Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

آخرین اخبار
» تأثیر برندینگ و تبلیغات بر وفاداری مشتریان ...
» گردشگري اسپانيا و درآمد نفتي ايران
» بازاریابی اینترنتی و چالشهای آن در ایران ...
» بررسی مؤلفه‌های تأثیرگذار بر روند تجهیز منابع مؤسسات مالی و بانك‌ها (ن ...
» بررسی مفهوم سرمایه اجتماعی و انگیزش افراد با رفتار تسهیم دانش و قصد تس ...
» بررسی مفهوم عناصر تصویری بسته بندي با تصوير ذهني برند ...
» بررسی تأثیر شیوه آموزش مجازی بر توسعه مهارت‌های مدیریتی مدیران بازاریا ...
» بررسی تأثیر شیوه آموزش مجازی بر توسعه مهارت‌های مدیریتی مدیران بازاریا ...
» مبانی نظری رفتار شهروندی سازمانی و بررسی عوامل مؤثر بر آن با توجه به ن ...
» بررسی چگونگی وضعیت وب سایت شوراهای کلانشهرهای ایران به منظور ابزار ارت ...
 
جستجو
 
پیوند ها

» آموزشگاه بازاریابی
» سایت رادیو صدای بازاریابی
» پرتال رسمی TMBA
» سايت انتشارات بازاريابی
» سايت روزنوشته های پرویز درگی
» سایت مارکتینگ نیوز
» سایت بانك مقالات بازاريابی
» سایت دوماهنامه توسعه مهندسی بازار
» سایت بازاريابي حسي - ميداني
» سایت استعداد شناسی منابع انسانی شایسته
» سايت مشاوره بازاريابی
» سايت تحقيقات بازاريابی
» آموزشگاه بازارسازان
» دپارتمان نورومارکتینگ
» ماهنامه بازاریاب بازارساز

 
پنجمين جشنواره کارآفريني و توسعه کسب و کار شريف برگزار شد
نيوشا صداقت کيش- پنجمين جشنواره سراسري کارآفريني و توسعه کسب و کار شريف با حضور جمعي از دانشجويان و نمايندگان شرکت هاي سرمايه گذاري، در محل سالن جابربن حيان دانشگاه صنعتي شريف برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مارکتينگ نيوز، در اين دوره 140 طرح به دبيرخانه جشنواره ارائه شد که پس از دو دوره داوري، در مرحله اول 40 طرح انتخاب و در نهايت 6 طرح به مرحله پاياني راه يافتند.

طرح هاي راه يافته به مرحله نهايي پنجمين جشنواره کارآفريني و توسعه کسب و کار شريف بشرح زير هستند:

بخش طرح هاي کسب و کار
- سامانه اخبار رسمي
- توليد محتواي آموزشي به همراه بستر توزيع آن
- توليد آلومينيوم با استحکام بالا
- دستگاه کنترل خط توليد کاشي
- دستگاه کنترل خط توليد کاشي

شرکت هاي نوپا
- سامانه برون سپاري آنلاين
- سنسورهاي ترافيکي بلوتوث

در اين مراسم صاحبان 6 طرح انتخاب شده، خلاصه اي از طرح هاي خود را ارئه دادند، که مورد ارزيابي داوران و شرکت کنندگان قرار گرفت.

از ميان طرح هاي راه يافته به مرحله نهايي در بخش طرح هاي کسب کار، سامانه اخبار رسمي، و در بخش شرکت هاي نوپا، سنسورهاي ترافيکي بلوتوث، به عنوان طرح برگزيده انتخاب شدند.

در پايان اين مراسم به نفرات اول لوح تقدير و تنديس جشنواره اعطا شد.

گفتني است، اين جشنواره به همت مرکز کارآفريني و صندوق پژوهش و فناوري دانشگاه صنعتي شريف با هدف کمک به تجاري سازي طرح هاي دانش بنيان، برگزار شد.

 
 
سمينار تخصصي برند ملي برگزار شد
نيوشا صداقت کيش- روز گذشته (19 آذر) سمينار تخصصي برند ملي با حضور جمعي از استادان دانشگاه و چهره‌هاي هنري، ورزشي، سينمايي در محل مرکز تحقيقات استراتژيک مجمع تشيخص مصلحت نظام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مارکتينگ نيوز، دکتر محمد سلطاني فر، دبير اولين سمينار تخصصي برند ملي، درباره ضرورت برگزاري اين سمينار گفت: از اواخر دولت هشتم، به اتفاق چند تن از دوستان به فکر اين ايده افتاديم، که کشور را تحت لواي يک سري شاخصه ها و مباحث برخواسته از هويت ايراني، به دنيا معرفي کنيم.

وي با بيان اينکه هر کشوري در دنيا از جايگاهي تعريف شده برخوردار است، افزود: ما بايد هويت ملي کشور را در بستري تعريف کنيم که برخواسته از تاريخ، و نشان دهنده دستاوردهايمان باشد.

وي موارد زير را از الزامات اوليه برند ملي مطرح کرد:
- برند بايد واقعي باشد
- جهان شمول باشد
- دنيا هم آن را قبول داشته باشد
- شامل همه اقوام، اديان، نژادها و قبايل مختلف باشد
- مورد پذيرش انديشمندان و گروه هاي مختلف مردمي باشد
- براي حداقل 100 تا 200 سال آينده مورد مناقشه مردم و گروه هاي مختلف قرار نگيرد

در ادامه اين سمينار، دکتر صالحي اميري، معاونت پژوهشهاي فرهنگي و اجتماعي مرکز تحقيقات استراتژيک مجمع تشخيص مصلحت نظام، با اعلام اين مطلب که رمز ماندگاري ايران، فرهنگ ايراني است، گفت: برند و نشان ملي ايران طي چند هزار سال گذشته، فرهنگ و تمدن ايراني است، که در سال هاي آينده هم، اينگونه خواهد بود.

وي افزود: جامعه ما جامعه رنگين کمان است و يک ايران بزرگ و يک ايران فرهنگي داريم که ريشه‌هايش فراتر از اين جغرافيا رفته است.

دکتر صالحي اميري، با بيان اينکه فرهنگ ايراني، طي تاريخ، قدرت انعطاف پذيري گسترده اي داشته است، افزود: تنوع اقوام مختلف، ميراث فرهنگي، انطباق پذيري فرهنگي، اصالت فرهنگي، اسطوره هاي فرهنگي، مقاوت فرهنگي، از دلايل ماندگار بودن فرهنگ و تمدن ايراني است.

دکتر احمد روستا، سخنران بعدي سمينار تخصصي برند ملي، مقاله خود را با عنوان «برند ملي و پيش نيازهاي آن» ارائه داد. وي با بيان اينکه «شناسه» دقيق ترين واژه براي ترجمه برند است، گفت: شناسه يعني آن چه ما را به ديگران مي شناساند، و آن چه ديگران از طريق آن ما را مي شناسند.

وي افزود: برند ملي، استمرار اخلاق، افکار، گفتار، رفتار، و آثار يک ملت و جاذبه ها و پتانسيل هاي يک کشور است.

پدر بازاريابي ايران با تاکيد بر ضرورت برندينگ ملي، گفت: در فرآيند جهاني شدن، برند ملي يک انتخاب نيست، بلکه يک ضرورت است. رقابت آينده، رقابت برندها است.

دکتر روستا، جذابيت، مطلوبيت، و محبوبيت، را از عناصر برند ملي دانست، و افزود: متمايزترين ويژگي ايراني بايد تبديل به برند شود.

وي موارد زير را از پيش نيازهاي برند ملي، معرفي کرد:
- درک ضرورت برند ملي به عنوان يک عامل ارتباطي
- تعريف پروژه برند ملي و به عنوان پديده اي فراجناحي، فراگير و ملي
- تشکيل شوراي عالي برند ملي و دبيرخانه دائمي آن
- ترويج نهضت برند ملي براي مشارکت همگاني
- مديريت برند فراگير در کشور

در ادامه اين سمينار، دکتر رها خرازي آذر سخنراني کرد. وي گفت: برند کشوري بر مبناي آرمان ها و انديشه هاي پوياي يک کشور، شکل مي گيرد. بالقوه بودن منجر به آوازه خوش نخواهد شد.

وي با بيان اينکه هويت ملي کشور، اشتياق ملت از تصوير گفتماني است، که به بيرون منتشر مي شود، تصريح کرد: نهادهايي که در برندينگ کشوري شرکت مي کنند، تنها نهادهاي اقتصادي نيستند، بلکه حاکميت و طيف امنيتي و سياسي، و در نهايت طيف فرهنگي و ورزشي، همه درگير آن هستند.

خرازي آذر، اظهار کرد: هارموني ميان سياست ها، تصويرسازي و گفتمان سازي، ابزار اصلي برند ملي است.  

در ادامه دکتر حسين خطيبي، طراح نماد کليد و شعار اعتدال حسن روحاني، گفت: برند ملي در تعريف نمايانگر مفهمومي است که در بردارنده طيف وسيعي از فعاليت‌هاي يک ملت شامل شش جهت اصلي صادرات، دولت، سرمايه‌گذاري و مهاجرت، توريسم، مردم، ميراث و فرهنگ است.

وي افزود: برند ملي نمونه عيني و مدرن قدرت نرم است، و تلاش براي ساخت برند ملي به سه دليل ايجاد جايگاه ذهني مناسب از يک ملت، تقويت صادرات، تشويق سرمايه گذاري خارجي، و جذب گردشگر صورت مي گيرد.

گفتني است عبدالله جاسبي رئيس سابق دانشگاه آزاد اسلامي، علي يونسي دستيار ويژه رئيس جمهور در امور اتباع و اقليت‌هاي مذهبي، و صادق زيباکلام استاد دانشگاه تهران از ديگر سخنرانان سمينار تخصصي برند ملي، بودند. 
 
 
نودوپنجمين شماره ماهنامه کارآفرينان منتشر شد

نيوشا صداقت کيش
- نودوپنجمين شماره ماهنامه خبري آموزشي و اطلاع رساني کارآفرينان، مهر 1392 به قيمت 2000 تومان منتشر شد.

عناوين روي جلد نودوپنجمين شماره ماهنامه کارآفرينان بشرح زير است:

بخش خصوصي؛ موتور اصلي پيشرفت کشور
- دکتر اسحاق جهانگيري

توسعه صادرات و شناخت بازارهاي جهاني ماندگار
- مهند محمدرضا نعمت زاده

بدون رقابت؛ بهره وري مفهومي ندارد
- دکتر عباس آخوندي

مرا عهديست با جانان ...
- مهندس آرش محبي نژاد

نگاه نو، راه نور

ارزش از نگاه مشتري

4 اصل فروش که هر کسب و کار نوپايي بايد بداند

زماني براي تجاري سازي علم در کشور

صاحب امتياز و مدير مسئول: سيد شجاع الدين امامي رئوف
رئيس شوراي سياست گذاري: محمدتقي امان پور
سردبير: سعيد جلال قديري
نشاني دفتر مجله: تهران، خيابان آزادي، خيابان اسکندري جنوبي، تقاطع کلهر، جنب بانک صادرات، شماره 165، طبقه اول
تلفن: 66906820
پست الکترونيک: info@karafarinanmag.com

 

 
 
کنفرانس بين المللي مديران استراتژيک
مارکتينگ نيوز- کنفرانس بين المللي مديران استراتژيک، روزهاي 13 و 14 بهمن ماه 1392، در محل سالن بين المللي رازي، برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار مارکتينگ نيوز، اين کنفرانس با هدف گسترش تفکر و برنامه‌ريزي استراتژيک و توسعه هوشمندي کسب و کار از سوي انجمن بين‌المللي مديران ايراني با همکاري انجمن مديريت ايران، انجمن بين‌المللي مديران استراتژيک، سازمان EUROCERT اروپا، پارک علم و فناوري دانشگاه تهران و موسسه پيشبرد مديريت استراتژيک معاصر برگزار مي‌شود.

همچنين در اين رويداد علمي سخنراناني از کشورهاي آمريکا، استراليا، هلند و دانمارک حضور دارند.

ارکان کنفرانس:
دبير کنفرانس: پروفسور کورش معتمدي
دبير اجرايي: مهندس مهرداد شرافت
دبير کميته مديران: مهندس مسعود اصلاني فرد

علاقه‌مندان براي دريافت اطلاعات بيشتر به وب سايت اين کنفرانس به نشاني www.strategicmanagers.ir مراجعه کنند.
 
 
گفتگو با محمدحسين غوثي يکي از نويسندگان کتاب اصول، فنون، و هنر مذاکره با نگرش بازار ايران
نيوشا صداقت کيش- به تازگي چاپ چهارم، ويراست دوم کتاب «اصول، فنون، و هنر مذاکره با نگرش بازار ايران» از سوي انتشارات بازاريابي منتشر شد. به همين دليل گفتگويي با محمدحسين غوثي، انجام داديم که در ادامه آمده است.

به گزارش خبرنگار مارکتينگ نيوز، غوثي با اعلام اين مطلب که کتاب ديگري در دست تاليف دارد، گفت: با بيشتر شده تجارب هاي شخصي و کاري، طي سال هاي گذشته، تصميم گرفتيم ويراست دوم اين کتاب را چاپ و منتشر کنيم.

وي افزود: هنوز مشخص نيست ويراست سوم اين کتاب منتشر شود؛ يا کتاب ديگري با همين محتوا و مضموني تخصصي تر، تاليف و روانه بازار شود.

غوثي با تاکيد بر اينکه در ويراست دوم، مطالب به تفصيل، بيان شده، افزود: موردکاوي، دام هاي مذکراتي، ويژگي هاي مذاکره کننده حرفه اي، تست هاي روانشناسي مذاکره، از مهمترين مباحث و موضوعات جديد در اين کتاب هستند.

وي تصريح کرد: بخش خودآزمايي آخر هر فصل، با هدف يادآوري مباحث مطرح شده، طراحي شده‌اند.

مدرس و مشاور اصول و فنون مذاکره، با تاکيد بر ضرورت مطالعه کتاب اصول، فنون، و هنر مذاکره با نگرش بازار ايران، اظهار کرد: کتاب حاضر براي هر فردي که به نوعي با مذاکره در ارتباط است، مفيد و کاربردي است.

وي با تاکيد بر لزوم استاندارد شدن مذاکره کنندگان، اظهار کرد: در صورت استاندارد شدن مذاکره کنندگان، زمينه ايجاد توافق معقول و منطقي، فراهم مي شود.

گفتني است، چاپ چهارم، ويراست دوم کتاب اصول، فنون، و هنر مذاکره با نگرش بازار ايران، به قيمت 12000 تومان در فروشگاه انتشارات بازاريابي، موجود است.

شماره هاي تماس: 71 و 66408251
خريد آنلاين: www.marketingshop.ir
 
 
22 آذرماه، خانه هنرمندان مراسم رونمايي کتاب 230 سال تبليغات بازرگاني در مطبوعات فارسي زبان
احمد آخوندي - محسن جاويد‌مؤيد: مراسم رونمايي از کتاب «230 سال تبليغات بازرگاني در مطبوعات فارسي زبان» روز جمعه 22 آذرماه 1392 در خانه‌ي هنرمندان برگزار خواهد شد.

شاهين ترکمن، مدير انتشارات سيته، با اعلام اين خبر در گفتگوي تلفني، افزود: محسن ميرزايي، از پيشکسوتان نامي صنعت تبليغات ايران، مولف اين اثر ارزشمند هستند که تاکنون 3 جلد کتاب «تبليغات بازرگاني در مطبوعات فارسي زبان» چاپ و منتشر شده، 3 جلد ديگر نيز در حال آماده سازي و انتشار است.

ترکمن، ترکيب حاضران مراسم رونمايي را فعالان صنعت تبليغات، ارتباطات، اهالي فرهنگ و هنر و ادب ايران زمين عنوان کرد و گفت: کتاب گرانسنگ «230 سال تبليغات بازرگاني در مطبوعات فارسي زبان» فراتر از صنعت تبليغات، راه جديدي را براي پژوهشگران فرهنگ و هنر و ادبيات، علوم اجتماعي و روانشناسي، و ساير حوزه هاي علوم انساني، مي گشايد.

مدير انتشارات سيته، در تشريح راه جديدي براي پژوهشگران، اظهار کرد: در اين کتاب از نخستين آگهيهاي مطبوعاتي در دوره ناصري تا پايان دهه 1350 شمسي، يعني با گستره 2 قرن و 30 سال روبه روئيم. کافي است پژوهشگران از منظر تخصصي خود به هر يک از اين آگهيها با دقت بنگرند. براي مثال گاه حتي تک آگهي مي تواند جلوه‌ي از فرهنگ، آداب و رسوم، موقيعت اجتماعي، و حتي قيمت کالا، نوع محصولات و ... را پيش روي پژوهشگر قرار دهد.

براي مثال، يک آگهي در 27 بهمن ماه 1339 فهرست قيمت کت و شلوار آقايان را دارد که از 1780 تومان تا 5100 تومان است. آگهي ديگر در 20 خرداد 1349 به تنهايي حاوي برنامه‌ي پرواز رفت و بازگشت مستقيم و بدون توقف از تهران به لندن، پاريس، ژنو، فرانکفورت، رم با مشخص کردن ساعت حرکت از تهران، و ساعت ورود به تهران است.

ترکمن، مدير انتشارات سيته، از نامه هاي دولتي و رسمي در اين کتاب خبر داد که هنوز هم مي تواند آگاهيهاي وسيعي براي دولتمردان و پژوهشگران داشته باشد.

شايان ذکر است خانه‌ي هنرمندان واقع در تهران، خيابان طالقاني، روز جمعه 22 آذر 1392 ميزبان جمع کثيري از بزرگان صنعت تبليغات، مطبوعات، ارتباطات، فرهنگ و هنر و ادب ايران زمين است.
 
 
جشنواره ملي بهره وري
مارکتينگ نيوز-
جشنواره ملي بهره وري، روز 22 دي، در محل هتل پارسيان آزادي، برگزار مي شود.

همه ساله "جشنواره ملي بهره وري" با هدف اشاعه فرهنگ مديريت بهره وري و قدرداني از بهره ورترين مديران ارشد شرکت هاي ايراني با حمايت ويژه اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي ايران در دو مرحله شامل مقايسه شاخص هاي بهره وري در زمستان هر سال و ارزيابي پروژه هاي ارتقاي عملکرد و بهره وري در اول خرداد سال بعد مصادف با روز ملي بهره وري برگزار مي گردد، که به بهترين عملکرد در مجموع دو مرحله جداي از لوح هاي تقدير هر مرحله " تنديس ملي بهره وري " نيز اعطا مي شود.

موضوعات:
شاخص بهره وري نيروي کار
شاخص بهره وري سرمايه
شاخص بهره وري کل عوامل
درصد حاشيه سود خالص
فروش سرانه
محوريت شاخص بهره وري انرژي

برگزار کننده: گروه پارسيان هوشمند
تلفن تماس با دبيرخانه: 88173459 - 88173462
نمابر: 88173428
آدرس سايت: www.ipcel.ir
آدرس ايميل: info@ipcel.ir

منبع: www.allconferences.ir
 
 
کنفرانس فرصتهاي سرمايه گذاري در بورس اوراق بهادار پس از گشايش در تحريم هاي خارجي
مارکتينگ نيوز- کنفرانس فرصتهاي سرمايه گذاري در بورس اوراق بهادار پس از گشايش در تحريم هاي خارجي، روزهاي 26 و 27 آذر ماه، در محل دانشکده مديريت دانشگاه تهران، برگزار مي شود.

سخنرانان:
دکتر شاپور محمدي
معاون اقتصادي وزير اقتصاد و دارايي

دکتر حسين عبده تبريزي
عضو شوراي علي بورس و مشاور مالي وزير راه شهر سازي

دکتر علي صالح آبادي
رئيس سازمان بورس و اوراق بهادار

دکتر حسن قاليباف اصل
مدير عامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران

دکتر محمدرضا رنجبر فلاح
مدير عامل بانک تجارت

دکتر کوروش پرويزيان
مدير عامل بانک سينا

دکتر اردشير سعد محمدي
مدير عامل شرکت ذوب آهن اصفهان

مهندس محمد حسن پيوندي
معاون مدير عامل شرکت ملي صنايع پتروشيمي

عليرضا عسگري ماراني
مدير عامل شرکت سرمايه گذاري ملي ايران

مهندس محمد رضا سروش
مدير عامل گروه بهمن

مهندس سيد محمد اتابک
رئيس هيات مديره انجمن صنفي کار فرمايان صنعت سيمان

دکتر کيارش مهراني
مدير عامل شرکت سرمايه گذاري آرمان انديشان مس

دکتر حسين زارعي
مدير عامل شرکت سرمايه گذاري صنعت معدن

محمد علي احمد زاد اصل
مدير عامل شرکت سرمايه گذاري توسعه صنايع معدني اميد

دکتر حجت اله صيدي
مدير عامل شرکت سرمايه گذاري خوارزمي

محورهاي کنفرانس:
• چشم انداز بازار بورس، برآورد ميزان رشد شاخص و مقايسه بازدهي بورس با بازار هاي رقيب تا پايان سال92
• گشايش در تحريمها بيشترين تاثير را بر سود آوري کدام صنايع و شرکت ها خواهد داشت؟
• تاثير سياستهاي اقتصادي، بودجه اي، پولي و مالي دولت (از جمله اصلاحات بودجه، نرخ سود سپرده هاي بانکي، نرخ ارز و ...) بر بازار سرمايه
• تاثير سناريوهاي مختلف دولت يازدهم در اجراي طرح هدفمند سازي يارانه ها و اصلاح قيمت حاملهاي انرژي بر بازار سرمايه
• صنايع پيشرو بازار بورس
• استراتژيهاي زمان بندي ورود و خروج مناسب به بازار با توجه به چشم انداز گزارش هاي 9 ماهه
• ادامه روند بازار بيشتر بر اساس ارزش گذاري عايدي و نسبت P/E خواهد بود يا ارزش جايگزيني؟
• ارزيابي P/E بازار ايران در مقايسه با بازار هاي منطقه و جهاني
• با توجه به روندهاي قيمتي صعودي در ماههاي اخير ريسک قيمتي و احتمال شکل گيري حباب در کدام صنايع و شرکتها بيشتر خواهد بود؟
• استراتژيهاي سرمايه گذاري مناسب براي سرمايه گذاران حقيقي چه خواهد بود؟
• فرصتها، ريسک ها و چالشهاي صنايع پالايشگاهي و پتروشيمي، سيمان، خودرو، معادن و فلزات اساسي و بانکها و چشم انداز هر صنعت

نشاني اينترنتي: conferencecenter.ir
تلفن: 66479152-66479154
فاکس: 66479145
 
 
گفتگو با حميد امامي نويسنده کتاب ايده هاي خلاقانه‌ي فروش بيمه
نيوشا صداقت کيش- به تازگي کتاب ايده هاي خلاقانه‌ي فروش بيمه، اثر حميد امامي، سخنران و مدرس بازاريابي و فروش، از سوي انتشارات بازاريابي، وارد بازار نشر شد. از اين رو گفتگويي با حميد امامي، نويسنده اين کتاب انجام داديم که در ادامه آمده است:

به گزارش خبرنگار مارکتينگ نيوز، حميد امامي، با اعلام اين مطلب که در ايران بيمه عمر مظلوم واقع شده، گفت: کمتر از 5 درصد مردم از بيمه عمر استفاده مي کنند. مردم هنوز نمي دانند که بيمه عمر چه مشکلاتي را از آنها برطرف مي کند.  

به تعبير وي بازاريابي و فروش، سخت ترين کار در جهان است، و فروش بيمه به دليل آنکه يک کالاي ناملوس است، از همه سخت تر است.

وي افزود: در ميان انواع بيمه، بيمه عمر از دشواري هاي ويژه اي برخوردار است؛ چراکه بيمه عمر وعده اي به آينده دور، سرمايه گذاري طولاني مدت، و يک ارتباط زمان بر است.

نويسنده کتاب ايده هاي خلاقانه‌ي فروش بيمه، با اعلام اين مطلب که جاي آموزش بازاريابي و فروش بيمه عمر، در ايران خالي است، گفت: با توجه به اينکه فلسفه وجودي شرکت هاي بيمه اي، فروش بيمه نامه است، اما شرکت هاي بيمه اي تنها 5 درصد آموزش ها را براي بازاريابي و فروش در نظر مي گيرند.
 
وي درباره ضرورت هاي نگارش کتاب ايده هاي خلاقانه‌ي فروش بيمه، گفت: بر اساس تجربه هايي که در مدت فعاليت خود به دست آوردم، با موسسه MDRC (انجمن نوابغ مالي و فروش بيمه عمر در امريکا) آشنا شدم. پس از شرکت در اجلاس هاي متعددي که توسط اين موسسه در جهان برگزار مي شد، با آموزش هاي روز دنياي بيمه آشنا شدم و تصميم گرفتم اين تجربيات و آموزش ها را در غالب يک کتاب به رشته تحرير درآوردم.

امامي، با اعلام اين مطلب که کتاب ايده هاي خلاقانه‌ي فروش بيمه، کتابي کاربردي است که نيازهاي بازايابان و نمايندگان بيمه، را پاسخ مي دهد، تصريح کرد: با مطالعه اين کتاب مي آموزيم چرايي فروش، از چگونگي آن، مهم تر است. در واقع اين کتاب ابتدا نگرش فروشندگان را نسبت به فروش بيمه تغيير مي دهد، و سپس راه و روش فروش آن را مي آموزد.
و به راحتي روش و چگونگي فروش بيمه را مي آموزد.
 
 
سمينار برندينگ مد برگزار شد
نيوشا صداقت کيش- سمينار برنديگ مد، روز 2 آذر، با حضور جمعي از توليدکنندگان، و طراحان پارچه و لباس، در محل مرکز همايش هاي رعد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مارکتينگ نيوز، عمادالدين گلاب، مديرعامل شرکت نقشينه پود، ضمن خيرمقدم، گفت: طراحي مد و لباس در سالهاي اخير، دچار فراز و نشيب هايي شد. همين فراز و نشيب ها سوالات و شبهاتي براي فعالان اين عرصه ايجاد کرده است. عمده سوالات، مرتبط با اين است که وضعيت مد و طراحي لباس در کشور چگونه است.

وي با اعلام اين مطلب که طراحي مد و لباس، متاسفانه به نحو مطلوب در کشور معرفي نشده است، افزود: علي رغم تاريخ ديرينه نساجي و پوشاک در ايران، در حال حاضر وضعيت به نحويي نيست، که ما تعريفي از مد را به جهان معرفي کنيم.

مديرعامل شرکت نقشينه پود، با تاکيد بر ضرورت مطالعه کشورهاي صاحب نام در عرصه پوشاک و طراحي مد، تصريح کرد: قصد ما اين نيست که فرهنگ پوشاک غرب را کپي برداري يا شبيه سازي کنيم، بلکه هدف اين است که مديريت مد را بياموزيم. وي افزود: با رعايت حجاب و حفظ شئونات اسلامي، مي توانيم مد کشور را مديريت کنيم.

مهندس گلاب، در بخش ديگري از سخنان خود، اظهار کرد: طراحي مد تنها متوجه يک محصول خاص نيست، بلکه هر آن چيزي که در يک اجتماع به عنوان پوشاک استفاده مي شود، مد نام دارد.

وي با تاکيد بر ضرورت شناخت مشخصه هاي طراحان مد، بعضي از اين مشخصه ها را بشرح زير معرفي کرد:
- طراح لباس بايد مباني هنرهاي تجسمي را بداند
- آگاهي چگونگي اجرا و دوخت
- آگاهي از روان شناسي، جامعه شناسي، جغرافياي فرم و رنگ
- آگاهي و شناخت از روند توليد پوشاک در عرصه صنعت
- آگاهي و شناخت تاريخچه برندها
- به روز بودن اطلاعات

مديرعامل شرکت نقشينه پود، با اعلام اين مطلب که طراحي لباس يک بحث فانتزي نيست، افزود: يک طراح بايد بازاري باشد و زبان بازار و توليد کننده را بداند.

وي در پايان با تاکيد بر ضرورت نظارت و ساماندهي شوهاي زير زميني، خاطرنشان کرد: متاسفانه در حال حاضر مديريت پوشاک کشور را شوهاي زيرزميني و شبکه هاي ماهواره اي و اينترنتي در دست دارند؛ ما اميدواريم در دولت تدبير و اميد ساماندهي اين بخش هم در دستور کار قرار گيرد.

در ادامه مهندس احسان سلطاني، مترجم کتاب "بازاريابي مد" سخنراني خود را با عنوان "برندهاي مد" آغاز کرد.

وي با اعلام اين مطلب که انتخاب و استقرار صحيح برند، باعث خوشنامي سازمان مي شود، گفت: برند بايد روي هدف متمرکز باشد، و به عاملي محرک، براي مصرف کننده تبديل شود، و در نهايت مردم باور کنند برند ما اصالت دارد.

مهندس سلطاني، با بيان اينکه برند بايد به سادگي تلفظ شود، و به سادگي قابل تشخصي و يادآوري باشد، و در هنگام ترجمه به زبان هاي مختلف، معناي مناسبي داشته باشد، اظهار کرد: خلق يک برند، نياز به خلاقيت دارد.

وي افزود: برند بايد اهداف و مفاهيم سازمان را به مشتري انتقال دهد، و متناسب با بازار هدف باشد. برند همان نام نيکي است، که در اذهان باقي مي ماند.

در ادامه نويسنده کتاب "بازاريابي مد" گروه اينديتکس و نحوه کار آن در سطح جهان و مجموعه برندهاي آن شامل zara- Massimo Dutti- Breshka- Pull and Bear- Stradivarius را بررسي کرد.

مهندس سلطاني، تصريح کرد: گروه اينديتکس شش هزار و صد و چهار فروشگاه، در بهترين نقاط جهان دارد، در 86 کشور جهان حضور تجاري دارد، و بالغ بر صد و بيست هزار نفر کارمند و فروشنده دارد.

وي عوامل موفقيت گروه اينديتکس بشرح زير معرفي کرد:
- مالکيت و کنترل کامل 80 درصد فروشگاه ها و آناليز آنها
- سرعت در طراحي، عرضه و فروش
- کنترل قيمت
- کنترل از توليد تا خرده فروشي
- حمل و نقل و ارسال قوي
- انعطاف پذيري زياد
- تبليغات داخل فروشگاه ها
- توليد در حين فصل
- تنوع زياد و محدود بودن محصولات
- تحقيقات بازار قوي

گفتني است اين مراسم با اجراي موسيقي توسط فردين سعادت و نيما منش، از خوانندگان جوان کشور، همراه بود.
 

 
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 صفحه بعد