Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

آخرین اخبار
» تأثیر برندینگ و تبلیغات بر وفاداری مشتریان ...
» گردشگري اسپانيا و درآمد نفتي ايران
» بازاریابی اینترنتی و چالشهای آن در ایران ...
» بررسی مؤلفه‌های تأثیرگذار بر روند تجهیز منابع مؤسسات مالی و بانك‌ها (ن ...
» بررسی مفهوم سرمایه اجتماعی و انگیزش افراد با رفتار تسهیم دانش و قصد تس ...
» بررسی مفهوم عناصر تصویری بسته بندي با تصوير ذهني برند ...
» بررسی تأثیر شیوه آموزش مجازی بر توسعه مهارت‌های مدیریتی مدیران بازاریا ...
» بررسی تأثیر شیوه آموزش مجازی بر توسعه مهارت‌های مدیریتی مدیران بازاریا ...
» مبانی نظری رفتار شهروندی سازمانی و بررسی عوامل مؤثر بر آن با توجه به ن ...
» بررسی چگونگی وضعیت وب سایت شوراهای کلانشهرهای ایران به منظور ابزار ارت ...
 
جستجو
 
پیوند ها

» آموزشگاه بازاریابی
» سایت رادیو صدای بازاریابی
» پرتال رسمی TMBA
» سايت انتشارات بازاريابی
» سايت روزنوشته های پرویز درگی
» سایت مارکتینگ نیوز
» سایت بانك مقالات بازاريابی
» سایت دوماهنامه توسعه مهندسی بازار
» سایت بازاريابي حسي - ميداني
» سایت استعداد شناسی منابع انسانی شایسته
» سايت مشاوره بازاريابی
» سايت تحقيقات بازاريابی
» آموزشگاه بازارسازان
» دپارتمان نورومارکتینگ
» ماهنامه بازاریاب بازارساز

 
شماره جديد فصلنامه کتابداري و اطلاع رساني منتشر شد
نيوشا صداقت کيش- شماره بهار فصلنامه علمي- پژوهشي «کتابداري و اطلاع‌رساني» (پياپي 61، شماره اول، جلد شانزدهم) منتشر شد.

برخي از مقالات شماره بهار مجله «کتابداري و اطلاع‌رساني» بشرح زير است:

- رويکردي شناختي به استفاده نکردن اجباري از اطلاعات مفهومي نو در ساختاري کلاسيک
- بررسي نقش تعديل گرايانه بوم شناسي خريداران کتاب در رابطه ميان عناصر آميخته بازاريابي کتابهاي داستاني با خريد کتاب
- بررسي و مقايسه کارايي نسبي کتابخانه هاي نهادي و مشارکتي کشور
- بررسي وضعيت آمادگي الکترونيکي کتابخانه هاي دانشگاه
- تحليل طرح معماري کتابخانه ملي ايران از نقطه نظر مسير حرکتي کاربران
- بررسي تاثير راهبردهاي هم نويسندگي بر بهره وري پژوهشگران علم اطلاعات
- نمايه مقالات شماره هاي 60- 50
- نمايه موضوعي مقاله هاي شماره پياپي 60- 50
- نمايه نويسندگان و مترجمان

صاحب امتياز: آستان قدس رضوي
مديرمسئول: دکتر سيد علي اردلان جوان
سردبير: دکتر محمدحسين دياني
نشاني: مشهد، حرم مطهر، سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوي
تلفکس: 2235331- 0511
 
 
کتاب «الگوها و مدل هاي شناسايي فرصت هاي کسب و کار در ايران» منتشر شد
نيوشا صداقت کيش- کتاب «الگوها و مدل هاي شناسايي فرصت هاي کسب و کار در ايران» از سري مجموعه 10 جلدي آينده پژوهي در فضاي کسب و کار ايران، منتشر شد.

نويسندگان:
-حاج انور اعتماد
- محسن جعفري
- پريسا فراهاني
- دکتر حيدر اميران
- احمد سنيک

کتاب «الگوها و مدل هاي شناسايي فرصت هاي کسب و کار در ايران» با هدف آشنايي خوانندگان و کارآفرينان گرامي با موضوع مدل ها و روش هاي شناسايي فرصت هاي کسب و کار در ايران تاليف و تدوين شده است.

همچنين اين کتاب مرجعي مناسب براي استفاده دانشجويان دوره هاي کارشناسي ارشد و دکترا در درس تشخيص فرصت هاي کسب و کار، درس تحليلي بر سازمان هاي موفق و ناموفق و درس مديريت استراتژيک به رشته تحرير درآمده است.

گفتني است کتاب «الگوها و مدل هاي شناسايي فرصت هاي کسب و کار در ايران» به قيمت 15900 تومان، در فروشگاه انتشارات بازاريابي قابل خريداري است.  

تلفن تماس: 71 و 66408251
 
 
شماره جديد مجله «دانش حسابداری» منتشر شد
نيوشا صداقت کيش- شماره جديد مجله علمي- پژوهش «دانش حسابداری» (سال چهارم، شماره دوازده، بهار 1392) منتشر شد.

در اين برخي از مقاله هاي اين شماره مجله «دانش حسابداری» بشرح زير است:
اقلام تعهدي غير منتظره، انحراف پايداري سود و بحران مالي
- مظفر جماليان پور، دکتر علي ثقفي

بررسي تاثير ساختار مالکيت و ترکيب هيات مديره بر کارآيي فني شرکت هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار
- دکتر محمد نمازي، شهلا ابراهيمي

اثر عامل مومنتوم بر توان توضيحي الگوي سه عاملي فاما و فرنچ: شواهدي از بورس اوراق بهادرا تهران
- دکتر سيد جلال صادقي شريف، دکتر عبدالرضا تالانه ،حسين عسگري راد

شناسايي و تبيين عوامل موثر بر مديريت ماليات
- دکتر اميد پورحيدري، امير سروستاني

بررسي تاثير جريان هاي نقدي آزاد و هزينه هاي نمايندگي بر عملکرد شرکت هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهاردار تهران
- دکتر حميد محمودآبادي ،دکتر غلامحسين مهدوي، مرضيه فريدوني

بررسي تاثير مديريت سود بر توانايي پيش بيني اقلام تعهدي در شرکت هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران (از ديدگاه کيفيت سود)
- دکتر عبدالمهدي انصاري، مجتبي افشار، محمدرضا ابراهيميان

بررسي تاثير تغيير ميزان حد نوسان قيمت سهام بر بازده سهام و حجم معاملات شرکت هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
- دکتر محمد کاشاني پور، دکتر سيدحسن صالح نژاد، اسعد رضايي، داود يوسفي منش

رابطه بن اجزاي نقدي و تعهدي سود با قيمت سهام
- دکتر سيد حسين سجادي، رضا تاکر، محمدصادق زارع زاده مهريزي

صاحب امتياز: دانشگاه شهيد باهنر کرمان
مديرمسئول: دکتر اميد پورحيدري
سردبير: دکتر اميد پورحيدري

نشاني: کرمان، ميدان پژوهش، دانشگاه شهيد باهنر کرمان، دانشکده مديريت و اقتصاد، دفتر فصلنامه دانش حسابداری.
تلفن: 3202750- 0341
آدرس ايميل: jak@uk.ac.ir






 
 
گفتگو با دکتر «فتوت» درباره نشريه «روانشناسي مديريت و بازار»
نيوشا صداقت کيش- شماره جديد فصلنامه «روانشناسي مديريت و بازار» (سال اول، شماره سوم و چهارم، 1392) به قيمت 6000 تومان منتشر شد. در اين شماره 2 عنوان کتاب از انتشارات بازاريابي با نام هاي «دل نکته هاي معلم بازاريابي» و « مديريت انتظارات مشتريان» معرفي شده است. گفتگويي که با دکتر فتوت صاحب امتياز و مديرمسئول نشريه «روانشناسي مديريت و بازار» انجام داديم بشرح زير است:

به گزارش خبرنگار مارکتينگ نيوز دکتر فتوت با اعلام اين مطلب که روانشناسي و مباحث مرتبط با آن در حوزه صنعت و سازمان، موضوع محوري اين شماره نشريه است، افزود: در بخش خصوصي نشريه «روانشناسي مديريت و بازار» نخستين نشريه روانشناسي تخصصي با رويکرد علمي- کاربردي است که تلاش مي کند مقالات و مطالب مرتبط را براي مخاطبان خاص خود (مديران و صاحبان کسب و کارها) عرضه کند.

وي درباره ساير نشريه هاي موجود در حوزه روانشناسي، گفت: مخاطبان مجلات روانشناسي موجود، عموما افراد دانشگاهي و مقالات آنها صرفا علمي و آکادميک، با رويکرد پژوهشي است.

وي تصريح کرد: بخش ديگري از مجلات روانشناسي هم در گروه مجلات زرد، دسته بندي مي شوند که در عين حال مخاطبان خاص خود را دارند.

دکتر فتوت، در بخش ديگري از اين گفتگو با تاکيد بر ضرورت توجه به مطالعات بين رشته اي در حال و آينده گفت: به طور قطع اگر فردي بخواهد در حوزه فعاليت خود موفق شود بايد يک نگاه بين رشته اي و آشنايي نسبي با علوم مرتبط داشته باشد.

وي افزود: در حال حاضر ما شاهد راه يافتن مباحث عرفاني به حوزه مديريت هستيم، تا جايي که مديريت عرفاني در دانشگاه ها مطرح و مورد بررسي قرار مي گيرد.

مديرمسئول نشريه «روانشناسي مديريت و بازار» افزود: در انجمن روانشناسي امريکا بر اساس نگاه علمي و نياز جامعه 56 گرايش مختلف در حوزه روانشناسي، مثل روانشناسي هوافضا، روانشناسي اقتصاد، روانشناسي مالي و ... وجود دارد.

وي با اعلام اين مطلب که در آينده پيوند ميان علوم ضرورتي است اجتناب ناپذير، افزود: رويکرد نشريه «روانشناسي مديريت و بازار» بررسي مباحث رفتاري انسان ها در حوزه کسب و کار است.

 
 
شماره جديد فصلنامه مطالعات راهبردي جهاني شدن منتشر شد
نيوشا صداقت کيش- شماره جديد فصلنامه علمي- پژوهشي مطالعات راهبردي جهاني شدن (سال سوم/ شماره چهارم، پياپي 7، تابستان 91) منتشر شد.
در اين شماره مي خوانيد:

مديريت مشترک جهاني
- محمدباقر بابائي

ظرفيت هاي راهبردي جهاني فقه مترقي اسلام
- صديقه حميدي

جهاني شدن فرهنگي و گفتمان هاي سياست فرهنگي
- سعيد معدني، مرتضي قليچ

جهاني شدن و ضرورت تقويت برنامه ريزي براي نوسازي زبان فارسي
- يوسف محمدنژاد عالي زميني

ساز و کار بررسي دوره اي جهاني (UPR) شوراي حقوق بشر (ابزاري براي جهاني شدن حقوق بشر)
- فاطمه اميرعباسي

طراحي الگوي بهبود آموزش هاي فرهنگي در کشور با توجه به ضرورت هاي جهاني شدن
- رضا نجف بيگي، عباسعلي قيومي

راهبردهاي مقابله با چالش هاي فراروي کارکرد خانواده در عرصه جهاني شدن
- الناز مشگي

صاحب امتياز: مرکز ملي مطالعات جهاني شدن
مديرمسئول: همايون حميدي فراهاني
قائم مقام مديرمسئول: دکتر محمدباقر دانش آشتياني
سردبير: دکتر سيد مهدي الواني
نشاني: خيابان سعادت آباد، خيابان هجدهم، پلاک 17
تلفن: 7- 22073025
فاکس: 22063981
پست الکترونيک: journal@globalization.ac.ir


 
 
شماره جديد مجله «مطالعات مديريت و بهبود و تحول» منتشر شد
نيوشا صداقت کيش- شماره جديد مجله «مطالعات مديريت و بهبود و تحول» (سال بيست و يکم، شماره 67، بهار و تابستان 91) منتشر شد.
بعضي از مقالات شصت و هفتمين شماره مجله «مطالعات مديريت و بهبود و تحول» بشرح زير است:

مطالعه دولت الکترونيک و چابکي در سازمان
- رضا واعضي، فرزانه صداقت پور

الگويي براي اجرايي کردن برنامه هاي راهبرد
- دکتر نادر مظلومي، علي متولي

درک مشترک از موضوعات اصلي در لايه هاي سازماني
- ايرج سلطاني، ريحانه بهرامي نژاد جونقاني

سنجش و رتبه بندي شاخص هاي ارزيابي عملکرد امور اجتماعي و فرهنگي
- سيد حسين ابطحي، کاوه تيمورنژاد، احمدرضا سنجري

تاثير تعهد مديران بر تعهد سازماني، رضايت شغلي و عملکرد کارکنان
- نبي اله دهقان، صمد فتحي، سميه گرجامي، حسين ولي وندزماني

انعطاف پذيري منابع انساني و عملکرد سازمان در صنعت بيمه
- ميرعلي سيدنقوي، مهدي حقيق کفاش، وحيد نجفي کلياني

رابطه رفتار شهروندي سازماني و توانمندسازي کارکنان
- عبدالرضا ميري، اسماعيل سبزيکاران، حسين رضايي

بخش بندي مشتريان با استفاده از داده کاوي
- سمانه خواجوند، دکتر محمدتقي تقوي فرد، دکتر اسماعيل نجفي

تاثير سازگاري راهبردهاي مديريت منابع انساني و راهبردهاي کسب و کار بر عملکرد سازماني
- سيد يعقوب حسيني، سيد عباس موسوي، ابوالفضل ابراهيمي

تدوين چشم انداز براي سازمان هاي انتفاعي
- علي ملاحسيني، بهرام جبارزاده کرباسي، محمدحسن عبدالزهرائي

صاحب امتياز: دانشگاه علامه طباطبائي- دانشکده مديريت و حسابداري
مديرمسئول: دکتر جمشيد صالحي صدقياني
سردبير: دکتر سيدعلي اکبر افجهء
تلفن: 14- 88770011
فاکس: 88879042
پست الکترونيک: msq@atu.ac.ir

 
 
معرفي يک کتاب: معماري سرمايه هاي انساني (مفاهيم و کاربردها)
نيوشا صداقت کيش- کتاب معماري سرمايه هاي انساني (مفاهيم و کاربردها)، نوشته دکتر سعيد شهبازمرادي، از انتشارات مهر جرد، و مدير فردا وارد بازار نشر شد.

تعداد صفحات: 345 صفحه

کتاب معماري سرمايه هاي انساني (مفاهيم و کاربردها)، حاوي 8 فصل زير است:

فصل اول: چگونگي شکل گيري نگاه سرمايه اي به انسان

فصل دوم: جذب و تامين سرمايه هاي انساني شاسته

فصل سوم: بررسي صلاحيت هاي حرفه اي (رزومه خواني) و استخدام

فصل چهارم: مديريت عملکرد و بهره وري منابع انساني

فصل پنجم: توسعه منابع انساني

فصل ششم: نگهداشت سرمايه هاي انساني و نظام جبران خدمات کارکنان (حقوق و دستمزد)

فصل هفتم: مديريت استراتژيک منابع انساني

فصل هشتم: معماري سرمايه انساني

گفتني است کتاب معماري سرمايه هاي انساني (مفاهيم و کاربردها)، به قيمت 15000 تومان، در فروشگاه انتشارات بازاريابي، قابل خريداري است.

تلفن تماس: 66408251 و 66408271
 
 
"چگونه بنویسیم"

احمد آخوندی / محسن جاوید‌مؤید
- "چگونه بنویسیم" کتابی ارزشمند بویژه برای آنانکه با پژوهشهای دانشگاهی سروکار دارند، و یا در حال تدوین پایان‌نامه و مدارک و مستندات و گزارشهای علمی در سطوح عالی کارشناسی‌ارشد و دکتری هستند.
سالهاست پژوهشهای فراوانی با کوششهای خستگی‌ناپذیر در ایران انجام می‌شود، اما به هنگام تدوین و نگارش مقاله‌ی پژوهشی، همه‌ی آن زحمات بخوبی در مقاله‌ی پژوهشی آشکار نمی‌شود. سالها است پژوهشهای خوب علمی و دانشگاهی در ایران صورت گرفته، اما دسترسی به آن گاه دشوار است و دلیلی نیست بجز آنکه پژوهشگر به رغم داناییهای دانشگاهی و آکادمیک، اطلاع کافی از شیوه‌ی نگارش مقاله‌ی پژوهشی برای ارجاع‌نویسی نداشته است. کافی است به انبوه پایان‌نامه‌های دانشگاهی بنگرید که هر یک شیوه‌ای متفاوت هم در تدوین و هم در "ارجاع‌نویسی" دارند؛ شرایطی که با اندکی "آموزش ساده"، قدرت مقاله‌های درخشان را افزون می‌کند.

 


کتاب "چگونه بنویسیم" یک کتاب کم‌حجم اما فوق‌العاده کارگشا و راهنما است برای آنانکه دوست دارند مطابق استانداردهای جهانی و بین‌المللی، فعالیت علمی خود را در قالب یک مقاله‌ی پژوهشی شایسته عرضه کنند.


دکتر جواداژه‌ای، دکتر محمدعلی مظاهری، دکتر حمید طاهر نشاط‌دوست، مؤلفان کتاب "چگونه بنویسیم" هستند. کتاب "چگونه بنویسیم" در سال 1392 با تجدیدنظر کلی و اضافات در 111 صفحه از سوی نشر سمپاد و با حمایت انجمن ایرانی روانشناسی، چاپ و با قیمت 4هزار تومان توزیع شد.


ساختار کتاب "چگونه بنویسیم"
مؤلفان کتاب چگونه بنویسیم این کتاب را در دو بخش:
الف: روش نگارش مقاله‌های پژوهشی
ب: شیوه‌ی نگارش فارسی تدوین کرده‌اند.


کتاب حاوی هفت فصل به شرح زیر است:
فصل نخست انواع مختلف مقاله‌هایی را که در مجلات علمی‌پژوهشی پذیرفته و منتشر می‌شوند، به‌طور مختصر توضیح می‌دهد. این مقاله‌ها عبارتند از: گزارش مطالعات تجربی، مقاله‌های مروری، مقاله‌‌های مبتنی بر نظریه‌پردازی، مقاله‌های روش‌شناختی، گزارش مطالعات موردی، گزارشهای کوتاه، اظهارنظر و پاسخ، و نامه به سردبیر.
همچنین در پایان این فصل به آسیب‌شناسی این موضوع می‌پردازیم که چرا در مجلات علمی-پژوهشی که در ایران منتشر می‌شوند، پذیرش و انتشار انواع دیگری از مقاله‌ها بجز گزارش مطالعات تجربی تا این حد مورد بی‌توجهی قرار گرفته است؛


فصل دوم به بررسی ساختار یک مقاله‌ی علمی (با تمرکز خاص روی مقاله‌هایی که از نوع گزارش مطالعات تجربی هستند) اختصاص دارد و توضیح می‌دهد که به‌طور معمول مقاله‌های پژوهشی شامل بخشهای «عنوان»، «اسامی»، «چکیده»، «مقدمه»، «پیشینه‌ی تحقیق»، «روش تحقق»، «نتایج»، «بحث ‌و‌ نتیجه‌گیری»، «تقدیر و تشکر»، «یادداشت»، «منابع و ضمائم» است.
همچنین در این فصل اصول کلی نگارش این بخشها به ترتیب ارائه خواهد شد.


با توجه به اهمیت مستند بودن مطالب ارائه شده در مقاله‌ از نظر علمی، فصلهای سوم و چهارم این مجموعه توضیح به نسبت تفصیلی این موضوع را پوشش می‌دهد. فصل ششم، شیوه‌ی ارجاع به انواع مختلف منابع در متن مقاله را با ارائه‌ی مثالهای متعدد توضیح داده است و فصل چهارم نیز با ارائه‌ی مثالهای فراوان به توضیح شیوه‌ی نگارش انواع مختلف منابع در قسمت منابع و مآخذ مقاله پرداخته است.


در دو فصل بعدی اصول کلی حاکم بر نگارش مقاله‌های پژوهشی در دو قسمت «شیوه‌های دستوری زبان» و «اصول اخلاقی» در نگارش مقاله‌های علمی توضیح داده می‌شود.


فصل پایانی این  مجموعه به توضیح فرایند ارسال مقاله‌ی تهیه شده برای مجلات و معیارهای کلی مجلات «علمی-پژوهشی» در ارزیابی مقاله‌های دریافتی می‌پردازد.


اگر در زمره‌ی استادان دانشگاهی هستید، در صورتی که در حال تدوین پایان‌نامه‌ی کارشناسی‌ارشد و دکتری هستید، پیشنهاد می‌شود با مطالعه‌ی صفحات اندک این کتاب ارزشمند، اثر خود را در سطح استانداردهای بین‌المللی تدوین کنید تا هم ماندگاری آن بیشتر شود، و هم بهره‌برداریهای علمی از آن افزایش یابد.


علاقه‌مندان برای خرید این کتاب می‌توانند با فروشگاه انتشارات بازاریابی تماس بگیرند.
تلفن: 66408251 و 66408271

نشانی اینترنتی: www.marketingshop.ir

 
 
شماره زمستان مجله «کتابداري و اطلاع رساني» منتشر شد
نيوشا صداقت کيش-
شماره زمستان فصلنامه علمي- پژوهشي «کتابداري و اطلاع رساني» (پياپي 60، شماره چهارم، جلد پانزدهم) منتشر شد.

برخي از مقالات شماره زمستان مجله «کتابداري و اطلاع رساني» بشرح زير است:

- سرسخن: مرکز منطقه اي اطلاع رساني علوم و فناوري/ دکتر محمدحسين دياني

- غفلت تاريخي از مطالعات تاريخي در علم اطلاعات: پيامدها و مرور کوششهاي تازه/ امير ريسمانباف

- نگاهي نو به طراحي کتابخانه هاي ديجيتال: کاربرد هستي شناسي در طراحي کتابخانه هاي ديجيتال معنايي/ اکرم فتحيان

- شناسايي و تبيين عوامل عمده موثر بر لايه ارزش ها و باورهاي فرهنگ مطالعه در ايران/ دکتر محمود سالاري، دکتر محمدحسين دياني، دکتر رحمت الله فتاحي

- مقايسه توليدات علمي دانش آموختگان مقطع دکتري دانشگاه هاي داخل و خارج از کشور در حوزه کتابداري و علم اطلاعات/ دکتر زاهد بيگدلي، خديجه قنبري مهر نيت، سارا سعيدي زاده

- سنجش اثربخشي سلسله کارگاه هاي پيشنهادي آموزشي سواد اطلاعاتي به شاغلان تحقيقاتي کتابخانه ها و مراکز اطلاع رساني/ مرضيه سيامک، دکتر فاطمه احمدي نسب

- تدوين راهبردهاي توسعه آموزش اخلاق کتابداري و اطلاع رساني در دانشگاه هاي علوم پزشکي کشور/ پريسا ملک احمدي، پريناز پارسا

صاحب امتياز: آستان قدس رضوي

مديرمسئول: دکتر سيد علي اردلان جوان

سردبير: دکتر محمدحسين دياني

نشاني: مشهد، حرم مطهر، سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوي

تلفکس: 2235331- 0511
 

 
 
هفتمين شماره مجله «پژوهش‌هاي روان‌شناسي اجتماعي» منتشر شد
نيوشا صداقت کيش- هفتمين شماره فصلنامه علمي- پژوهشي «پژوهش‌هاي روان‌شناسي اجتماعي» (سال دوم، پاييز 1391) در 99 صفحه منتشر شد.

در اين شماره مي خوانيد:
مطالعه تاثير الگوي معنويت درماني بر بهبود خودپنداره زنان آزارديده (جسمي و عاطفي) در دوران کودکي
- حميد کمرزرين
- مژگان شوشتري
- عماد يوسفي
- الهه رضوي

رابطه مديريت بدن و سبک هاي هويت فردي و اجتماعي
- مهوش رقيبي
- غلامرضا ميناخاني

رابطه ارزش هاي اجتماعي- فرهنگي و ايدئولوژي هاي اخلاقي با باور به دنياي عادلانه و ناعادلانه
- محسن گل پرور
- زهرا جواديان
- محمدرضا مصاحبي
- زهره اسماعيليان اردستاني
- آرزو اشجع

رابطه مهارت هاي ارتباطي با هوش هيجاني دانش آموزان دختر پايه دوم دبيرستان
- مريم علاقبند
- محمود کمالي زارچ
- سوده توکلي
ليلا علاقبند

اعتبارسنجي مدل رضايت شغلي معلمان بر اساس مدل شناختي اجتماعي لنت و براون
-منصور حرفه دوست
- زهرا کرمي باغطيفوني
- يوسف کريمي
- رضا سبزي
- مصطفي شيخ زاده

ارتباط بين جهت گيري هاي مذهبي دروني و بيروني با سازگاري و عزت نفس دانشجويان
-
 

 
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 21 صفحه بعد