Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

آخرین اخبار
» تأثیر برندینگ و تبلیغات بر وفاداری مشتریان ...
» گردشگري اسپانيا و درآمد نفتي ايران
» بازاریابی اینترنتی و چالشهای آن در ایران ...
» بررسی مؤلفه‌های تأثیرگذار بر روند تجهیز منابع مؤسسات مالی و بانك‌ها (ن ...
» بررسی مفهوم سرمایه اجتماعی و انگیزش افراد با رفتار تسهیم دانش و قصد تس ...
» بررسی مفهوم عناصر تصویری بسته بندي با تصوير ذهني برند ...
» بررسی تأثیر شیوه آموزش مجازی بر توسعه مهارت‌های مدیریتی مدیران بازاریا ...
» بررسی تأثیر شیوه آموزش مجازی بر توسعه مهارت‌های مدیریتی مدیران بازاریا ...
» مبانی نظری رفتار شهروندی سازمانی و بررسی عوامل مؤثر بر آن با توجه به ن ...
» بررسی چگونگی وضعیت وب سایت شوراهای کلانشهرهای ایران به منظور ابزار ارت ...
 
جستجو
 
پیوند ها

» آموزشگاه بازاریابی
» سایت رادیو صدای بازاریابی
» پرتال رسمی TMBA
» سايت انتشارات بازاريابی
» سايت روزنوشته های پرویز درگی
» سایت مارکتینگ نیوز
» سایت بانك مقالات بازاريابی
» سایت دوماهنامه توسعه مهندسی بازار
» سایت بازاريابي حسي - ميداني
» سایت استعداد شناسی منابع انسانی شایسته
» سايت مشاوره بازاريابی
» سايت تحقيقات بازاريابی
» آموزشگاه بازارسازان
» دپارتمان نورومارکتینگ
» ماهنامه بازاریاب بازارساز

 
گفتگو با «دکتر محمد سلطاني فر» درباره کتاب «مهارت هاي ارتباط موثر و بازاريابي رايانامه اي»
نيوشا صداقت کيش- به تازگي کتاب «مهارت هاي ارتباط موثر و بازاريابي رايانامه‌اي» نوشته شون مک فيت، ترجمه دکتر محمد سلطاني فر، دکتر شهناز هاشمي، و ناصر اسدي، از انتشارات سيماي شرق، روانه بازار نشر شد. از اين رو گفتگويي با دکتر سلطاني فر، انجام داديم که در ادامه آمده است:

به گزارش خبرنگار مارکتينگ نيوز، دکتر سلطاني فر با تاکيد بر ضرورت تغيير نگرشها، گفت: تکنولوژي هاي جديد، مسير ويژه اي تبيين و راهکارهاي نويني ارائه داده اند.

وي افزود: تکنولوژي هاي شکل گرفته در حوزه هاي مختلف، به خصوص بازاريابي، باعث شده که امروزه ديگر نمي توان از شيوه هاي بازاريابي سنتي و کاتالوگ ها، به عنوان راهکارهاي بازاريابي موثر ياد کنيم.

دکتر سلطاني فر، درباره دليل انتخاب کتاب مهارتهاي ارتباط موثر و بازاريابي رايانامه‌اي، گفت: فضا و جايگاه SMS و email و نقش آن در بازاريابي، از دلايل مهم انتخاب اين کتاب بود.

مدير گروه مطالعات رسانه‌اي مرکز تحقيقات استراتژيک مجمع تشخيص مصلحت‌نظام، با تاکيد بر اينکه تازگي و نو بودن مفاهيم، مشخصه اصلي کتاب مهارتهاي ارتباط موثر و بازاريابي رايانامه‌اي، است تصريح کرد: مديران ارشد و افراد فعال در حوزه هاي بازاريابي و تبليغات، و همچنين مشتريان، از مخاطبان اصلي کتاب مهارتهاي ارتباط موثر و بازاريابي رايانامه‌اي هستند.

وي بخش دوم اين کتاب با عنوان بازاريابي رايانامه‌اي، را بسيار جذاب و اثر بخش دانست و افزود: در هر دقيقه 170 ميليون ايميل ارسال مي شود، سهم عمده اي از اين تعداد، به ايراني ها، اختصاص دارد، به همين دليل کتاب مهارتهاي ارتباط موثر و بازاريابي رايانامه‌اي، مي تواند در همه ابعاد، تاثير گذار باشد.

کتاب حاضر از بخش هاي زير تشکيل شده است:

بخش اول: مهارت هاي ارتباط موثر
- مقدمه: مهارتهاي ارتباط موثر
- ديدگاه هاي ارتباطي
- عناصر ارتباطات
- شيوه هاي ارتباط
- مهارت هاي پايه شنيدن
- ارتباط موثر نوشتاري

بخش دوم: بازاريابي رايانامه اي
- بهره گيري از نرم افزار بازاريابي رايانامه‌اي
- ايجاد فهرست هاي کمي (تعدادي) رايانامه‌اي
- ايجاد فهرست هاي رايانامه بر اساس ويژگي ها
- چگونه يک رايانامه هنرمندانه بسازيم
- ارزيابي و پيگيري راهبرد بازاريابي رايانامه‌اي

گفتني است کتاب «مهارت هاي ارتباط موثر و بازاريابي رايانامه‌اي» به قيمت 9000 تومان، در فروشگاه انتشارات بازاريابي، موجود است.

تلفن تماس: 66408251 و 71

 
 
مجله «توسعه مهندسی بازار» در پرتال جامع علوم انسانی قرار گرفت
نیوشا صداقت کیش- مجله «توسعه مهندسی بازار» در پرتال جامع علوم انسانی به نشانی www.ensani.ir قرار گرفت.

 

به گزارش خبرنگار مارکتینگ نیوز، پرتال جامع علوم انسانی به منظور ایجاد مرکزی برای دسترسی و هم افزایی فعالیت های علمی و پژوهشی در حوزه علوم انسانی راه اندازی شده و مجله «توسعه مهندسی بازار» به عنوان یکی از زیر مجموعه های گروه مدیریت و حسابداری، در پرتال جامع علوم انسانی قرار گرفته است.

 
 
دومين کنفرانس چالش‌ها و راه‌کارهاي مديريت تأمين مالي، خريد خارجي و تدارکات در شرايط جاري کشور
دانشكدة كارآفريني دانشگاه تهران، دومين کنفرانس چالشها و راه‌کارهاي مديريت تأمين مالي، خريد خارجي و تدارکات در شرايط جاري کشور، را 8 و 9 آبان ماه، در مرکز همايشهاي بين المللي دانشگاه شهيد بهشتي، برگزا مي کند.
محورهاي همايش
كنفرانس در پي آن است كه به سؤالهاي زير پاسخ دهد:
• تجارت خارجي در شرايط جاري (خريد، تدارکات، حمل‌ونقل، بيمه، بازرسي، گمرک و ...) چه تفاوتهايي با گذشته دارد؟
• روشهاي پرداخت در شرايط جاري كدام است و چه ريسكهايي با هر روش همراه است؟
• واردات از طريق کشورهاي ثالث با توجه به مشکلات جاري تا چه حد ممكن است؟
• نقش شرکتهاي واسطة تجاري و مالي در اين معاملات چيست و معاملة با آنها چه‌گونه شكل مي‌گيرد؟
• آيا تأمين مالي خارجي و جذب سرمايه‌گذاري از خارج در شرايط موجود ممكن است؟
• نرخ ارز در شرايط جاري کشور چگونه مديريت مي‌شود، و كنترل نوسانات آن براي واردكنندگان و صادركنندگان چگونه ممكن است؟
• آيا شكل تنظيم قراردادهاي بين‌المللي در شرايط جاري با توجه به ريسکهاي تجاري با گذشته متفاوت خواهد بود؟
• با توجه به افزايش نرخ ارز در ايران، چه فرصتهاي صادراتي جديدي در دسترس است؟
• آيا در شرايط جديد، شرکاي تجاري ايران تغيير كرده‌اند، و نحوة تعامل با آنها چه‌گونه است؟
سخنرانان:
- حميد صافدل
- اسداله عسگر اولادي
- دکتر حسين عبده تبريزي
- دکتر سيد حميد حسيني
- مهندس محسن بهرامي ارض اقدس
- ابوالفضل کوده ئي
- دکتر مسعود حيدري
- سيد عليرضا خرم
- دکتر عليرضا راشدي اشرفي
- دکتر عليرضا يوسفي
- دکتر حميدرضا مناقبي
- ميثم رادپور
نشاني اينترنتي: www.conferencecenter.ir
پست الکترونيک: info@conferencecenter.ir
تلفن تماس دبيرخانه: 88909288
نشاني دبيرخانه: تهران، خيابان ولي عصر، پايين تر از خيابان مطهري، پلاک 1965، طبقه 2، واحد

 
 
چهارمين كنفرانس بين المللي بازاريابي خدمات بانكي
چهارمين كنفرانس بين المللي بازاريابي خدمات بانكي، 23 و 24 مهرماه، در محل مرکز همايشهاي بين المللي صدا و سيما، برگزار مي شود.
سخنرانان:
دکتر مسعود حيدري
دکتر ناصر ميرسپاسي
دکتر ميراحمد اميرشاهي
دکتر حسين وظيفه دوست
دکتر محمود محمديان
دکتر مسعود کيماسي
دکتر شهريار عزيزي
دکتر اميد فدائي منش
دكتر امير خانلري
استفان تايم ول
گراهام نيوجنت
سعيد وفائي تادروس
دکتر سپيتا انصاري
محورهاي همايش
1- تكنيكهاي اثربخش بازاريابي منابع و مصارف بانكي
2- مديريت ارتباط با مشتريان خدمات بانكي با رويكرد كسب سود
3- فنون شناسايي، جذب و حفظ مشتريان ارزنده در سطح ستاد، منطقه و شعب
4- تكنيكها و مهارتهاي اثربخش عرضه و فروش خدمات بانكي در شعب
5- مكانيزمهاي عملي بازاريابي خدمات الكترونيكي
6- نقش ارتباطات يكپارچه بازاريابي در ايجاد، توسعه و تقويت برند خدمات بانكي
7- مديريت خدمات نوين بانكي: از ايده يابي تا افول
8- قيمت­گذاري ترفيعي خدمات و سپرده هاي بانكي
9- فنون مذاكره با مشتريان خدمات بانكي در شرايط دشوار
10- برنامه­ ريزي جهت ارتقاي اثربخشي كانال­هاي ارائه خدمات به مشتريان
تلفن دبيرخانه: 66596661-66596662
فکس دبيرخانه: 66595865
پست الکترونيک: info@fsmcenter.com
نشاني اينترنتي: http://www.fsmcenter.com/fa/page/139.htm
منبع: www.civilica.com
 
 
انجمن علمی بازاریابی ایران برگزار می‌کند: 20 بهمن ماه،سمینار مدیریت توزیع و پخش در دانشگاه تربیت مدرس

سمینار مدیریت توزیع و پخش روز پنجشنبه 20 بهمن ماه 1390 در دانشگاه تربیت مدرس از ساعت 5/8 صبح تا 5/12 ظهر برگزار خواهد شد.

انجمن علمی بازاریابی ایران با اعلام این خبر عنوان کرد: سه سخنران این همایش، دکتر احمد روستا، عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی، پرویز درگی، عضو هیأت علمی سازمان مدیریت صنعتی و مدیر عامل شرکتTMBA ، و مهندس سعید جارودی، مدیر عامل گروه تولیدی مهرام هستند.

شایان ذکر است انجمن علمی بازاریابی ایران در ترکیب سخنرانان کوشیده است هم نگاه علمی و هم نگاه حرفه‌ای را پوشش دهد. برای ثبت‌نام در این سمینار با تلفنهای دفتر انجمن علمی بازاریابی ایران تماس بگیرید.

3597015-0935 /44961142

هزینه‌ ثبت‌نام : 50 هزار تومان/ تخفیف 50 درصدی برای دانشجویان

گفتنی آنکه، مارکتینگ نیوز گفتگوهایی با دکتر احمدروستا، و مهندس سعید جارودی درباره موضوعات مورد توجه سخنرانان داشته که می‌توانید در این سایت جستجو کنید.

 
 
جايزه‌ي مقالات برتر علمی؛ 10 بليت رایگان ورودي براي سمينار بازاريابي كاتلر
جايزه‌ي مقالات برتر علمی؛ 10 بليت رایگان ورودي براي سمينار بازاريابي كاتلر

شركت ‌TMBA براي مقالات برتر به استادان و دانشجويان جايزه مي‌دهد. 10 بليت ورودي رایگان سمينار بازاريابي فيليپ كاتلر در جزيره‌ي كيش، جايزه‌ي استادان و دانشجوياني است كه مقالات خود را براي نشريه‌ي توسعه مهندسي بازار ارسال كنند.‌

 شايان ذكر است فيليپ كاتلر روز جمعه 5 خرداد ماه 1391 سخنران سمينار بازاربابي هستند كه در جزيره‌ي كيش برگزار خواهد شد. ويژگي مقالات عبارتند از:‌

1‌) تاز‌گي موضوعات

2‌) نثر روان

3‌)كاربردي بودن موضوعات‌.

مهلت ارسال مقالات: تا 15 اردیبهشت 1391

(مقالاتی که زودتر دریافت شوند، در شرایط مشابه در اولویت خواهند بود).

براي اطلاعات بيشتر با دبیرخانه سمینار تماس بگيريد.

 شماره تماس : 4-66028401(021)

 
 
نشریات علمی – پژوهشی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

نشریات علمی – پژوهشی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران دریافت شد.

دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در حوزه‌های مدیریت فناوری اطلاعات، بررسی‌های حسابداری و حسابرسی، مدیریت بازرگانی، و مدیریت دولتی نشریات علمی- پژوهشی دارد که برای سایت دفتر ارتباط با دانشگاه ارسال شده است.

عناوین این نشریات به شرح زیرند:

1. نشریه مدیریت دولتی (علمی- پژوهشی) دوره 2، شماره 5 ، پاییز و زمستان 1389

2. فصلنامه مدیرت بازرگانی (علمی- پژوهشی) دوره 2، شماره 5 ، پاییز 1389

3. فصلنامه بررسی‌های حسابداری و حسابرسی  (علمی- پژوهشی) دوره 17، شماره 61 ، پاییز 1389

4. فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات  (علمی- پژوهشی) دوره 3، شماره 6 ، بهار 1390

5. فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات  (علمی- پژوهشی) دوره 2، شماره 5 ، پاییز و زمستان 1389

 
 
سمینار تخصصی ارتقای مهارتهای مدیریت فروش (13 تیرماه 1390)

 

مرکز آموزش بازرگانی و انجمن علمی بازاریابی ایران، سمینار یک روزه تخصصی ارتقای مهارتهای مدیریت فروش را با حضور استادان بزرگ بازاریابی برگزار می کند.

 

سمینار تخصصی ارتقای مهارتهای مدیریت فروش روز دوشنبه 13 تیر ماه 1390 از ساعت 8:30 تا 17 در موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مارکتینگ نیوز، این سمینار در قالب 7 سخنرانی و یک پنل طراحی و تدوین شده است. سخنرانان این سمینار و موضوعات آن به شرح زیرند:

 

1-  دکتر هرمز مهرانی                   اصول و مهارتهای فروش حرفه ای

2- دکتر وحید ناصحی فر                استراژیهای فروش           

3- دکتر کامبیز حیدرزاده                 مهندسی فروش در عصر آشفتگی بازار

4- پرویز درگی                             هوش و استعداد در روانشناسی فروش

5- دکتر محمود محمدیان               فروش در عرصه بین الملل

6- دکتر حسین وظیفه دوست          مهندسی فروش و زبان بدن

7- دکتر رحیم فرضی پور                تحول بنیادین در بازار

 

آسیب شناسی سیستم فروش  عنوان پنل این سمینار است که با حضور دکتر عبدالحمید ابراهیمی و دکتر احمد روستا برگزار خواهد شد.

دکتر عبدالحمید ابراهیمی ، دبیر علمی این سمینار ، و محمدرضا سعادت، دبیر اجرایی این سمینار را بر عهده دارند.

برای اطلاعات بببیشتر با دبیرخانه سمینار با شماره 8695 تماس بگیرید.

 
 
تاسیس انجمن علمی اقتصاد شهری
انجمن اقتصاد شهری با مجوز کمسیون انجمنهای علمی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری تاسیس شد.

انجمن اقتصاد شهری با هدف ارتقای جامعه ی شهری کشور و ارائه خدمات علمی ، پژوهشی ، آموزشی و فنی از تمامی کارشناسان پژوهشگران و علاقه مندان به حوزه های مرتبط با اقتصاد شهری دعوت کرده تا برای ثبت نام ، عضویت و اطلاعات بیشتر به یکی از نشانی های زیر مراجعه کنند.

www.IUESA.ir

www.IUESA.org

www.IUESA.com

Eghtesadshahr2010@gmail.com

دور نگار 64038403 / 88439769

تلفنهای تماس 64038402 / 88659007

 
 
محمد سالاری و عضویت در هیات مشاوران فوروم انجمن بین المللی بازاریابی حسی

محمد سالاری و عضویت در هیات مشاوران فوروم انجمن بین المللی بازاریابی حسی

اریک هوزر بنیانگذار و رئیس انجمن بین المللی بازاریابی حسی در یک مصاحبه مطبوعاتی به مناسبت پذیرش مدیر دپارتمان بازاریابی حسی شرکت TMBA در هیات مشاوران فوروم این انجمن، با نشریه توسعه مهندسی بازار گفتگو کرد. وی در این مصاحبه تلفنی گفت:

از توجه و نگاه شما به اجرای بازاریابی حسی در ایران قدردانی می کنم. حقیقت این است که ایران و مردم آن از جمله خود شما به علت ارتباطات و پیوندهای اجتماعی خود برای این کانال بازاریابی بسیار مناسب هستید. ما به کمک یکدیگر می توانیم درک عمیق تری از بازاریابی حسی را برای فعالان بازاریابی و اقتصادی فراهم آوریم.

آقای هوزر همچنین ادامه داد:

"ما بسیار خوشوقتیم که آقای سالاری مدیر دپارتمان بازاریابی حسی شرکت TMBA را به عنوان عضو هیئت مشاور فوروم EMF برگزیده ایم. از نظر ما ایشان می تواند عضو فعال و مؤثری  برای طرح مباحث و موضوعات بازاریابی حسی در ایران و پیوند آن با این قبیل موضوعات در سطح جهان باشند".

مدیر دپارتمان بازاریابی حسی نیز اظهار امیدواری کرد که: "این فرصت خوبی برای بسط مفاهیم علمی بازاریابی حسی در ایران خواهد بود بخصوص که EMF  زمینه مناسب ارتباط با بزرگان این علم در حوزه جهانی را فراهم کرده است".

این فوروم ( www.experientialforum.com)  دارای اعضائی از سراسر جهان می باشد و به عنوان یک مرکز ایده پردازی از حرفه ای های بازاریابی حسی در جهان شهرت دارد. EMF زیر مجموعه انجمن جهانی بازاریابی حسی (http://www.ixma.org/index.htm) است. این سازمان، بازاریابی حسی را به عنوان یک متدولوژی انقلابی در ارتباطات بازاریابی معرفی می کند.

 

 
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 صفحه بعد