Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

آخرین اخبار
» تأثیر برندینگ و تبلیغات بر وفاداری مشتریان ...
» گردشگري اسپانيا و درآمد نفتي ايران
» بازاریابی اینترنتی و چالشهای آن در ایران ...
» بررسی مؤلفه‌های تأثیرگذار بر روند تجهیز منابع مؤسسات مالی و بانك‌ها (ن ...
» بررسی مفهوم سرمایه اجتماعی و انگیزش افراد با رفتار تسهیم دانش و قصد تس ...
» بررسی مفهوم عناصر تصویری بسته بندي با تصوير ذهني برند ...
» بررسی تأثیر شیوه آموزش مجازی بر توسعه مهارت‌های مدیریتی مدیران بازاریا ...
» بررسی تأثیر شیوه آموزش مجازی بر توسعه مهارت‌های مدیریتی مدیران بازاریا ...
» مبانی نظری رفتار شهروندی سازمانی و بررسی عوامل مؤثر بر آن با توجه به ن ...
» بررسی چگونگی وضعیت وب سایت شوراهای کلانشهرهای ایران به منظور ابزار ارت ...
 
جستجو
 
پیوند ها

» آموزشگاه بازاریابی
» سایت رادیو صدای بازاریابی
» پرتال رسمی TMBA
» سايت انتشارات بازاريابی
» سايت روزنوشته های پرویز درگی
» سایت مارکتینگ نیوز
» سایت بانك مقالات بازاريابی
» سایت دوماهنامه توسعه مهندسی بازار
» سایت بازاريابي حسي - ميداني
» سایت استعداد شناسی منابع انسانی شایسته
» سايت مشاوره بازاريابی
» سايت تحقيقات بازاريابی
» آموزشگاه بازارسازان
» دپارتمان نورومارکتینگ
» ماهنامه بازاریاب بازارساز

 
نودوهفتمين شماره «مجله تحقيقات اقتصادي»

 

نودوهفتمين شماره «مجله تحقيقات اقتصادي»، شماره 97، سال چهل و ششم، زمستان 90، توسط دانشكده اقتصاد دانشگاه تهران، در 280 صفحه منتشر شد.
برخي از مقالات اين شماره عبارت است از:
- بررسي عوامل موثر بر كارايي فني در بانكهاي ايران با استفاده از الگوي اثرات مختلط/ چند سطحي/ داود دانش جعفري، افسانه شفيعي
- بررسي رابطه ميان ساختار بازار و سودآوري در صنايع كارخانه اي ايران/ احمد صدرائي جواهري، سعيده پورنعمتي
- اقتصاد ارتدكس مطالعه اي در معنا، مفهوم و ويژگيهاي آن/ محمود متوسلي، جعفر عبادي، محمود مشهدي احمد
- بررسي حافظه ي بلند مدت بورس اوراق بهادار تهران/ شاپور محمدي، هستي چيت سازان
- عوامل موثر بر انتخاب كانال صادراتي فرش دستباف از منظر اقتصاد هزينه ي مبادله/ ابوالقاسم مهدوي، علي نصيري اقدم
- آزمون وجود مخاطره اخلاقي در بازار بيمه ي اتومبيل ايران: مطالعه موردي شركت سهامي بيمه ايران/ غدير مهدوي، مريم رستميان
مدير مسئول: سيد منصور خليلي عراقي
سردبير: جعفر عبادي
مدير داخلي: قهرمان عبدلي
نشاني: تهران- خيابان كارگر شمالي- دانشكده اقتصاد دانشگاه تهران- مجله تحقيقات اقتصادي.
تلفن: 88026419
نمابر: 88029038
نشاني الكترونيكي: tahghighat@ut.ac.ir

 

 
 
دومين شماره مجله «پيشرفتهاي حسابداري»
دومين شماره از دور سوم،‌ مجله علمي پژوهشي پيشرفتهاي حسابداري، پاييز و زمستان 1390، پياپي 61/3 در 197 صفحه، توسط دانشگاه شيراز منتشر شد.
برخي از مقالات اين شماره عبارت است از:
- نوع مديريت سود و تاثير اندازه ي شركت، ساختار مالكيت و حاكميت شركتي بر آن
دكتر احمد احمدپور/ هادي منتظري
- كيفيت اطلاعات حسابداري،‌ سرمايه گذاري بيش از حد و جريان نقد آزاد
دكتر علي ثقفي- دكتر قاسم بولو- محمد محمديان
- بررسي رابطه ي بين نوسان پذيري و قابليت پيش بيني سود
دكتر حميد حقيقت- محمد معتمد
- رابطه بين محافظه كاري حسابداري و كارايي سرمايه گذاري شركتهاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
دكتر حميد محمودآبادي- زينب مهتري
- بررسي تجربي نقش اجزاي سرمايه ي فكري در ارزيابي عمليات مالي شركتهاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
دكتر محمد نمازي- شهلا ابراهيمي

مدير مسئول: دكتر مصطفي سعادت، معاون پژوهشي دانشگاه شيراز
سردبير: دكتر محمد نمازي، استاد حسابداري دانشگاه شيراز
مدير داخلي: فاطمه تابنده، كارشناس ارشد مديريت آموزشي

نشاني: شيراز، ميدان ارم، دانشگاه شيراز، دانشكده اقتصاد مديريت و علوم اجتماعي، دفتر مجله پيشرفتهاي حسابداري
تلفن: 6286072- 0711
پست الكترونيك: JAA@rose.shirazu.ac.ir
 
 
هفتمين شماره نشريه دانش حسابداري
 هفتمين شماره نشريه علمي- پژوهشي «دانش حسابداري»، سال دوم، زمستان 1390، در 160 صفحه، توسط دانشكده مديريت و اقتصاد دانشگاه شهيد باهنر كرمان، منتشر شد.
برخي از مقالات اين شماره عبارت است از:
- بررسي تاثير حدود عمليات شركت بر ساختار هيات مديره (مورد مطالعه: شركتهاي پذيرفته شده بورس اوراق بهادار تهران)
دكتر محمد نمازي- محمد منفرد مهارلوئي
- تاثير محافظه كاري شرطي بر هزينه سرمايه سهام عادي
دكتر سيد عباس هاشمي- دكتر شكوفه فرهمند- ناصر شاميرزائي جشوقاني
- تبيين ارتباط بين حاكميت شركتي و كيفيت سود با رويكرد بومي
دكتر كاوه مهراني- محمدحسين صفرزاده
- تاثير استراتژي تصاحب شركتها بر مديريت سود
دكتر قاسم بولو- اكرم عنابستاني

صاحب امتياز: دانشگاه شهيد باهنر كرمان
مدير مسئول: دكتر اميد پورحيدري
سردبير: دكتر اميد پورحيدري
مدير داخلي: دكتر حميدرضا حري
ويراستار فارسي: دكتر محمد دانشگر
ويراستار انگليسي: دكتر محمود كاظميان

نشاني: كرمان- ميدان پژوهش- دانشگاه شهيد باهنر- دانشكده مديريت و اقتصاد- دفتر فصلنامه دانش حسابداري
تلفن: 3227850 -0341
فكس: 3222037-0341
نشاني اينترنتي: http://jakn.uk.ac.ir
پست الكترونيكي: jakn@uk.ac.ir
 
 
بيست و ششمين شماره فصلنامه «مشاور مديريت»
يست و ششمين شماره فصلنامه «مشاور مديريت»، بهمن 1390، در 24 صفحه منتشر شد.
در اين شماره مي خوانيد:
- سرمقاله
- گفتگو با پيتر بلاك نويسنده كتاب «مشاوره بي نقص»
- تحول فكري در تكامل استراتژي بنگاه ها
- استاندارد اروپايي خدمات مشاوره مديريت
- تجارب مشاوران ايراني
- استاندارد ICMCI براي فرايند گواهي CMC
- زمان بيشتري براي شناخت فضاي كسب و كار مشتريان خود كسب كنيد
- نوآوري در مدل كسب و كار
و ...
صاحب امتياز: انجمن مشاور مديريت ايران
مدير مسئول و سردبير: محمدكيهان ميرفخرايي
مدير كميته انتشارات: مجتبي اسدي
نشاني: بزرگراه جلال آل احمد، روبروي شهرآرا، خيابان چهارم، خيابان شهيد مهدي نژاد، پلاك 70، واحد 3
تلفن: 88248548
   30-88246929
سايت: www.imca.ir
نشاني الكترونيك: info@imca.ir
 
 
مدیریت بازاریابی
مدیریت بازاریابی
مشاور: فیلیپ کاتلر؛ بروس رن
ناشر: آریانا قلم
مترجم: پیام نورصالحی، نگین شهامتی فر
تعداد صفحات: 132 صفحه
قیمت: 3500 تومان
احمد آخوندی :فیلیپ کاتلر، پدر بازاریابی جدید، مشاور این کتاب است. مخاطب اصلی این کتاب، مدیران هستند. از این رو در تدوین این کتاب، "مبانی بازاریابی" اولویت دارد.برای آنها که علاقه مندند اطلاعات خود را از ناب ترین دیدگاههای بازاریابی دریافت کنند، مراجعه به این کتاب ضروری است.
دانشکده کسب و کار دانشگاه هاروارد این مجموعه کتابها را با عنوان کتاب "همراه مدیران" راه حلهای حرفه ای برای چالشهای روزانه تدوین و منتشر کرده است. هرکدام از کتابها دارای مشاوران زبده ای است که در عالم بازاریابی و مدیریت در زمره ی نخبگان جهانی هستند. از این رو کتاب، به رغم صفحات محدود، از استحکام علمی و نثری روان و استدلالهای دقیق بهره مند است.

 
 
استخدام بهترینها

 

نویسنده: مارتین یایت

 

ترجمه: مهدی فتاحی، بهاره واثق

ناشر: سازمان مدیریت صنعتی

سال انتشار: 1390

تعداد صفحات: 6000 تومان

احمد آخوندی - «مارتین یایت" نخست این کتاب را در سال 1987 میلادی چاپ کرد اما همواره آن را بازنگری کرد و به چاپهای بعدی انجامید. کتاب حاضر ویرایش پنجم و متعلق به سال 2006 است.

"استخدام بهترینها" با عنوان Hiring the best مدیران را برای اجرای مصاحبه ای استخدامی و اثربخش و انتخاب بهترینها یاری م یکند. برای مثال، یک فصل جداگانه دارد که با عنوان چطور رزومه بخوانید، چگونه فروشنده استخدام کنید.

فصل دوازدهم این کتاب با عنوان "هنر ظریف استخدام افراد تازه کار" است. فصل نهایی کتاب یعنی فصل پانزدهم با عنوان "استخدام بهترینها" نامگذاری شده است.

برای اطلاعات بیشتر و خرید کتاب "استخدام بهترینها" می توانید با فروشگاه انتشارات بازاریابی با شماره تلفنهای 66408251 و 71 تماس بگیرید.
 
 
شرکتهای موفق جهان چگونه استخدام می‌کنند
احمد آخوندی-

نام کتاب: شرکتهای موفق جهان چگونه استخدام می‌کنند
نام نویسنده: دکتر بهزاد ابوالعلایی
ناشر: سازمان مدیریت صنعتی
قیمت: 6500 تومان
تعداد صفحات: 247 صفحه
استخدام، سنگ‌بنای موفقیت سازمانها در مدیریت منابع انسانی است و به رغم این اهمیت ، در ایران برای استخدام نیروی مناسب عمدتاً به روشهای شهودی همراه با برخی ابزارها نظیر تستهای روانشناسی بسنده شده است.
کتاب" شرکتهای موفق جهان چگونه استخدام می‌کنند" با تکیه بر تجارب موفق شرکتهای برجسته جهانی، فرآیندهایی را معرفی می‌کند که گام به گام می‌توان نیوری انسانی شایسته و زبده را برگزید.
دکتر بهزاد ابوالعلایی، عضو هیأت علمی سازمان مدیریت صنعتی، مؤلف این کتاب، کوشیده است تا با نثری به دور از تزجمه‌های رایج، کتاب را با قلمی آسان و روان تدوین کند.
برای اطلاعات بیشتر از این کتاب به سایت http://www.dargi.ir مراجعه کنید. برای خرید این کتاب می‌توانید با شماره تلفن فروشگاه انتشارات بازاریابی واقع در تهران، خیابان انقلاب با شماره تلفن51و 66408271 تماس بگیرید.

 
 
خلق مدل کسب‌وکار

نویسنده: الکساندر، استروالدر، ایو پیگنیور

مترجم: غلامرضا توکلی، بابک وطن دوست، حسام الدین ساروقی، بهامین توفیقی

با پیشگفتاری از دکتر علینقی مشایخی

ناشر: آریانا قلم

قیمت: 500/13 تومان

صفحه 300 صفحه

احمد آخوندی/ محسن جاوید مؤید: کتاب خلق مدل کسب‌وکار نوعی متفاوت از کتاب است . به نظر می‌رسد شما به کارگاه آموزشی وارد شده‌اید . مثالها، داستانها، الگوهای متنوع از صنایع مختلف، مفاهیم کتاب را آموزش می‌دهند. طراحیهای متنوع و فضاسازی انجام شده جملگی در خدمت انتقال مفاهیم هستند.

کتاب با اشکال و طراحیها، کتابی مرجع، عملی و الهامبخش برای تمام کسانی است که برای بهبود مدل کسب‌وکار و یا طراحی مدل کسب‌وکار جدید تلاش می‌کنند. ویژگی بارز این کتاب در آن است که به شما ابزارهای اثر‌بخش، ساده و مطمئن برای شناخت، طراحی، اصلاح و پیاده سازی مدلهای کسب‌وکار ارائه می‌دهد.

 

 
 
سومين شماره فصلنامه كتابداري و اطلاع رساني
سومين شماره فصلنامه علمي- پژوهشي كتابداري و اطلاع رساني، پياپي 55، پاييز 90، جلد چهارم، در 277 صفحه، توسط  سازمان كتابخانه ها، موزه ها و مركز اسناد آستان قدس رضوي منتشر شد.
در اين شماره مي خوانيد:
- پيش آگاهي براي اجراي برنامه جديد دوره كارشناسي كتابداري و اطلاع رساني
محمدحسين دياني
- به كارگيري بازاريابي اجتماعي در كتابخانه هاي عمومي
مريم كشوري
- هم نويسندگي در ميان اعضاي هيئت علمي دانشگاه شاهد در نمايه هاي غير استنادي
دكتر گلنسا گليني مقدم- دكتر مصطفي مبلغي
- بررسي چگونگي تعامل كاربران مختلف با محيط فرا پيوندي وب و مطالعه عملكرد آنها در جستجوي مروري
دكتر زويا آبام- دكتر رحمت الله فتاحي- دكتر مهري پريرخ- دكتر جواد صالحي فدردي
- سازماندهي محتواي كتابخانه هاي ديجيتالي با استفاده از نظام ساده سازماندهي دانش
راضيه زاهدي- فرشيد دانش- دكتر عليرضا اسفندياري مقدم
- تحليل محتواي وبلاگهاي كتابداري ايران: 1388-1386
محمد قاسميان- احمد خسروي- شهلا كريمي
- بررسي جايگاه آموزشي و پژوهشي كتابخانه مركزي دانشگاه فردوسي مشهد و سنجش تاثير دو عامل فاصله مكاني و آگاهي بر ميزان استفاده دانشجويان از آن كتابخانه
دكتر محمدحسين دياني- كبري قاسمي تيتكانلو
- رتبه بندي شاخصهاي سرمايه فكري
عيسي نيازي- اسماعيل ابونوري
- ميزان انطباق خدمات مرجع و اطلاع رساني و محتواي آموزشي سرفصلهاي دانشگاهي
مهشيد التماسي- فاطمه فهيم نيا
- شناسايي نحوه ارائه ايده ها،‌ روشها، پيشنهادهاي نو و الگوي ارتباط در كتابخانه هاي دانشگاه هاي شهيد چمران و جندي شاپور
احسان گرايي- پيمان جليل پور
- عوامل موثر بر رضايتمندي اطلاعاتي كاربران سايتهاي اينترنتي با بررسي نقش متغير بوم شناختي در انتخاب سايتها
محمد لگزيان، سيد مسلم علوي، مهدي نجفي سياهرودي
صاحب امتياز: آستان قدس رضوي
مدير مسئول: دكتر سيد علي اردلان جوان
سردبير: دكتر محمدحسين دياني
مدير اجرايي: سيده طوبي پيراهش
نشاني: مشهد- حرم مطهر- سازمان كتابخانه ها، موزه ها و مركز اسناد آستان قدس رضوي. ص. پ: 177
تلفن و دورنگار دفتر فصلنامه: 2235331
پست الكترونيكي: Faslnameh@aqlibrary.org
پايگاه الكتروينيك:www.aqlibrary.org

 
 
عصر سوم بازاریابی

نویسنده: فیلیپ کاتلر، ایوان ستیاوان، هرماوان کارتاجایا

مترجمان: دکتر هرمز مهرانی، بهزاد شهرابی

ویراستار: مریم چهاربالشی

ناشر: رسا

تعداد صفحات: 216 صفحه

قیمت: 6500 تومان

 

احمد آخوندی/ محسن جاویدمؤید: کتاب عصر سوم بازاریابی در سال 2010 از سوی انتشارات جان وایلی منتشر شده است.

فیلیپ کاتلر به همراه همکارانش در این کتاب، دیدگاه تازه‌ای عرضه کرده‌اند. عصر نخست یا عصر اول، عصر محصول‌محوری است و عصر دوم، عصر مشتری‌محوری است. اما اینک بازاریابی به سوی "عصر سوم" گرایش یافته است. در عصر سوم، انسان، محور فعالیتهای بازاریابی قرار می‌گیرد.

"عصر سوم بازاریابی"، سومین ترجمه از کتاب مارکتینگ‌تری(marketing 3.0)  در ایران است که از سوی 3 ناشر با عناوین متعدد چاپ و توزیع شده است؛ نسل سوم بازاریابی، و بازاریابی 3 دو عنوان دیگری است که دو ناشر ایرانی آن را چاپ و منتشر کرده کرده‌اند.

دکتر هرمز مهرانی، استادیار و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان علی‌آباد کتول استان گلستان است. کتابهایی که از ایشان تا کنون چاپ شده‌اند عبارتند از:

1-دایرة المعارف بازاریابی(با همکاری دکتر عبدالحمید ابراهیمی)

2-ده گناه مرگبار بازاریابی (با همکاری دکتر عبدالحمید ابراهیمی)

3-تبلیغات در رسانه‌های یک سویه

4-مدیریت بازاریابی برای جذب سرمایه (با همکاری دکتر عبدالحمید ابراهیمی)

5-مدیریت بازاریابی جهانی، ویرایش پنجم (با همکاری دکتر عبدالحمید ابراهیمی)- زیر چاپ

6-MBA در یک کتاب- زیر چاپ

7-مدیریت و بازاریابی در عصر آشوب و تلاطم بازارها

8-مهارتهای فروشندگی از نظریه تا عمل- زیر چاپ

بهزاد شهرابی، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان علی‌آباد گلستان است.

 

 
صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 21 صفحه بعد