Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

آخرین اخبار
» تعیین چالشها و موانع و راهکارهای پیاده‌سازی دولت الکترونیک (مطالعه مور ...
» تأثیر برندینگ و تبلیغات بر وفاداری مشتریان ...
» گردشگري اسپانيا و درآمد نفتي ايران
» بازاریابی اینترنتی و چالشهای آن در ایران ...
» بررسی مؤلفه‌های تأثیرگذار بر روند تجهیز منابع مؤسسات مالی و بانك‌ها (ن ...
» بررسی مفهوم سرمایه اجتماعی و انگیزش افراد با رفتار تسهیم دانش و قصد تس ...
» بررسی مفهوم عناصر تصویری بسته بندي با تصوير ذهني برند ...
» بررسی تأثیر شیوه آموزش مجازی بر توسعه مهارت‌های مدیریتی مدیران بازاریا ...
» بررسی تأثیر شیوه آموزش مجازی بر توسعه مهارت‌های مدیریتی مدیران بازاریا ...
» مبانی نظری رفتار شهروندی سازمانی و بررسی عوامل مؤثر بر آن با توجه به ن ...
 
جستجو
 
پیوند ها

» آموزشگاه بازاریابی
» سایت رادیو صدای بازاریابی
» پرتال رسمی TMBA
» سايت انتشارات بازاريابی
» سايت روزنوشته های پرویز درگی
» سایت مارکتینگ نیوز
» سایت بانك مقالات بازاريابی
» سایت دوماهنامه توسعه مهندسی بازار
» سایت بازاريابي حسي - ميداني
» سایت استعداد شناسی منابع انسانی شایسته
» سايت مشاوره بازاريابی
» سايت تحقيقات بازاريابی
» آموزشگاه بازارسازان
» دپارتمان نورومارکتینگ
» ماهنامه بازاریاب بازارساز

 
عنوان کنفرانس: نخستين همايش فرا ملي بهينه سازي زنجيره توليد، توزيع و مصرف در صنايع غذايي

The 1st conference on Optimization of Production, Distribution and Consumption in the Food Industry

حوزه(هاي) تحت پوشش: علوم تغذيه
تاريخ برگزاري: 20 ارديبهشت 1390 تا 21 ارديبهشت 1390
برگزار کننده: انجمن متخصصين علوم صنايع غذايي ايران
محل برگزاري: گرگان

تاریخ‌های مهم:
مهلت ارسال چکیده : 10/10/1389
مهلت ارسال اصل مقاله : 15/11/1389
دریافت نسخه نهایی مقالات : 20/01/1390
اعلام نتایج داوری اصل مقاله:  20/12/1389
مهلت ثبت نام  :31/01/1390


محورهاي همايش:
برچسب غذاهاي حلال
توليد غذاهاي فراسودمند
سيستمهاي نوين تضمين كيفيت
كاهش آلاينده هاي مواد غذايي
غذاهاي حلال (توليد و بازاريابي)
روشهاي نوين فراوري مواد غذايي
فن آوري هاي سازگار با محيط زيست
بهينه سازي مصرف انرژي در صنعت غذا
توليد و بهينه سازي محصولات بومي كشور
بومي سازي تكنولوژي در فراوري مواد غذايي
روشهاي جديد تشخيص تقلبات در مواد غذايي
استفاده بهينه از ضايعات جنبي فراوري مواد غذايي
افزايش توليد و مصرف نوشيدني هاي تخميري سنتي
نقش سيستمهاي نظارتي و كنترلي  در كاهش ضايعات
استفاده از فرايندهاي زيست تخريبي در بازيافت ضايعات
نقش استانداردها در ورود به بازارهاي منطقه اي و بين المللي
بهينه سازي فرايندها / فراوري پس از برداشت در جهت كاهش ضايعات


اطلاعات تماس با دبیرخانه:
تلفن دبيرخانه: 01714426432
فکس دبيرخانه: 01714426432
ایمیل: info@gorganfst.ir
وب‌سایت: http://gorganfst.ir

 
 
اولين كنفرانس سالانه مديريت، نوآوري و كارآفريني

عنوان کنفرانس
: اولين كنفرانس سالانه مديريت، نوآوري و كارآفريني

1st Annual Conferenc of Management, Innovation, Enterprenuership

حوزه(هاي) تحت پوشش: مديريت (عمومي)  

تاريخ برگزاري: 27بهمن 1389 تا 28 بهمن 1389

برگزار کننده:  

سایر برگزار کنندگان: تحت حمايت سيويليكا  

محل برگزاري: شيراز

تاریخ‌های مهم:

 مهلت ارسال چکیده: 15/09/1389

اعلام نتایج داوری چکیده مقالات: 25/09/1389

مهلت ارسال اصل مقاله:15/10/1389

مهلت ثبت نام: 01/10/1389


اهداف كنفرانس

توسعه مفهوم كار آفريني در سطح کشور

بحث و بررسي چالش ها و فرصت هاي توسعه كار آفريني در كشور

تبادل تجربيات كار آفريني بين علاقه مندان و سياست گذاران توسعه كارآفريني

بررسي چالش هاي دانشجويان و دانش آموختگان كارآفريني در فرآيند ايجاد كسب و كار

تبادل دانش و اطلاعات در مورد راهكارهاي موجود در راه ارتقاي كارآفريني و تقليل بيكاري در كشور شناسايي چربش هاي موجود و پتانسيل هاي كارآفريني در كشور

توسعه مفهوم نوآوري در سطح نظام اداري

بررسي راهكارهاي توسعه فرهنگ نوآوري در سازمان ها

معرفي نوآوري به عنوان ابزار كسب مزيت رقابتي

تبيين نقش و جايگاه نوآوري در توليد و بازاريابي

شناسايي موانع توسعه خلاقيت فردي و سازماني

شناسايي چالش هاي موجود در توسعه سازمان هاي نوآور و كارآفرين

شناسايي فرصت هاي و چالش هاي اشتغال، كارآفريني و سرمايه گذاري در استان فارس

محورهاي كنفرانس

مباني اشاعه كارآفريني و كسب و كارهاي نوپا

توسعه كارآفريني در سازمانها

زيرساخت هاي توسعه كارآفريني

نقش آموزش در توسعه كارآفريني

اخلاق محوري و كارآفريني خلاقيت، نوآوري وكارآفريني در مديريت

خلاقيت، نوآوري وكارآفريني در برنامه ريزي

خلاقيت،نوآوري و كار آفريني در تربيت نيروي انساني متخصص

 محوريت خلاقيت،نوآوري و كارآفريني درسياست گذاري

آشنايي با الگوهاي نوين كارآفريني

نقش نرم افزارهاي آموزشي درخلاقيت،نوآوري وكارآفريني

نقش نهادهاي تخصصي در بخش كارآفريني

خلاقيت،نوآوري وكارآفريني در نخبگان

نقش سازمان هاي غير دولتي در كارآفريني

تحقيق و توسعه و كارآفريني

فضاي آموزشي و خلاقيت ونوآوري

شناسايي عوامل بازدارنده وعدم موفقيت در برنامه هاي خلاقيت،نوآوريوكارآفريني

بسترسازي دولتي،جهت ايجادخلاقيت ،نوآوري وكارآفريني در سازمان ها

بررسي تجربيات حاصل از اقدامات انجام شده جهت ايجاد خلاقيت،نوآوري و كارآفريني درايران و جهان 

نقش رسانه در ايجاد فرهنگ خلاقيت،نوآوري وكارآفريني

مديريت و رهبري كارآفرين

تبليغات و كارآفريني

خلاقيت و نوآوري پرورشي

مهندسي خلاقيت و نوآوري

محورهاي مديريتي

مديريت استراتژيك

مديريت بحران

مديريت ريسك

مديريت منابع انساني

خلاقيت و كارآفريني

مديريت دانش

مديريت توليد 

مديريت فناوري اطلاعات

مديريت بازاريابي

اطلاعات تماس با دبیرخانه:

 تلفن دبيرخانه: 07112339123

فکس دبيرخانه: 07112339122

ایمیل: Info@EmiShiraz.COM

وب‌سایت: http://www.emishiraz.com/fa/Default.aspx

 
 
نخستين كنفرانس ملي برندينگ شهري

عنوان کنفرانس
: نخستين كنفرانس ملي برندينگ شهري

Urban Branding conference

حوزه(هاي) تحت پوشش: معماري و شهرسازي  

تاريخ برگزاري: 15 بهمن 1389

برگزار کننده: گروه پوينت

سایر برگزار کنندگان: تحت حمايت سيويليكا  

محل برگزاري: تهران

تاریخ‌های مهم:

 مهلت ارسال اصل مقاله: 29/10/1389

 

معرفي كنفرانس

مديريت شهرها اين روزها از حالت سنتي خود فاصله گرفته و در پي آن است كه حضور گردشگران و ساكنين را به تجربه اي خاص و منحصر به فرد تبديل نمايد . در واقع مديريتي موفق مي باشد كه شهر خود را به عنوان يك برند ديده و با آن رفتاري همانند موجود زنده داشته كه به دنيا آمده ، رشد كرده و بالغ مي شود . هر شهري با ويژگي ها و مختصاتي كه دارد مي تواند خود به خود تبديل به محلي درآمدزا از حضور گردشگران گشته و با خلق ، حفظ و نگهداري جاذبه هاي خود به اين مهم، با استفاده از مفاهيم برندينگ ، جامه عمل بپوشاند.

طي دهه هاي اخير مطالعات گسترده اي روي نقش شهرها به عنوان محرك نوآوري و رشد اقتصاد محلي صورت گرفته و گرايش به پيگيري استراتژيهاي نوسازي و تجديد حيات شهري فراوان ديده مي شود . در اين راستا تلاشهاي فزاينده اي براي ايجاد مكانهاي جذاب شهري و بهبود محيط شهري در جهت جذب بازديد كنندگان ، سرمايه گذاران و شركتهاي بزرگ انجام شده است . امروزه اين فعاليتها به عنوان جزء لاينفك مقوله توسعه شهري مد نظر بوده و نه تنها در زمينه تجهيز فيزيكي زير ساختهاي شهري بلكه رويكردها و فرآيندهاي رواني و پروژه هايي كه در راستاي ايجاد تصوير و هويتي متمايز از شهر مي باشند مورد عنايت قرار مي گيرد.

محورهاي كنفرانس:

 مباني و مفاهيم برندينگ و ارتباط آن با مديريت شهري

شخصيت سازي براي شهرها به عنوان يك برند

راهكارهاي جايگاه يابي شهرها به عنوان برند در اذهان

نقش فرهنگ ، ارزشهاي فرهنگي و هويت تاريخي در ايجاد يك برند شهري ماندگار

نقش گروهها و نهادهاي محلي در تقويت برند شهري

منافع حاصل از برخورداري برند شهري براي كليه ذي نفعان داخلي و خارجي شهر

راهكارهاي استفاده از كليه دارائيهاي مادي و معنوي شهر براي پشتيباني از برند شهري

اطلاعات تماس با دبیرخانه:

 تلفن دبيرخانه: 02188813412 و 02188813413

فکس دبيرخانه: 02188319088

ایمیل: info@ubconference.com

وب‌سایت: http://www.ubconference.com
 
 
7 مقاله پژوهشی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت

روز شنبه 6 آذرماه 1389، 4 مقاله از سوی دانشجویان دکتر شهرام گیلانی‏نیا (عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت)، و 2 مقاله از سوی دانشجویان دکتر محمد طالقانی دریافت شد.

عناوین مقالات دریافتی به شرح زیر است :

 

1. بازارگرایی و برنامه‏ریزی گردشگری راهکاری اساسی در حذف موانع صنعت گردشگری        دکتر شهرام گیلانی‏نیا و سیده آسیه میر خداوندی

2. مصرف‏کننده عاملی استراتژیک در مسئولیت اجتماعی و بازاریابی                                            دکتر شهرام گیلانی‏نیا و سیده آسیه میرخداوندی

3. بهبود بانکداری الکترونیک و ICT شاهراه توسعه صادرات در ایران                                           دکتر شهرام گیلانی‏نیا وشهریارشهبازی

4. نقش استراتژیهای کاهش ریسک بر قصد خرید اینترنتی online در هزاره سوم                        دکتر شهرام گیلانی‏نیا وشهریار شهبازی

5. بازار محوری و نقش آن در مدیریت بازار                                                                                دکتر محمد طالقانی و مریم یوسفی سیاهگورابی

6. ارائه یک مدل مفهومی به منظور تبیین فرآیند کیفیت – رضایت- وفاداری در صنعت بانکداری            دکتر محمد طالقانی و سید علی صدرائی

7. وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری                                                                                      سید علی صدرائی

 

برای مطالعه چکیده مقالات به بخش پایان نامه - مقالات ،  و برای مطالعه کل مقالات به سایت بانک مقالات www.marketingArticles.ir مراجعه کنید.

 
 
عناوین طرحهای پژوهشی اولویت‏دار بانک تجارت (سال 1389)

بانک تجارت از جمله بانکهای ایرانی به تازگی 16 عنوان طرح پژوهشی اولویت‏دار را در قالب یک اطلاعیه معرفی کرده است.

به گزارش خبرنگار ما، این 16 عنوان در قالب 4 محور 1. بازار و مشتری 2. خدمات بانکی 3. مدیریت و رهبری و 4. منابع انسانی تفکیک شده است.

درخواست بانک تجارت از محققان و مجریان آن است که در صورت انتخاب هر یک از عناوین طرحهای پژوهشی، برای تکمیل فرمها به سایت این بانک مراجعه کنند.

این 16 عنوان طرحهای پژوهشی اولویت‏دار در بانک تجارت (سال 1389) به شرح زیر است:

ادامه مطلب...

 

 
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 صفحه بعد