Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

آخرین اخبار
» رفتار مصرف‌کننده در ورزش و رویداد: اقدام بازاریابی ...
» سنجش کیفیت خدمات
» معرفی کتاب: بازاریابی جهانی
» فصلنامه علمی- پژوهشی «فرآیند مدیریت و توسعه» ...
» معرفی کتاب: مبانی روانی دوپینگ در ورزش
» مدیریت دانش در سازمان پلیس، فرصت ها و تهدیدها ...
» شماره جدید مجله «پیشرفتهای حسابداری» منتشر شد ...
» معرفی یک کتاب: بازاریابی فوتبال
» شناسایی و اولویت بندی ابزارهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه( IMC ) در صن ...
» خلاقیت و نوآوری در دانشگاه اسلامی و ایجاد فرصت های کارآفرینانه ...
 
جستجو
 
پیوند ها

» آموزشگاه بازاریابی
» پرتال رسمی TMBA
» سايت انتشارات بازاريابی
» سايت روزنوشته های پرویز درگی
» سایت مارکتینگ نیوز
» سایت بانك مقالات بازاريابی
» سایت دوماهنامه توسعه مهندسی بازار
» سایت بازاريابي حسي - ميداني
» سایت استعداد شناسی منابع انسانی شایسته
» سایت پادکست بازاریابی ایران
» سايت مشاوره بازاريابی
» سايت تحقيقات بازاريابی
» آموزشگاه بازارسازان
» دپارتمان نورومارکتینگ
» ماهنامه بازاریاب بازارساز

 
«بازاریابی به مثابه استراتژی» منتشر شد

احمد آخوندی / محسن جاویدمؤید: انتشارات بازاریابی، ناشر تخصصی کتابهای بازاریابی و فروش، جدیدترین کتاب خود را با عنوان "بازاریابی به مثابه استراتژی" روانه‌ی بازار کرد.
این کتاب تألیف نیرمالیا کومار، استاد برجسته‌ی استراتژی جهان است که با ترجمه‌ی دکتر سید محمود حسینی، عضو هیأت‌علمی دانشگاه شهید بهشتی و پیشگفتار فیلیپ کاتلر، پدر بازاریابی نوین جهان، آماده‌سازی شده است.
در بخشی از پیشگفتار کاتلر برای این کتاب آمده است:
امروزه بازاریابان با چالشهای جدیدی مواجه هستند. مصرف‌کنندگان زمان محدود و اطلاعات زیادی دارند. آنها انتظار کیفیت بهتر، خدمات بهتر، قیمتهای پایین‌تر و ارزش بیشتر برای پول و زحمتی دارند که صرف می‌کنند. کانالهای توزیع جدید هر روز ظهور کرده و کانالهای سنتی یکپارچه‌تر شده و رقبا جهانی می‌شوند. آنها توان عرضه‌ی محصول با قیمتهای بسیار کمتر و گاهی اوقات با کیفیت بهتر را دارند.
از قضا واحد بازاریابی که به نیروی انسانی و اختیارات بیشتری نیاز دارد و اهمیت آن روزبه‌روز بیشتر می‌شود، در حال واگذاری قدرت به نفع واحدهای دیگر شرکت است. مدیران باید استراتژی بازاریابی را نیروی محرکه‌ی اصلی شرکت به حساب آورند؛ تمام ارزشها از مشتری شروع شده و به او ختم می‌شود. همان‌طور که پیتر دراکر می‌گوید: "هدف هر شرکت، خلق مشتری است... تنها منبع سود، مشتری است... هر کسب‌و‌کار فقط و فقط دو کارکرد اصلی دارد: بازاریابی و نوآوری. بازاریابی و نوآوری نتایج را ایجاد می‌کنند: بقیه‌ی چیزها فقط هزینه هستند."
پروفسور کومار توضیح می‌دهد که چگونه اصل بازاریابی می‌تواند بیشتر استراتژیک، چندکاره و مبتنی بر سودآوری باشد. او موفق شده است برگ تازه‌ای بر دفتر بازاریابی بگشاید...
شایان ذکر است پرویز درگی، مدرس دانشگاه-مشاور و محقق بازاریابی نیز پیشگفتار دیگری بر این کتاب ارزشمند نوشته است.
علاقه‌مندان برای تهیۀ این کتاب می‌توانند با شماره تلفنهای 66408251 (021) و 66408271 (021) انتشارات بازاریابی تماس بگیرند و یا از طریق سایت اینترنتی فروشگاه انتشارات بازاریابی به نشانی www.marketingshop.ir اقدام کنند.

 
 
«چهل گفتار پيرامون ارتقاي مهارتهاي مشتري‌نوازي» منتشر شد
احمد آخوندی – محسن جاویدمؤید
: پنجمين (و آخرين) كتاب از مجموعه كتابهاي "چهل گفتار" انتشارات بازاریابی با عنوان "چهل گفتار پيرامون ارتقاي مهارتهاي مشتري‌نوازي" منتشر شد.
این کتاب که به قلم پرویز درگی، مدرس دانشگاه – مشاور و محقق بازاریابی نوشته شده، حاوي 4 فصل، و 40 گفتار است. اين چهار فصل عبارتند از:
فصل اول: مشتري‌نوازي در عصر انفجار انتظارات (حاوي 19 گفتار)
فصل دوم: راهبردهاي مشتري‌نوازي (حاوي 10 گفتار)
فصل سوم: تكنيكهاي مشتري‌نوازي (حاوي 6 گفتار)
فصل چهارم: راه و روش شركتهاي برتر مشتري‌نوازي (حاوي 5 گفتار)

فصل اول: مشتري‌نوازي در عصر انفجار انتظارات‌
اين فصل به تنهايي حاوي تمام وجوه و ابعاد كتاب است. کتاب با تلنگری به مدیران، به آنها گوشزد میکند که شما به‌عنوان مدير علاقه‌منديد بدانيد مشتريان در گذر زمان چه انتظاراتي دارند تا بتوانيد بر پايه‌ي ميل و سليقه‌ي آنان، مشتري‌نوازي كنيد، اما باید بدانید که نمي‌توان با كاهش سطح اعتراضات مشتريان در اين توهم به سر برد كه شركتي مشتري‌نواز خواهيم بود بلكه، اين آغاز راه است و تا مشتري‌نوازي راهي بس طولاني در پيش است كه با دانش و مهارت، مي‌توان اين گرايش را در سازمان پديد آورد.

فصل دوم: راهبردهاي مشتري‌نوازي
"براي شناختن مشتريان خود، با كفش آنها راه برويم". مي‌پرسيد چگونه مي‌توان با كفشهاي مشتري راه رفت؟ پاسخ اين پرسش در این فصل آمده است.
در بخشی از فصل دوم میخوانیم: صداي مشتري را در راهبرد سازمان خود بگنجانيد. اجراي چنين راهبردي مستلزم اقداماتي است كه در همين گفتار آمده است. اين اقدامات چهارگانه عبارتند از:
1) مشتريان خود را بشناسيم‌
2) حذف چندپارگي كانالهاي ارتباطي و انسجام‌بخشي به آنها
3) پاسخگويي در لحظه‌
4) تبليغات دهان‌به‌دهان ديجيتال را تسهيل كنيم‌
 
فصل سوم: تكنيكهاي مشتري‌نوازي
10 فرمان مشتري‌نوازي آغازگر اين فصل است. در گفتار نخست اين فصل، شما با گزين عبارتهايي كه سرمشق و راهنماي بنيانگذاران والت‌ديزني، وال‌مارت، آمازون و... بوده است آشنا مي‌شويد. دستورالعملها فوق‌العاده ساده و اجرايي‌اند، اما اجراي آن مستلزم فعاليتهاي بسياري است كه تنها از عهده‌ي شركتهاي پيشتاز و چابك برمي‌آيد؛ شركتهايي كه اهتمام همگي را مي‌طلبد از مديرعامل تا نگهبان دم‌ در.
 گفتارهاي اين فصل از كتاب چهل گفتار، فهرستهاي راهنمايي است كه هر يك در جاي خود، دستورالعملهاي كاربردي ساده‌اي دارد. تنها با اجراي آن، "مشتريان" و "شما"  از كارآيي و نفوذ اين دستورالعملها شگفت‌زده خواهيد شد.

فصل چهارم: راه و روش شركتهاي برتر مشتري‌نوازي
"مشتري‌نوازي به سبك جهاني" عنوان اولين گفتار اين فصل است. در اين فصل، مؤلف مستقيماً به سراغ شركتهايي رفته‌ است که با تیزبینی و نکتهسنجی، دستورالعملها و راهكارها را اجرا كرده‌اند؛ چنين ظرافتهايي است كه اجازه مي‌دهد شركتهاي برتر جهاني بتوانند "مشتري‌نوازي" را نه در شعار بلكه، در عمل اجرا كنند، آن هم نه از سر منّت به مشتري، كه از سر دانايي و باور كه مشتري حاكم بلامنازع سازمانها و بنگاهها است.
والت ديزني، آمازون دات كام، ساوت وست نمونه‌هايي از اين شركتهاي مشتري‌نواز هستند كه شيوه‌هايشان را در مشتري‌نوازي مي‌توان در برخی از گفتارهاي اين كتاب آموخت.

 علاقه‌مندان برای تهیه‌ی مجموعه کتابهای 40 گفتار  می‌توانند با شماره تلفنهای 66408251(021) و 66408271 (021) انتشارات بازاریابی تماس بگیرند و یا از طریق سایت اینترنتی فروشگاه انتشارات بازاریابی به نشانی www.Marketingshop.ir اقدام کنند.

 
 
چاپ چهارم کتاب «اصول، فنون، و هنر مذاکره با نگرش بازار ایران» منتشر شد
احمد آخوندی - محسن جاوید‌مؤید
: انتشارات بازاریابی، چاپ چهارم، ویراست دوم کتاب "اصول، فنون، و هنر مذاکره با نگرش بازار ایران" را در 200 صفحه، قطع وزیری و با قیمت 12000 تومان روانهی بازار کرد.
محمدحسین غوثی و پرویز درگی، نویسندگان این کتاب در ویراست جدید آن، افزون بر استفاده از مثالهای کاربردی بیشتر، کوشیده‌اند تا با طرح سؤالات فراوان و پاسخگویی به آنها، فنون مذاکرهی موفق را از زوایای متعدد مورد بررسی قرار دهند.
از دیگر تفاوتهای ویرایش جدید این کتاب می‌توان به بخش خودآزمایی آخر هر فصل اشاره کرد که با هدف یادآوری مجدد نکته‌های اصلی هر فصل طراحی شده‌اند.
علاقه‌مندان برای تهیهی این کتاب می‌توانند با شماره تلفنهای انتشارات بازاریابی 66408251 (021) و 66408271 (021) تماس بگیرند و یا از طریق سایت اینترنتی www.marketingshop.ir، و به صورت آنلاین سفارش خود را دستور فرمایند.
 
 
پنجمين شماره فصلنامه روانشناسي مديريت و بازار منتشر شد
نيوشا صداقت کيش- پنجمين شماره فصلنامه آموزشي، پژوهشي، خبري، تحليلي روانشناسي مديريت و بازار، سال دوم، پاييز 92، به قيمت 6000 تومان، منتشر شد.

در صفحه 92 اين شماره، يکي از کتاب هاي انتشارات بازاريابي، با نام مهارت هاي ارتباط با مشتريان شاکي، معرفي شده است.

در اين شماره مي خوانيد:
- مديريت پايا در گذر از گذرا
- سير رواني مديريت تغيير در سازمان
- چگونه نقد سازنده ارائه دهيم؟
- زبان بدن، حرکات دست و بازو
- نقش تعارض سازنده و مخرب در سازمان
- سرمايه روانشناختي سازه اي مثبت نگر
- هوش بازار و کاربرد آن در تصميم گيري مديران
- اخلاق در تبليغات
- استرس شغلي و روش آموزشي- درماني آن
- سازگاري تنظيم است، نه تسليم
- 10 عاملي که به لحاظ روانشناسي به رابطه ما با پول لطمه مي زند
- تب تند تلاطم بازار سرمايه
- مذاکره اصولي و اثر آن در بهره وري فردي
- افزايش فروش در شرايط رکود بازار
- همراه با ساعت بهره وري
- چگونه مي توان با کار کمتر نتيجه بهتر گرفت

صاحب امتياز و مدير مسئول: دکتر احمدرضا فتوت
سردبير: زهرا اسدي
مدير اجرايي: زهرا آرامون

نشاني: تهران، خيابان سميه، بين بهار و مفتح، کوچه خوانساري، پلاک 6، طبقه 6، واحد 21.
تلفن: 88837241- 88865397
پست الکترونيک: psychologymag@yahoo.com
 
 
پنجاه‌و‌سومين شماره ماهنامه چاپ و تبليغات منتشر شد
نيوشا صداقت کيش- پنجاه‌و‌سومين شماره ماهنامه چاپ و تبليغات، سال پنجم، شماره پنجاه‌و‌سوم، آبان 1392، منتشر شد.

در اين شماره 2 عنوان کتاب از انتشارات بازاريابي با نام هاي "چهل گفتار پيرامون ارتقاي مهارت هاي بازاريابي" در صفحه 15 و "چهل گفتار پيرامون ارتقاي مهارت هاي فروش" در صفحه 51 معرفي شده است.

در اين شماره مي خوانيد:
- آغوش باز تبليغ کنندگان براي تبليغات
- 12 استراتژي افزايش قيمت
- 6 راه براي بهبود مهارت هاي ارتباطي
- پيچ و خم هاي بازاريابي
- معرفي کتاب
- 25 نظر بزرگ در مورد تبليغات
- اصول چاپ ديجيتال
- اسرار رنگ
- مباني رسانه چاپ
- فرم بندي ديجيتالي
- نيازمندي هاي چاپ و تبليغات
- معرفي کتاب
- ترفندهاي فتوشاپ
- نمايشگاه هاي جهان
- گزارش/ سيزدهمين جشنواره صنعت چاپ
- گزارش/ کارآفرين جوان
- اخبار

صاحب امتياز و مديرمسئول: محبوبه رضايي مويد
سردبير: منصوره رضايي مويد
شماره هاي تماس: 66566519- 66594948
آدرس ايميل: chapotablighat@gmail.com
 
 
سي‌و‌يکمين شماره فصلنامه علمي-پژوهشي پژوهش‌هاي روان‌شناختي منتشر شد
نيوشا صداقت کيش
- سي‌و‌يکمين شماره مجله علمي-پژوهشي پژوهش‌هاي روان‌شناختي، دوره 16، شماره 1، تابستان 1392، با همکاري انجمن روان‌شناسي ايران، منتشر شد.

در اين شماره کتاب مهارت هاي ارتباط با مشتريان شاکي، در صفحه 132 معرفي شده است.

سي‌و‌يکمين شماره مجله علمي-پژوهشي پژوهش‌هاي روان‌شناختي حاوي مقاله هاي زير است:

تاثير مقايسه اي گروه درماني فراتشخيصي در کاهش علائم اضطراب و افسردگي: پيگيري 3 ماهه
- دکتر ابوالفضل محمدي
- دکتر بهروز بيرشک
- دکتر بنفشه غرايي

تعيين روابط ساده و چندگانه ويژگي هاي پنج عامل شخصيت با نگرش هاي سه گانه شغلي در کارکنان
- دکتر حسين شکرکن
- سيده فاطمه حسيني لرگاني
- دکتر عبدالزهرا نعامي

تفکر تاملي: تحليل عاملي اکتشافي و تاييدي
- دکتر پروين کديور
- زهرا تنها
- سوده رحماني

مقايسه راهبردهاي تنظيم شناختي هيجان و سلامت عمومي، در افراد با نارسايي هيجاني و بدون نارسايي
- دکتر علي عيسي زادگان
- دکتر محمد حسني
- ليلا احمديان
- جواد اماني

ارتباط دلبستگي ادراک شده دوران کودکي با مقابله مذهبي در بحران، با ميانجي گري دلبستگي به خدا
- دکتر فاطمه شهابي زاده
- دکتر ولي اله فرزاد

نقش واسطه اي خشنودي از درآمد در رابطه بين عدالت سازماني ادراک شده و تعهد سازماني
- دکتر نسرين ارشدي
- داود حياتي

گزارش هاي کوتاه از پژوهش هاي باليني
گزارش و خبر؛ معرفي کتاب و مجله
واژه هاي کارگروه واژه گزيني روان شناسي فرهنگستان زبان و ادب فارسي

صاحب امتياز، مديرمسئول، و سردبير: دکتر رضا زماني، دانشگاه تهران
مشاور ويژه: امير جليلي
مدير اجرايي: پريسا فرجي
ويراستار: فروزنده داورپناه

نشاني: تهران، خيابان فلسطين شمالي، کوي دانشکيان، پلاک 39، طبقه دوم.
تلفن: 88923561
فاکس: 88803719
 
 
اخلاق مديريت روشن بين منتشر شد
نيوشا صداقت کيش- کتاب اخلاق مديريت روشن بين، اثر کونوسوکه ماتسوشيتا با ترجمه محمود متحد، از سوي انتشارات کندوکاو، منتشر شد.

در بخشي از کتاب اخلاق مديريت روشن بين، آمده است: اين کتاب حاصل رويکردي يگانه و عميقا فکر شده به موفقيت مالي و پيروزي شخصي يکي از ماهرترين مديران کسب و کار قرن است.

نه براي لقمه اي نان شرح خطوط کلي موفقيت بي نظير کونوسوکه ماتسوشيتا، رهبر پيشگام صنعت ژاپن و دنيا، است. فلسفه وي در کسب و کار ساده و حتي ايده آليستي است، اما اصول موفقيت او بي زمان است. وي در طول زندگي کاري خود رهيافتي مردم محور اتخاذ مي کند و به واژه «موفقيت» معناي جديدي مي دهد. وي درکي از ماهيت بشر پيدا مي کند که در برگيرنده ارزش هاي جديد مسئوليت و بخشندگي است. اخلاق مديريت وي متکي بر انصاف، هماهنگي و حق شناسي به منظور القاي حس موفقيت است. فلسفه او از جست و جوي سود صرف فراتر مي رود.

کتاب اخلاق مديريت روشن بين حاوي 7 فصل زير است:
فصل اول: منابع انساني
فصل دوم: خرد جمعي
فصل سوم: مديريت خلاق
فصل چهارم: روحيه خدمت گزاري
فصل پنجم: مسئوليت اجتماعي
فصل ششم: چالش و رشد
فصل هفتم: مدير ايده آل
 
گفتني است کتاب اخلاق مديريت روشن بين، در 167 صفحه و با قيمت 7000 تومان در فروشگاه انتشارات بازاريابي قابل خريداري است.
 
 
چاپ سوم قضایای موردی واقعی بازاریابی و سلام؛ صبح بخیر همراه منتشر شد

احمد آخوندی / محسن جاویدمؤید: انتشارات بازاریابی چاپ سوم دو کتاب از مجموعه کتابهای خود را روانهی بازار کتاب کرد.

"قضایای موردی واقعی بازاریابی با نگرش بازار ایران"، عنوان یکی از این کتابها است که به قلم پرویز درگی در 256 صفحه، قطع وزیری و با قیمت 14000 تومان در اختیار اهالی بازاریابی ایران قرار گرفته است.

این کتاب در زمرهی کتابهای دانشگاهی است که افزون بر دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری رشته‌های مدیریت بازرگانی، MBA و بازاریابی، نگرش علمی و عملی مناسبی را در اختیار مدیران عامل و مدیران بازاریابی و فروش شرکتها قرار می‌دهد و بهعنوان راهنمای مناسبی برای آن دسته از صاحبان کسب‌و‌کاری است که به ارتقای مهارتهای شغلی خود می‌اندیشند.

"سلام؛ صبح بخیر همراه"، دومین کتابی است که در مدت کمتر از 8 ماه از انتشار نخست، به چاپ سوم رسید. این کتاب را در 232 صفحه، قطع جیبی و قیمت 6000 تومان، پرویز درگی به رشتۀ تحریر درآورده است.

این کتاب، مناسب آن دسته از مدیرانی است که افزون بر ارتقای توانمندیهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کسب‌و‌کار خود، به ارتقای دل‌افزاری کارکنانشان می‌اندیشند و باور دارند که تنها کارکنان راضی و خشنود هستند که مشتریان راضی و خشنود را برای سازمانها به ارمغان می‌آورند.

علاقه‌مندان برای تهیهی این دو کتاب و نیز سایر کتابهای انتشارات بازاریابی می‌توانند با تلفنهای فروشگاه این انتشارات 66408251(021) و 66408271(021) تماس بگیرند و یا از طریق سایت اینترنتی فروشگاه انتشارات بازاریابی، به نشانی www.marketingshop.ir سفارش خود را به شکل آنلاین دستور فرمایند.

 
 
ایده‌های خلاقانهی فروش بیمه، کتاب جدید انتشارات بازاریابی

احمد آخوندی - محسن جاویدمؤید: انتشارات بازاریابی، ناشر تخصصی کتابهای بازاریابی و فروش، تازه‌ترین کتاب خود را با عنوان "ایده‌های خلاقانهی فروش بیمه" منتشر کرد.

این کتاب را در 272 صفحه، قطع رقعی، حمید امامی، مدرس و سخنران سمینارهای تخصصی بیمه‌ای به رشتهی تحریر درآورده است و شامل تکنیکهای کاربردی و عملی بازاریابی و فروش انواع بیمه‌ها، همراه با مثالهای کاربردی و واقعی است.

شایان ذکر است پرویز درگی، مدرس دانشگاه و مشاور و محقق بازاریابی پیشگفتار این کتاب را نوشته است ضمن آنکه سحر حسینی ویراستاری آن را به انجام رسانده است.

 
 
هشتمين شماره فصلنامه مديريت کسب و کار منتشر شد
نيوشا صداقت کيش
- هشتمين شماره فصلنامه مديريت کسب و کار، سال دوم، زمستان 89، از سوي دانشکده مديريت دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران مرکزي، منتشر شد.

در اين شماره مي خوانيد:
هماهنگي بين سازماني سازمان ها
- خضرالله متاجي، غلامرضا زمرديان، مهرداد مظفري

کيفيت سود و بازده سهام شرکت هاي بورس
- دکتر طهمورث سهرابي، دکتر مهرزاد مينويي، مرضيه ابريشم چي

ارزيابي قابليت روش هاي برون سپاري
- دکتر حسين ادب، نجمه جمالي

طراحي مدل ارزيابي ارزش دريافت شده از ديدگاه مشتري
- الهام فريد چهر

نسبت هاي مالي و نرخ بازده سهام در صنعت بانکداري
- دکتر مهرزاد مينويي، دکتر ميرفيض فلاح شمس، مرضيه صالحي، حجت اله کاوياني

جذابيت وب سايت هاي تجارت الکترونيک
- دکتر سيد عباس حيدري، نيما سعيدي

اثرپذيري کارآفريني در سازمان از سازماني
- دکتر حميدرضا ميرايي، حميدرضا کردلوي، معصومه شيخ حسني

رفتار شهروندي
- شهلا سهرابي، سيد محمد علوي

ارزيابي عملکرد در دانشکده ها
- دکتر اسماعيل نجفي، مهدي يزداني، الهه شريعتمداري سرکاني، مصطفي مردي

مديرمسئول: دکتر ميرفيض فلاح شمس
سردبير: دکتر محمدرضا حميدي زاده
تلفن: 66919592
فاکس: 66940203
پست الکترونيک: BMJ.un2008@yahoo.com
 

 
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 21 صفحه بعد