Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

آخرین اخبار
» تعیین چالشها و موانع و راهکارهای پیاده‌سازی دولت الکترونیک (مطالعه مور ...
» تأثیر برندینگ و تبلیغات بر وفاداری مشتریان ...
» گردشگري اسپانيا و درآمد نفتي ايران
» بازاریابی اینترنتی و چالشهای آن در ایران ...
» بررسی مؤلفه‌های تأثیرگذار بر روند تجهیز منابع مؤسسات مالی و بانك‌ها (ن ...
» بررسی مفهوم سرمایه اجتماعی و انگیزش افراد با رفتار تسهیم دانش و قصد تس ...
» بررسی مفهوم عناصر تصویری بسته بندي با تصوير ذهني برند ...
» بررسی تأثیر شیوه آموزش مجازی بر توسعه مهارت‌های مدیریتی مدیران بازاریا ...
» بررسی تأثیر شیوه آموزش مجازی بر توسعه مهارت‌های مدیریتی مدیران بازاریا ...
» مبانی نظری رفتار شهروندی سازمانی و بررسی عوامل مؤثر بر آن با توجه به ن ...
 
جستجو
 
پیوند ها

» آموزشگاه بازاریابی
» سایت رادیو صدای بازاریابی
» پرتال رسمی TMBA
» سايت انتشارات بازاريابی
» سايت روزنوشته های پرویز درگی
» سایت مارکتینگ نیوز
» سایت بانك مقالات بازاريابی
» سایت دوماهنامه توسعه مهندسی بازار
» سایت بازاريابي حسي - ميداني
» سایت استعداد شناسی منابع انسانی شایسته
» سايت مشاوره بازاريابی
» سايت تحقيقات بازاريابی
» آموزشگاه بازارسازان
» دپارتمان نورومارکتینگ
» ماهنامه بازاریاب بازارساز

 
فصلنامه صنعت پخش منتشر شد
نيوشا صداقت کيش- اولين شماره نشريه علمي- آموزشي «صنعت پخش» منتشر شد.

عناوين روي جلد اولين شماره فصلنامه «صنعت پخش» بشرح زير است:  

- مصاحبه با قائم مقام وزير صنعت و معدن
- باني چاو بززگترين شرکت پخش سراسري مواد غذايي ايران
- مصاحبه با آقاي باستاني، پيشکسوت صنعت پخش
- رويکرد انجمن صنعت پخش ايران، به جايگاه فناوري اطلاعات و ارتباطات، در نظام توزيع

صاحب امتياز: انجمن شرکت هاي صنعت پخش ايران
مديرمسئول: مصطفي خدايي
سردبير: سهراب کارگر

نشاني دفتر نشريه: بزرگراه ستاري شمالي، خيابان پيامبر مرکزي، خيابان مطهري، کوچه جواهريان، کوچه زيتون، کوچه عزتي پور، پلاک 6، واحد 5، طبقه 5.
تلفن: 44093720- 44009809
پست الکترونيک: info@apir.ir

 
 
شماره جدید پیک بیمه منتشر شد
نیوشا صداقت کیش- شماره جدید نشریه پیک بیمه (325، مرداد 92) منتشر شد.

عناوین روی جلد شماره مرداد نشریه پیک بیمه عبارت است از:

- بیمه مرکزی از طرح های جدید برای توسعه بیمه های زندگی حمایت می کند
- تصویب نامه هیات وزیران در خصوص قانون بیمه اجباری شخص ثالث ابلاع شد
- عضویت بیمه مرکزی در کمیته راهبری جایزه تعالی سازمانی
- پرونده این شماره: فرهنگ سازی در صنعت بیمه

صاحب امتیاز: بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران
مدیرمسئول: محمد تائبی
سردبیر: جواد گودرزی

دبیر تحریریه: مهسا ویسی

نشانی: تهران، بلوار افریقا، نبش ناهید شرقی، شماره 223
تلفن: 26214802
تلفکس: 22055081
 
 
معرفي کتابهاي انتشارات بازاريابي در ماهنامه چاپ و نشر
نيوشا صداقت کيش- ماهنامه چاپ و نشر در شماره جديد خود (سال هشتم، شماره 104، شنبه 16 شهريور) علاوه بر درج اخبار، مقاله ها، و گفتگوهاي متنوع، به معرفي 2 عنوان کتاب، انتشارات بازاريابي پرداخته است.

به گزارش خبرنگار مارکتينگ نيوز، «مديريت استراتژيک بازاريابي» و «نورومارکتينگ» عناوين کتابهاي انتشارات بازاريابي است که در شماره شهريور ماهنامه چاپ و نشر (صفحه 90) معرفي شد.

عناوين روي جلد شماره شهريور ماهنامه چاپ و نشر به شرح زير است:

- تشريح چگونگي برخورداري ماشين چاپ دست دوم از معافيت گمرکي

- دستورالعمل و ضوابط صدور مجوز انتشار سررسيد و تقويم تدوين شد

- برگزيدگان مسابقات؛ در اولويت اعطاي تسهيلات صندوق توسعه ملي

- حذف کنکور کارداني به کارشناسي براي دانشجويان رشته چاپ

- صدور مجوز انجمن علمي، فناوري چاپ ايران

- برگزاري دوره آموزش چاپ توسط اتحاديه چاپخانه داران تهران

- آغاز به کار ستاد ساماندهي حقوق تاليف و نشر

گفتني است شماره شهريور ماهنامه چاپ و نشر در 180 صفحه به قيمت 5000 تومان منتشر شد.

صاحب امتياز و مديرمسئول: احمد سميعي
تلفن: 77240690- 77961037
فاکس: 77456731
نشاني اينترنتي: www.chaponashr.com
پست الکترونيک: chaponashr@yahoo.com


 
 
گفتگو با سيف غفاري گردآورنده فرهنگ بازرگاني ايرانيان
نيوشا صداقت کيش- فرهنگ بازرگاني ايرانيان اثر سيف غفاري از انتشارات ذهن آويز روانه بازار نشر شد. از اين رو گفتگويي با سيف غفاري انجام داديم که در ادامه آمده است:

به گزارش خبرنگار مارکتينگ نيوز، غفاري با تاکيد بر اينکه فرهنگ هاي لغت نقش بسيار موثري در فراگيري زبان دارند، افزود: يکي از اصلي ترين ويژگي هاي فرهنگ هاي زبان به روز بودن آنها است.

وي افزود: در گردآوري و تدوين فرهنگ بازرگاني ايرانيان، از معتبرترين و جديدترين منابع انگليسي زبان به ويژه فرهنگ بازرگاني آکسفورد 2011 استفاده شده است.

غفاري درباره ويژگي هاي فرهنگ بازرگاني ايرانيان گفت: فرهنگ حاضر 17 حوزه حسابداري- تجارت- تجارت الکترونيک- اقتصاد- مالي و بانکداري- منابع انساني- بيمه- فناوري اطلاعات- حقوقي- بازاريابي- توليد- بورس- فني- دادوستد- حمل و نقل را دربر مي گيرد.

وي استفاده از نوواژگان، کوته نوشت ها، صورت هاي اختصاري و نام هاي تجاري را از ديگر ويژگي هاي فرهنگ بازرگاني ايرانيان دانست و افزود: وجه تمايز عمده بين فرهنگ هاي تخصصي و فرهنگ هاي عمومي اين است که در فرهنگ هاي تخصصي معادل ها و معاني فقط در محدوده و چارچوب حوزه ها و رشته هاي تحت پوشش آورده مي شود. براي مثل معادل هاي فارسي برا واژه tender فقط در حوزه هاي تجارت و امور مالي داده شده و معاني ديگري مانند: ظريف، لطيف، مهربان، نرم، دردناک و ... آورده نشده است.

غفاري در پايان تصريح کرد: فرهنگ بازرگاني ايرانيان براي بازرگانان، دانشجويان رشته اي حسابداري- تجارت- تجارت الکترونيک- اقتصاد- مالي و بانکداري- منابع انساني- بيمه- فناوري اطلاعات- حقوقي- بازاريابي- توليد- بورس- فني- دادوستد- حمل و نقل، بسيار کاربردي خواهد بود.

گفتني است «فرهنگ بازرگاني ايرانيان» به قيمت 5000 تومان، در فروشگاه انتشارات بازاريابي موجود است.
تلفن: 51 و 66408271
 
 
گفتگو با دکتر يحياي ايله اي، نويسنده کتاب استانداردهاي روابط عمومي
نيوشا صداقت کيش- به تازگي کتاب «استانداردهاي روابط عمومي» نوشته دکتر احمد يحيايي ايله اي، از انتشارات کارگزار روابط عمومي، وارد بازار نشر شد. از اين رو گفتگويي با دکتر يحياي ايله اي انجام داديم که در ادامه آمده است:

1- درباره ي ضرورت نگارش کتاب «استانداردهاي روابط‌عمومي» توضيح دهيد.
آسيب شناسي روابط عمومي ايران چند واقعيت را براي ما روشن مي کند:
اول اينکه: تعريف غيرکارشناسي ساختار روابط عمومي و ترکيب آن با ديگر واحدهاي سازماني، روابط عمومي را از ماهيت و مسير اصلي منحرف کرده است.
دوم اينکه: بخش قابل توجهي از مديران و کارکنان روابط‌‌عمومي ها (بخصوص مديران) تخصص روابط عمومي ندارند و همچنين آموزش‌هاي بدو خدمت و ضمن خدمت را پيگيري نمي کنند.
سوم اينکه: رابطه دانشگاه و روابط عمومي سازمان‌ها يا به طور کلي قطع است يا رشته اي ضعيف از چنين رابطه اي وجود داشته و ناکارآمد است.
چهارم اينکه منابع کاربردي حوزه روابط عمومي که عمدتا توسط مجريان روابط عمومي نگاشته شده است از حداقل پشتوانه و مبناهاي علمي برخوردار است.
در واقع نگارش اين كتاب براي كاهش بخشي از اين آسيب هاست آسيب هايي كه زيربناهاي رشد و توسعه روابط عمومي را متوقف مي كند.

2- اين کتاب چه هدفي را دنبال مي کند؟
تدوين كتاب استانداردهاي روابط عمومي بر مبناي يک پژوهش ميداني، سه هدف کلي را پيگيري کرده است:
1) مفهوم سازي فعاليت هاي روابط عمومي، که در جلد اول آن 75 فعاليت يا فرايند را در روابط عمومي بازگو کرده‌ايم، براي اين کار از منابع بين‌المللي و داخلي استفاده شده است و تلاش کرده‌ايم تا تعريفي عملياتي و اجرايي از فعاليت‌هاي روابط عمومي را انجام دهيم.
2) ترسيم فرآيند اجرايي در حوزه هاي مختلف روابط عمومي: ترسيم شکلي براي فهم و درک راحت تر اجرايي کردن هر فعاليت و همچنين تعيين مسير کار براي هر فعاليت بر اساس تجربيات افرادي متفاوت ديده شده است.
3) تدوين اقدامات اجرايي در فعاليتهاي روابط عمومي: براي هر فعاليت در سه مرحله قبل از اجرا، حين اجرا و بعد از اجرا اقدامات اجرايي ليست شده است تا هر کارگزار روابط عمومي در انجام فعاليتها حداقل ها را بدانند و وقت و تمرکز خود را براي کار بصورت خلاقانه صرف کند.

3- اين کتاب براي چه گروهي از مخاطبان، به رشته تحرير درآمده است؟
كتاب استانداردهاي روابط عمومي تمام كارگزاران روابط عمومي و تخصص هاي مشابه را مورد هدف قرار داده است. تمام كساني كه در روابط عمومي و بخشهاي تبليغات مي خواهند راهنمايي علمي و كاربردي براي انجام كارهاي خود داشته باشند اين كتاب مي تواند كمك كار آنان باشد.

4- لطفا توضيحات تکميلي خود را که براي معرفي کتاب ضروري مي دانيد، مطرح کنيد.
اهداي جايزه ملي روابط عمومي به اين كتاب نشان از انجام يك كار ارزشمند در حوزه روابط عمومي كشور است. در حقيقت اين محصول نتيجه کار و تلاش گروهي از صاحب نظران، استادان و دست اندرکاران روابط عمومي کشور است و توليدي براي تمامي کارگزاران روابط عمومي مي باشد.
تلاش بسياري شده است تا يک اثر منحصر به فرد، ماندگار و کاملا کابردي توليد شود اما مطمئنا کاستي ها و نواقص بسياري دارد و اميدواريم با کمک استادان و کارگزاران و حمايت روابط عمومي هاي صاحب صلاحيت امکان توليد و انتشار آثاري مفيد تر در آينده نزديک ميسر شود.

گفتني است کتاب «استانداردهاي روابط عمومي» به قيمت بيست هزار تومان، در فروشگاه انتشارات بازاريابي موجود است.
تلفن: 51 و 66408271
 
 
«نمايه هاي آماري مرتبط با تفکر استراتژيک» منتشر شد
نيوشا صداقت کيش-
«نمايه هاي آماري مرتبط با تفکر استراتژيک» عنوان هفتمين جلد از مجموعه 10 جلدي تفکر استراتژيک؛ نوشته دکتر امير بيات‌ترک، داوود هدايت، فاطمه السادات ميرحيدري، و دکتر حيدر اميران است.

اين کتاب از انتشارات اميران، به قميت پانزده هزار و نهصد تومان، منتشر شد.

در مقدمه مولفان آمده است:
کتاب «نمايه هاي آماري مرتبط با تفکر استراتژيک» در پي آن است تا با نگاهي سريع و موثر و به دور از وسواس هاي علمي غير ضروري، برداشتي استراتژيک از اندازه بازار و اعداد و ارقام اساسي و مهم مرتبط با کسب و کارهاي مورد بررسي را در اختيار شما قرار داده و امکان اتخاذ رويکردهاي موثر و سازنده را براي شما فراهم آورد.

گفتني است علاقه مندان براي تهيه کتاب «نمايه هاي آماري مرتبط با تفکر استراتژيک» به فروشگاه انتشارات بازاريابي، مراجعه کنند.
تلفن تماس: 66408251 و 66408271
 
 
معرفي يک کتاب: استراتژي هاي اثربخش در فضاي کسب و کار

نيوشا صداقت کيش-
«استراتژي هاي اثربخش در فضاي کسب و کار» عنوان کتابي است از مجموعه 10 جلدي آينده پژوهي در فضاي کسب و کار ايران، که از انتشارات اميران، روانه بازار نشر شد.

مهندس کورش منتصر، مهندس سوده السادات فاضليان، مهندس زهره توکلي، و دکتر حيدر اميران، از مولفان اين کتاب هستند.

کتاب «استراتژي هاي اثربخش در فضاي کسب و کار» در پي آن است تا ابعاد، ويژگي ها و مصاديق مهمترين استراتژي هاي اثربخش ارزش آفرين را براي شما خوانندگان گرامي تبيين نمايد.

کتاب «استراتژي هاي اثربخش در فضاي کسب و کار» حاوي 12 فصل بشرح زير است:

فصل 1: استراتژي هاي اثربخش رهبري و مديريت سازمان
فصل 2: اثربخشي برنامه استراتژيک سازماني (رويکرد توصيفي در مقابل تجويزي)
فصل 3: استراتژيست ها چگونه مي انديشند
فصل 4: استراتژي سازمان در تحليل فضاي کسب و کار
فصل 5: استراتژي سازمان در تعيين ترکيب ساختار و سبد سرمايه گذاري
فصل 6: استراتژي سازمان در به کارگيري فناوري اطلاعات
فصل 7: استراتژي سازمان در برقراري تعاملات محيطي و همکاري با ساير سازمان ها
فصل 8: استراتژي هاي سازمان در زمينه کسب نتايج متوازن کسب و کار
فصل 9: استراتژي هاي سازمان در زمينه آينده پژوهي و آينده شناسي
فصل 10: استراتژي سازمان در تخمين اندازه بازار
فصل 11: استراتژي سازمان ها در شناسايي فرصت ها
فصل 12: استراتژي هاي اثربخش در زمينه سرمايه و منابع انساني

گفتني است کتاب «استراتژي هاي اثربخش در فضاي کسب و کار» به قيمت هفده هزار و نهصد تومان، در فروشگاه انتشارات بازاريابي، قابل خريداري است.
تلفن: 51 و 66408271





 

 
 
گفتگو با دکتر «فيض» نويسنده کتاب «مديريت استراتژيک»
نيوشا صداقت کيش- کتاب «مديريت استراتژيک» با زير عنوان «کليد موفقيت در بازارهاي رقابتي» نوشته دکتر داود فيض، عضو هيات علمي دانشگاه سمنان، از انتشارات دانشگاه سمنان، روانه بازار نشر شد. از اين رو گفتگويي با دکتر فيض، انجام داديم که در ادامه آمده است:

به گزارش خبرنگار مارکتينگ نيوز، دکتر فيض، با اعلام اين مطلب که اغلب کتابهاي موجود در حوزه مديريت استراتژيک، با قلم خارجي منتشر شده، افزود: اين کتاب بر اساس فرآيند جديد مديريت استراتژيک، طراحي و با توجه به تجربياتي که در شرکتهاي ايراني، براي برنامه ريزي استراتژيک داشتم، نوشته شده است.

وي هدف اصلي کتاب «مديريت استراتژيک» را ارائه کاربردي مهارت برنامه نويسي، به دانشجويان و مديران و کارشناسان فعال در سازمان ها دانست، افزود: کتاب «مديريت استراتژيک» نسبت به ساير کتاب هاي موجود در اين زمينه از ويژگي هاي زير برخوردار است:

- مدل برنامه ريزي استراتژيک ارائه شده در اين کتاب، متناسب با شرايط سازمان هاي ايراني است.
- استفاده از مثال هاي ايراني
- ارائه مدل هاي جديدي که تاکنون در ادبيات اين حوزه نبوده و ما بر اساس تجربيات خود، آن را طراحي کرده ايم.
- اضافه کردن فصلي در مورد متدولوژي جديد برنامه ريزي استراتژيک

وي اظهار کرد: کارشناسان رشته مديريت، کارشناسان ارشد رشته MBA، و کارشناسان و مديران سازمان ها، از مخاطبان اين کتاب هستند.

وي با تاکيد بر ضرورت تاليف کتاب در حوزه هاي مختلف علوم، تصريح کرد: با توجه به پيشرفت هاي علمي که در همه رشته ها صورت گرفته، ما اين توان را داريم که با استفاده از منابع مختلف و با قلم خود کتاب ها را در رشته هاي مختلف تاليف و بتوانيم مدل ها و مباحث جديد مطرح کنيم.   

وي افزود: کتاب «مديريت استراتژيک» با توجه به رويکرد مذکور به رشته تحرير درآمده است.

علاقه مندان براي تهيه کتاب «مديريت استراتژيک» به فروشگاه انتشارات بازاريابي، مراجعه کنند.

قيمت: 9500 تومان

تلفن تماس: 66408251 و 66408271

 
 
گفتگو با دکتر زهره دهدشتي شاهرخ، درباره نگارش کتاب «برنامه بازاريابي راهنماي گام به گام»
نيوشا صداقت کيش- به تازگي کتاب «برنامه بازاريابي راهنماي گام به گام» نوشته دکتر زهره دهدشتي شاهرخ، عضو هيات علمي دانشگاه علامه طباطبايي، و دکتر منيجه بحريني زاده، عضو هيات علمي دانشگاه خليج فارس، از انتشارات ترمه وارد بازار نشر شد.

دکتر زهره دهدشتي، يکي از نويسندگان اين کتاب، در گفتگو با خبرنگار مارکتينگ نيوز، بيان کرد: در محيط پيچيده و متلاطم کسب و کار شاهد رقابت هستيم که اين رقابت در بعضي از صنايع بسيار چالش برانگيز است، لذا سازمان ها قبل از عرضه کالا بايد داراي برنامه اي مدون باشند تا در صورت تغيير شرايط راهکارهاي درست عرضه کنند.

وي افزود: برنامه کسب و کار، کلي و درازمدت است و کل فعاليت هاي سازمان را دربر مي گيرد، در حاليکه برنامه بازاريابي کوتاه مدت، و تنها در بخش بازاريابي متمرکز است.

عضو هيات علمي دانشگاه علامه طباطبايي، با تاکيد بر ضرورت تدوين برنامه بازاريابي، گفت: متاسفانه در ايران بسياري از سازمان ها برنامه بازاريابي، تدوين نمي کنند.

دکتر دهدشتي، تصريح کرد: هدف از نگارش اين کتاب، آشنايي گام به گام دانشجويان کارشناسي ارشد و دکتري، و مديران سازمان ها با فرآيند برنامه ريزي بازاريابي است.

وي افزود: کتاب «برنامه بازاريابي راهنماي گام به گام» با ارائه نمونه برنامه بازاريابي، و مثال هاي مختلف، باعث تسريع در يادگيري مخاطبان مي گردد.   

نويسنده کتاب «برنامه بازاريابي راهنماي گام به گام» با اعلام اين مطلب که راهنماي گام به گام، ويژگي اصلي اين کتاب نسبت به ساير کتاب هاي اين حوزه است، افزود: هر بخش از کتاب «برنامه بازاريابي راهنماي گام به گام» ابزارها، ساختارها، و چارچوب مناسب براي هر مرحله ار فرايند بازاريابي را معرفي و چگونگي تدوين آن را شرح مي دهد.

وي اظهار کرد: کتاب «برنامه بازاريابي راهنماي گام به گام» ديدگاهي کلي، درباره فرآيند تدوين يک برنامه بازاريابي را فراهم مي کند، که بازاريابان مي توانند با مراجعه به اين کتاب، براي پياده سازي اين برنامه، اقدام کنند.

دکتر دهدشتي، در پايان افزود: با توجه به ضرورت و نياز دانشجويان به دانستن چگونگي تدوين يک برنامه بازاريابي، متاسفانه در مقطع کارشناسي ارشد و دکتري گرايش بازارابي، کلاسي با عنوان آموزش تدوين برنامه بازاريابي، وجود ندارد.

گفتني است کتاب «برنامه بازاريابي راهنماي گام به گام» به قيمت دوازده هزار و هشتصد تومان، در فروشگاه انتشارات بازاريابي موجود است.
تلفن: 51 و 66408271
http://marketingpublisher.ir
 
 
همايش نقش بازاريابي اينترنتي در اقتصاد شهر هوشمند
مارکتينگ نيوز- همايش نقش بازاريابي اينترنتي در اقتصاد شهر هوشمند، روز 29 مرداد، در محل سالن همايشهاي هتل پرديسان مشهد برگزار مي شود.

توضيحات تکميلي:
اهداف همايش بازاريابي اينترنتي در اقتصاد شهر هوشمند در تاريخ مرداد ماه سال جاري، در مشهد مقدس برگزار خواهد شد .سازمان فناوري اطلاعات و ارتباطات شهرداري مشهد بعنوان مجري اين کنفرانس، پذيراي اساتيد برتر بازاريابي اينترنتي جهان خواهند بود.

موضوعات:
- بازاريابي و تجارت الکترونيک
- تجزيه و تحليل وب سايت و برند هاي برند سازي از طريق شبکه هاي اجتماعي
- بررسي نمونه ها و شرکتهاي موفق بين المللي
- بومي سازي استراتژيهاي بازاريابي اينترنتي
- سئو و بهينه سازي وب سايت
- مدلهاي درآمدزايي در فضاي اينترنت
- بررسي برندهايي که با استفاده از وب مارکتينگ فروش خود را بالا برده اند
- استراتژي ايجاد محتوا براي افزايش ترافيک وب سايت
- آناليز ديتا در جهت بهتر شدن ROI
- توسعه صادرات غير نفتي با استفاده از اينترنت
- توسعه کسب و کار و کارآفريني اينترنتي

مخاطبان: مديران عامل، مديران ارشد بازرگاني، مقامات دولتي، مديران روابط عمومي و کارشناسان فروش که در حوزه هاي مختلف بيزنس و کسب و کار فعال هستند.

برگزار کننده: سازمان فناوري اطلاعات و ارتباطات
تلفن تماس با دبيرخانه: 6006453 - 0511
فاکس: 6090499 - 0511
نشاني اينترنتي: scse.elecitfair.ir
پست الکترونيک: info@elecitfair.ir

منبع: http://www.allconferences.ir
 

 
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 صفحه بعد