوم: مديريت خلاق
فصل چهارم: روحيه خدمت گزاري
فصل پنجم: مسئوليت اجتماعي
فصل ششم: چالش و رشد
فصل هفتم: مدير ايده آل
 
گفتني است کتاب اخلاق مديريت روشن بين، در 167 صفحه و با قيمت 7000 تومان در فروشگاه انتشارات بازاريابي قابل خريداري است.
 
 
چاپ سوم قضایای موردی واقعی بازاریابی و سلام؛ صبح بخیر همراه منتشر شد

احمد آخوندی / محسن جاویدمؤید: انتشارات بازاریابی چاپ سوم دو کتاب از مجموعه کتابهای خود را روانهی بازار کتاب کرد.

"قضایای موردی واقعی بازاریابی با نگرش بازار ایران"، عنوان یکی از این کتابها است که به قلم پرویز درگی در 256 صفحه، قطع وزیری و با قیمت 14000 تومان در اختیار اهالی بازاریابی ایران قرار گرفته است.

این کتاب در زمرهی کتابهای دانشگاهی است که افزون بر دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری رشته‌های مدیریت بازرگانی، MBA و بازاریابی، نگرش علمی و عملی مناسبی را در اختیار مدیران عامل و مدیران بازاریابی و فروش شرکتها قرار می‌دهد و بهعنوان راهنمای مناسبی برای آن دسته از صاحبان کسب‌و‌کاری است که به ارتقای مهارتهای شغلی خود می‌اندیشند.

"سلام؛ صبح بخیر همراه"، دومین کتابی است که در مدت کمتر از 8 ماه از انتشار نخست، به چاپ سوم رسید. این کتاب را در 232 صفحه، قطع جیبی و قیمت 6000 تومان، پرویز درگی به رشتۀ تحریر درآورده است.

این کتاب، مناسب آن دسته از مدیرانی است که افزون بر ارتقای توانمندیهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کسب‌و‌کار خود، به ارتقای دل‌افزاری کارکنانشان می‌اندیشند و باور دارند که تنها کارکنان راضی و خشنود هستند که مشتریان راضی و خشنود را برای سازمانها به ارمغان می‌آورند.

علاقه‌مندان برای تهیهی این دو کتاب و نیز سایر کتابهای انتشارات بازاریابی می‌توانند با تلفنهای فروشگاه این انتشارات 66408251(021) و 66408271(021) تماس بگیرند و یا از طریق سایت اینترنتی فروشگاه انتشارات بازاریابی، به نشانی www.marketingshop.ir سفارش خود را به شکل آنلاین دستور فرمایند.

 
 
ایده‌های خلاقانهی فروش بیمه، کتاب جدید انتشارات بازاریابی

احمد آخوندی - محسن جاویدمؤید: انتشارات بازاریابی، ناشر تخصصی کتابهای بازاریابی و فروش، تازه‌ترین کتاب خود را با عنوان "ایده‌های خلاقانهی فروش بیمه" منتشر کرد.

این کتاب را در 272 صفحه، قطع رقعی، حمید امامی، مدرس و سخنران سمینارهای تخصصی بیمه‌ای به رشتهی تحریر درآورده است و شامل تکنیکهای کاربردی و عملی بازاریابی و فروش انواع بیمه‌ها، همراه با مثالهای کاربردی و واقعی است.

شایان ذکر است پرویز درگی، مدرس دانشگاه و مشاور و محقق بازاریابی پیشگفتار این کتاب را نوشته است ضمن آنکه سحر حسینی ویراستاری آن را به انجام رسانده است.

 
 
هشتمين شماره فصلنامه مديريت کسب و کار منتشر شد
نيوشا صداقت کيش
- هشتمين شماره فصلنامه مديريت کسب و کار، سال دوم، زمستان 89، از سوي دانشکده مديريت دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران مرکزي، منتشر شد.

در اين شماره مي خوانيد:
هماهنگي بين سازماني سازمان ها
- خضرالله متاجي، غلامرضا زمرديان، مهرداد مظفري

کيفيت سود و بازده سهام شرکت هاي بورس
- دکتر طهمورث سهرابي، دکتر مهرزاد مينويي، مرضيه ابريشم چي

ارزيابي قابليت روش هاي برون سپاري
- دکتر حسين ادب، نجمه جمالي

طراحي مدل ارزيابي ارزش دريافت شده از ديدگاه مشتري
- الهام فريد چهر

نسبت هاي مالي و نرخ بازده سهام در صنعت بانکداري
- دکتر مهرزاد مينويي، دکتر ميرفيض فلاح شمس، مرضيه صالحي، حجت اله کاوياني

جذابيت وب سايت هاي تجارت الکترونيک
- دکتر سيد عباس حيدري، نيما سعيدي

اثرپذيري کارآفريني در سازمان از سازماني
- دکتر حميدرضا ميرايي، حميدرضا کردلوي، معصومه شيخ حسني

رفتار شهروندي
- شهلا سهرابي، سيد محمد علوي

ارزيابي عملکرد در دانشکده ها
- دکتر اسماعيل نجفي، مهدي يزداني، الهه شريعتمداري سرکاني، مصطفي مردي

مديرمسئول: دکتر ميرفيض فلاح شمس
سردبير: دکتر محمدرضا حميدي زاده
تلفن: 66919592
فاکس: 66940203
پست الکترونيک: BMJ.un2008@yahoo.com
 
 
ارتباط سازماني و شايعه منتشر شد
نيوشا صداقت کيش- کتاب "ارتباط سازماني و شايعه" اثر دکتر سعيد جعفري نيا، عضو هيات علمي دانشگاه شهيد چمران اهواز، و جواد عطاران، از سوي انتشارات مدير فردا منتشر شد.

کتاب "ارتباط سازماني و شايعه" حاوي 4 فصل زير است:

- کليات و مفاهيم ارتباطات
- انواع ارتباطات و شبکه هاي ارتباطي
- مديريت و بهبود ارتباطات
- شايعه

گفتني است کتاب ارتباط سازماني و شايعه، در 265 صفحه، به قيمت 12000 تومان، در فروشگاه انتشارات بازاريابي، موجود است.
شماره هاي تماس: 71 و 66408251
 
 
کتاب حس برند منتشر شد
احمد آخوندی - محسن جاویدمؤید:
انتشارات بازاریابی کتاب "حس برند" اثر مارتین لیندستروم را با ترجمه مریم عبدلی، زهرا ملازاده اردکلو و زیر نظر دکتر بهرام خیری منتشر کرد.
این کتاب در 280 صفحه و در قطع وزیری منتشر شده است و دارای 8 فصل است. حس برند را میتوان به عنوان یک کتاب بین موضوعی معرفی کرد؛ یک موضوع "مدیریت برند" است و دیگری "بازاریابی حسی".
در بخشی از پیشگفتار این کتاب آمده است: در عصر رقابت هر چقدر جلوتر می‌رویم، اهمیت برند و نقش آن در توفیقات کسب‌و‌کار بیشتر می‌شود. قبلاً در شناساندن بنگاههای اقتصادی و برندینگ آنها از بین حواس پنجگانه‌ی انسان، دو حس بینایی و شنوایی مورد توجه قرار می‌گرفت و اگر این دو رویکرد با هم به کار گرفته می‌شدند، هم‌افزایی ایجاد شده حاصلی نظیر 5 = 2+2 را ایجاد می‌کرد. در کتاب "حس برند"، تأکید بر این است که سایر حواس نیز تأثیرات و کارکردهای فزاینده‌ای در روح و روان و قلب مشتریان خواهند داشت و اگر بتوانیم از تمام حواس بینایی، شنوایی، بویایی، چشایی و لامسه بهره بگیریم آنگاه تأثیر X = 2+2+2+2+2 عددی را حاصل می‌کند که تأثیرات آن اتصال قویتری بین فرستنده و گیرنده است. بدیهی است که با پیوندهای عاطفی حاصل از تعامل حواس مختلف، تطبیق بین ادراک و واقعیت بهینه‌ می‌شود. یادمان باشد حواس ما وسیله‌ی پیوند ما به حافظه هستند.
شایان ذکر است پرویز درگی، مدرس دانشگاه و مشاور و محقق بازاریابی، پیشگفتار این کتاب را نوشته‌ است، ضمن آنکه احمد آخوندی و محسن جاوید‌مؤید ویراستاری آن را بر عهده داشته‌اند.
علاقه‌مندان برای تهیه‌ی کتاب"حس برند" می‌توانند با شماره تلفنهای 66408251(021) و 66408271 (021) انتشارات بازاریابی تماس بگیرند و یا از طریق سایت اینترنتی فروشگاه انتشارات بازاریابی به نشانی www.Marketingshop.ir اقدام کنند.
 
 
بازاریابی یورشی منتشر شد

احمد آخوندی – محسن جاویدمؤید: بازاریابی یورشی
، عنوان تازه‌ترین کتاب انتشارات بازاریابی است که به تازگی در 272 صفحه و با ترجمه‌ی علیرضا سالمی نجفآبادی منتشر شد.
دیوید موری و اسکات میلر، نویسندگان این کتاب معتقدند که برای برنده شدن در بازارهای رقابتی و پرچالش امروزی، شرکتها باید به بازارها هجوم آورند و فرهنگ تهاجمی را در سازمانشان نهادینه کنند.
نویسندگان با الگوبرداری آگاهانه از فضای انتخابات و شبیه‌سازی آن با استراتژیهای بازاریابی، نکات ارزنده‌ای را به مدیران کسب‌و‌کارها یادآور می‌شوند که مبتنی بر ایجاد یک نگرانی مثبت، همواره ناراضیان مثبت‌اندیشی باشند که چاره‌ی کار را پیشروی و تهاجم میدانند.
کتاب در 9 فصل تدوین شده است و در فصل نهم آن به موردکاوی 10 شرکت برتر جهانی در صنایع مختلف می‌پردازد که چگونه هر یک با بهکارگیری استراتژیهای تهاجمی، به رهبران بازارها تبدیل شدند.
شایان ذکر است پرویز درگی، مدرس دانشگاه و مشاور و محقق بازاریابی، پیشگفتار این کتاب را نوشته‌ است، ضمن آنکه احمد آخوندی و محسن جاوید‌مؤید ویراستاری آن را بر عهده داشته‌اند.
علاقه‌مندان برای تهیه‌ی کتاب "بازاریابی یورشی" می‌توانند با شماره تلفنهای 66408251 (021) و 66408271 (021) انتشارات بازاریابی تماس بگیرند و یا از طریق سایت اینترنتی فروشگاه انتشارات بازاریابی به نشانی www.Marketingshop.ir اقدام کنند.

 
 
هفتادمین شماره‌ی فصلنامه‌ی علمی-پژوهشی مطالعات مدیریت (بهبود و تحول) منتشر شد
احمد آخوندی – محسن جاوید‌مؤید: "مطالعات مدیریت (بهبود و تحول)"، عنوان فصلنامه‌ی علمی-پژوهشی دانشکده‌ی مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی است که بیست و دو سال از انتشار آن میگذرد.
تازهترین شماره‌ی این فصلنامه (سال بیستودوم، بهار و تابستان 1392) بهتازگی منتشر شد. این شماره‌ حاوی 10 مقاله است که عناوین آنها به شرح زیر است:
•    شناسایی و اولویتبندی عوامل سازمانی مؤثر بر اجرایی کردن ابعاد کارآفرینی سازمانی با تبیین نقش نهادینهسازی کارآفرینی (سیدمهدی الوانی، رضا کهن هوشنژاد، سعید صفری، سعید خدامردی)
•    ارزیابی تعالی سازمانی بر اساس مدل EFQM ویرایش 2010 (حسین ادب، مرتضی گلآور)
•    استراتژی مدیریت استعداد و رابطه آن با هوش عاطفی کارکنان (دکتر علی شائمی، دکتر سیدمحسن علامه، محبوبه عسکری)
•    تأثیر سرمایه فکری بر عملکرد شرکتهای دانش بنیان (سیدعباس موسوی، سیدیعقوب حسینی، عبدالمجید مصلح، پروانه بهرامی)
•    بررسی الگوهای رفتاری کارکنان در مقابل تغییر (دکتر محمدجواد کاملی، طیبه بختیاری اصل، ابوالفضل لطفی آرباطان، دکتر اکبر پورفرج)
•    تأثیر سبک رهبری خدمتگزار و سرمایه فکری بر کارآفرینی سازمانی (دکتر داود حسینپور، مریم آهوپای)
•    تأثیر ویژگیهای محصولات با فناوری بالا بر رفتار پذیرش اجتناب مصرفکنندگان (دکتر سیدمجید الهی، دکتر صفر فضلی، رؤیا یعقوبی)
•    بررسی ماهیت و چرایی دوگانگیهای رفتار در سازمان (محمود جعفرپور، دکتر محمدباقر حبّی)
•    نقش میانجی رفتار شهروند سازمانی در تأثیر حمایت سازمانی ادراکشده و توانمندسازی روانشناختی بر عملکرد شغلی (دکتر ایرج سلطانی، رسول صریحی اسفستانی، حمیده عباسی)
•    رابطه میان یادگیری سازمانی و آمادگی کارکنان برای تغییر در شرکتهای بیمه (دکتر سیدعلیاکبر افجهء، ندا رضایی ابیانه)
شایان ذکر است دکتر جمشید صالحی صدقیانی مدیرمسئول و دکتر سیدعلیاکبر افجهء سردبیر فصلنامه‌ی علمی-پژوهشی مطالعات مدیریت (بهبود و تحول) هستند.

 
 
ششمین شماره‌ی فصلنامه‌ی علمی-پژوهشی چشمانداز مدیریت صنعتی منتشر شد
احمد آخوندی – محسن جاوید‌مؤید: "چشمانداز مدیریت صنعتی"، عنوان فصلنامه‌ی علمی-پژوهشی دانشکده‌ی مدیریت و حسابداری دانشگاه شهید بهشتی است که دومین سال انتشار خود را میگذراند.
ششمین شماره‌ی این فصلنامه (سال دوم، تابستان 1391) بهتازگی منتشر شد. این شماره‌ حاوی 7 مقاله است که عناوین آنها به شرح زیر است:
•    طراحی چارچوبی برای اندازهگیری کیفیت خدمات در زنجیره تأمین (عادل آذر، مسلم علیمحمدلو، عباس مقبل باعرض، پرویز احمدی)
•    شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر دستیابی مدیریت زنجیره تأمین به کلاس جهانی و ارائه راهکارهای مناسب (حسن فارسیجانی، علی فلاححسینی)
•    عوامل کلیدی موفقیت در استقرار سیستم تولید کششی؛ مورد مطالعه: صنعت قطعهسازی خودرو ایران (مهدی اسماعیلی، علی حیدری)
•    تحلیل عوامل مؤثر بر اثربخشی انتقال فناوری بر اساس قواعد اگر – آنگاه فازی (عبدالحمید صفایی قادیکلایی، مهرداد مدهوشی، فهیمه علیاکبری نوری)
•    بهکارگیری رویکرد ترکیبی DEMETEL و ANP برای انتخاب استراتژی مناسب نگهداری و تعمیرات؛ مطالعه موردی: صنعت خودروهای کار (میلاد آقایی، صفر فضلی)
•    انبارش و جانمایی اقلام انبار با استفاده از فناوری گروهی و بهکارگیری الگوریتم ابتکاری (علیرضا پویا، یونس کرمانشاهیان)
•    اندازهگیری تغییرات بهرهوری با استفاده از تحلیل پوششی دادهها و شاخص مالمکوئیست در "شرکتهای مدیریت تولید برق" (میرزا حسن حسینی)

شایان ذکر است دکتر حسن فارسیجانی مدیرمسئول و سردبیر فصلنامه‌ی علمی-پژوهشی چشمانداز مدیریت صنعتی هستند، ضمن آنکه دکتر مسعود ربیعه نیز مدیریت اجرایی این فصلنامه را بر عهده دارند.

 
 
صدوششمين شماره چاپ و نشر منتشر شد
نيوشا صداقت کيش- صدوششمين شماره مجله خبري، آموزشي "چاپ و نشر" سال هشتم، چهارشنبه 15 آبان، منتشر شد.
به گزارش خبرنگار مارکتينگ نيوز، مجله چاپ و نشر در صفحه 106 شماره آبان، کتاب «راهنماي مديران در کانال توزيع» را معرفي کرده است.

عناوين روي جلد صدوششمين شماره مجله "چاپ و نشر" عبارت است از:
- «سيدعباس صالحي» معاون فرهنگي وزير ارشاد شد
- ابلاغ اصلاح قانون نظام صنفي از سوي رئيس جمهور
- کاغذ ايراني؛ مرثيه اي براي يک رويا
- ارگان هاي دولتي رقيب بخش خصوصي شده اند
- سهم صنعت چاپ ايران از بازار منطقه تنها 3 درصد است
- اجراي طرح شهرک هاي چاپ، آخرين ميخ بر تابوت صنعت چاپ کشور
- احمد کمالي نژاد، سرپرست موقت اداره کل کتاب شد
- تعويق مجدد برگزاري انتخابات اتحاديه ليتوگرافان

صاحب امتياز و مديرمسئول: احمد سميعي
تلفن: 77240690- 77961037
فاکس: 77456731
نشاني اينترنتي: www.chaponashr.com
پست الکترونيک: chaponashr@yahoo.com

گفتني است صدوششمين شماره مجله "چاپ و نشر" در 196 صفحه، به قيمت 5000 تومان، منتشر شد.
 

 
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 21 صفحه بعد